Noutati IT, energie regenerabila, alerte

In primul rand, vreau sa-mi cer scuze celor pe care poate fara sa vreau, povestea lui Make le-a adus vreun prejudiciu de imagine sau orice altceva.

Pana acum, persoanele incluse de mine in aceasta povestire, ce pare sa se transforme intr-o adevarata saga, nu au avut posibilitatea sa renunte sau sa schimbe derularea actiunii. Practic, vrand-nevrand s-au trezit implicati in ceva in care poate nu doreau sa intre. Din partea mea, am considerat ca acest lucru nu este corect. Astfel, va rog sa binevoiti a-mi da acordul asupra folosirii in continuare a personjelor ce va reprezinta.

Oricum, eu va respect enorm pe toti, iar povestea trebuie tratata ca o utopie amuzanta. In mod evident, in cele mai multe din cazuri, persoanele ce va reprezinta nu au nimic comun cu realitatea, orice apropiere de aceasta fiind pur intamplatoare. Spun aceste lucruri intrucat pe marea majoritate va cunosc doar prin blogurile in care aveti amabilitatea sa impartasiti cu ceilalti framantarile si gandurile voastre.

In afara de mesterulmanole, ce a devenit un introducator de meserie in episodul urmator, daca exista cineva dispus sa participe la aceasta povestire este invitatul meu. Orice sugestie este binevenita.

Acum va dau cuvantul: Oceania, Ana, Anaayana, Chinezul, Dan, Vania, Cristi, Alex

Comments on: "Make – termeni si conditii de utilizare" (16)

  1. deci frate
    daca s-a simtit cineva cu naturelul lezat atunci nici nu mai merita sa scrii despre ea/el
    din punctul meu de vedere m-am distrat 🙂

  2. @ Chinezu
    Nu o lua chiar asa. Problema e la mine in batatura. Nu am cerut acordul nimanui, mea culpa. Nu e corect sa ma folosesc de niste personaje (cu link catre omonimele lor) fara acordul vostru.

  3. deci cu mine te-ai lamurit! 🙂
    acum, si eu aveam dubiile mele, cum ca ai cam vrea sa scrii singur povestea asta. deci, vrem. da. 🙂

  4. @ mesterulmanole
    Trebuie sa recunosc ca de multe ori, continuarea actiunii pentru episodul urmator o gandeam cu totul altfel decat tine. Dar, e mai amuzant sa continui ce scrii tu. Mai multe capete, mai multe idei si iese o varza mai stufoasa. 😀
    Cand ma asez sa scriu am o idee vaga dar povestea ma conduce pe mine, nu eu pe ea. Daca va place, ma bucura si pe mine.

  5. Vania poate evolua în continuare. Dacă, totuşi, vor fi unele obiecţii, ca în cazul „sutanei”, trimit un mail. Dar, în literatură nu trebuie neapărat nu ştiu câtă acribie ştiinţifică…

  6. @ Vania
    Multumesc. Evident, consideratiile tale sunt oricand binevenite, iar greselile urgent indreptate.

  7. neah, ideea a fost excelenta si mi-au placut (imi plac!) povestirile tale! 🙂

    Cum spuneam insa recent, as fi preferat episoade poate ceva mai scurte. Nimic personal, e doar ca, din lipsa de timp, rar apuc sa mai parcurg in intregime textele lungi (cu care mai pacatuiesc insa si eu, adesea).

    Tine-o insa tot asa, ca le scrii bine! Si poate stilul acesta si genul asta de povestiri-leapsa se extinde mai mult prin blogosfera 🙂

  8. @ Cristi
    Multumesc. Totusi, episoadele se termina cand vor ele, nu cand vreau eu. 😀

  9. rasvan, dupa ce citesc ce scrii, ma leg si comentez…direct si nici mie nu-mi vine sa cred cum rasar imaginile in fata ochilor…pur si simplu vad personajele, ca in desene animate! Sa-ti mai spun, cat de mult imi place ca m-am implicat in aceasta stufosenie??? Neeh! Se citeste, sigur! :)si ai dreptate…se termina cand vor ele…acum o sa incerc si eu sa le „zic” mai scurte …dar oare ma vor asculta? 🙂

  10. Şi pe mine m-au amuzat şi am citit de fiecare dată cu interes poveştile. Aştept să văd ce se întâmplă în continuare, e mai mare surpriza aşa!

  11. @ mesterulmanole
    Nu le zice mai scurte, ca nu la tine se termina episodul. 😀

  12. @ anaAyana
    Surprize vor mai fi, mai ales pentru tine si personajul tau. 😀

  13. eu una ma amuz teribil la fiecare episod si nu ma deranjeaza de loc ca sunt personaj in aceasta saga. asa ca te rog continua. abia astept sa vad cum va decurge totul in continuare.:)

  14. @ Oceania
    OK, s-a bifat. 🙂

  15. da-i inainte mestere ca nu e vreun bai:)

  16. @ Dan
    Ok, daca nu-i bai, atunci atacam in continuare

Lasă un comentariu