Noutati IT, energie regenerabila, alerte

O bucata de tort virtual

Intrucat ieri a fost ziua mea si am pasit intr-un nou deceniu, va ofer o portie virtuala de tort. Sa-l savurati cu placere. Cine doreste poate sa obtina si varianta reala. Totusi, pentru acest lucru, va trebui sa se intalneasca cu mine si sa-mi suporte prezenta. 😀

Comments on: "O bucata de tort virtual" (17)

  1. happy birthday
    ascude-l de make
    ca face urat la zaharuri😀

  2. chiar asa? :)) LA MULTI ANI, batrane! Greu la 60 de ani, nu?😉

    Rac deci. Daca mai asteptai putin, te nasteai Leu, ca mine😉

    Happy Birthday Tooo Youuuuu!!

  3. La mulţi ani!

    Poza cu felia de tort am folosit-o şi eu, pe 1 aprilie.

  4. @ Chinezul
    Mersi mult
    @ Cristi
    Asa ma vezi tu pe mine? la 60? Mai scade… ca ai de unde. Calculatoarele alea la care butonezi cam dau erori.
    @ Vania
    Ce sa faci, acum tortul se duse, mai iau sambata altul si o sa-i fac poze proaspete. )

  5. vai ce bun a fost tortul!:)
    la multi ani! sa traiesti!

  6. @ Oceania
    Multumesc pentru urare

  7. pai, e frumos???
    sa mancati si tortul…si unde mai pui,ca, zici si a doua zi!!!! Deci, ioc si berea, vinisorul sau sampania…ca nu mai vad nimicuta p-aci!😛

    La multi ani, Razvan! Tot ce-ti doresti tu! Sanatate si Noroc si de la mine!🙂

  8. @ mesterulmanole
    Ai vazut ca ieri mi-am pus cenusa in cap, asa ca nu am vrut sa va influentez sentimentele.😀
    Cat despre tort, cand ne intalnim, vi-l ofer cu placere.

  9. Make…il auzi ca prin ceata pe Chinez…parca ceva, il lovise in molele capului…beutura…beutura…ceva, ii era cunoscut, ceva, se legase in mintea lui
    – Fir-as, sa fiu!!! Ba, Chinezule!!!! Ia, de te opreste!…
    Ba, stii, ce zi e azi??? Stii, ba? si Make, hatana Chinezul, de acesta facu ochii rotunzi din ce-i avea de oblici! BAAAAAAAA! E ziua mea, Bai Chinezule!!! Las- dracu de baba, ca ma duc la Oceania…o pipai eu de doua ori, de o sa se convinga ca sunt viu…apoi…m-o baga ea in sat…i-o convinge ea pe ailalti…si om petrece de ziua mea!Ce te uiti asa la mine??? Lasa, ba, ca te-oi chema si pe tine!!! …

    La multi ani! Razvan

  10. La multi ani Razvane, sa fi sanatos si fericit alaturi de cei dragi! Asta cred ca este ceea ce conteaza. Restul lucrurilor le rezolvi tu si singur.
    Sa auzim numai de bine!

  11. @ mesterulmanole
    Mersi, dar urmarea e deja pe teava, in zori iese la lumina.😀

  12. @ Alex
    Iti multumesc si tie pentru gandurile bune.

  13. Şi cea nu din urmă urare vine de la mine: laaaaa muuuulţi aaani (ca ultimul vers din cântecul cu pricina)😛

  14. @ anaAyana
    Iti multumesc si tie pentru frumoasele ganduri.

  15. Tortul chiar arata bine, in stilul mini tort Tiramisu.

  16. vezi poate dai bere virtuala ca-ti tai odrobelele cu satirul meu foarte real:)

  17. pustoaica12 said:

    DAMI si mie o bucata daca nu lai mancat pe tot! si cat ziceai ca ai? 87? greu,nu?

Lasă un răspuns

Nor etichete

