Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Sportul national este de a ne da cu presupusul despre orisice cu atat mai abitir cu cat nu stim nimic despre subjectul in cestiune.

Prin urmare va provoc sa jucam din nou acest joc drag noua.

Deci, va ofer de aceasta data 3 poze despre acelasi obiect. Hai sa vedem daca cei care au pierdut data trecuta isi pot lua revansa acum.

Si…. pozele sunt….. urmatoarele


Ati observat ca acum sunt mai generos si am facut chiar 3 poze ale obiectului cu pricina. Trebuie sa va spun din start ca mie mi se pare o sarcina imposibila pentru un om normal, dar… intrucat noi nu suntem normali, fiecare are sansa lui.

Comments on: "Dă-ţi cu… presupusul! – ediţia de primavară" (68)

  1. O pepita pe care pare a fi pirita, nu aur🙂

  2. pot suna un ‘prieten’?🙄

  3. O ţestoasă…

  4. @ krossfire
    Nu este, mai incearca….

  5. @ CELLA
    Evident ca da, poti face si o sedinta.😀

  6. @ Vania
    Imi pare rau, dar e ceva mai mic.

  7. Lumi 12 said:

    Cumva un spat de Islanda?:)

  8. @ Lumi 12

    Imi pare rau… dar nu. Mai poti incerca, e ceva mic

  9. O pepita de galben?

  10. @ krossfire
    Nu este corect, ai mers in directia gresita. O sa-ti dau un indiciu, este vorba de ceva organic.

  11. Piatra la rinichi😛 ?

  12. pfiii e greu de spus. la finalul concursului poate o duci la muzeul de geologie, poate faci un ban🙂.

  13. @ krossfire
    Nu ma pricep la medicina, nu stiu din ce este facuta o piatra la rinichi, daca are sau nu materie organica. Oricum, nu este nimic tare sau care sa aduca a piatra. Este ceva organic.

  14. @ tykryt
    Nu mi-o primesc la muzeul de geologie, nu este de competenta lor.
    Daca vrei, iti mai dau un indiciu. Poza este un macro, deci, obiectul este foarte mic.

  15. o samanta… care da sa incolteasca…

  16. @ Cati Lupaşcu
    Esti cel mai aproape… dar NU. Mai exista si alte lucruri organice.😀

  17. matei said:

    Poate un metal sau un nemetal.

  18. @ matei
    asta include tot

  19. Lumi 12 said:

    O bucatica de ficat,broccoli,spanac…:)

  20. @ Lumi 12
    Cu una dintre variante esti cel mai aproape dintre toti de pana acum

  21. Lumi 12 said:

    Daca tot ati oferit 3 poze,sunteti bun sa oferiti si 3 indicii:
    Ziceam si eu asa…:))
    Se poate sa fie creier pane inteligent?:)

  22. Lumi 12 said:

    Am omis un semn al intrebarii…pff.Si n-am decat imaginea aceasta verde in ochi de vreo 4 zile.

  23. @ Lumi 12
    Nu este creier, si in niciun caz pane. O sa ma gandesc daca mai dau un indiciu. Poate maine😉

  24. Lumi 12 said:

    Pipota,ciupercute,rinichi(fara piatra)?

  25. @ Lumi
    Nu, dar iti mai dau un indiciu, ficatul de la comentariul 19 este cel mai departe de raspunsul corect

  26. Lumi 12 said:

    Anghinare,varza de Bruxelles,bame…:)

  27. Salut…
    Fiind ardelean, am tendinţa să spun că „asta ori îi ceva, ori mere undeva”.
    Dacă mă uit la primele două, după zîmbet aş putea aş spune că e Iliescu mumificat, dacă mă uit la a treia imagine, aş spune că e o inimă uscată. De pasăre.
    Oricum e vorba de un organ. Aş ruga poliţiştii să nu se autosesizeze, cu siguranţă nu e un organ, fost coleg cu ei. N-ara caşketă …😀
    Deci, inimă pasăre e?

  28. Buna ziua
    Va scriu in speranta unui schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

  29. @ Lumi 12
    Esti pe aproape…
    Dar vad ca tu chiar vrei sa rezolvi enigma.😉

  30. @ Blue
    Ai nimerit cand ai spus „asta ori ii ceva…”. E clar ceva! Din pacate, Iliescu mumificat nu e, dar sunt de acord cu tine, seamana foarte mult. Cand ai ajuns la varianta 3 ti-ai luat zborul in directia gresita. Organ nu e, ca nu are vipusca la pantaloni si nici cascheta dupa cum bine ai observat.

  31. Lumi 12 said:

    Tine-ti aproape,am inteles…bineinteles ca vreau sa rezolv,nu de aceea ne-ati provocat?
    Ma rog,se poate sa fiu eu un cititor mai insistent,daca imi mai vin idei,(despre imaginile de mai sus)le pastrez pentru mine.
    Premiul de consolare in ce consta?:)

  32. @ Lumi 12
    Nu pastra nimic pentru tine, astept cu mare interes orice varianta… Oricum e putin probabil sa o descoperi chiar daca te-ai apropiat. Comentariul meu vroia sa fie de apreciere a insistentei tale. Dupa cum ai vazut, multi au abandonat. Sau poate nu…
    Deci, bafta si uimeste-ma!

  33. Lumi 12 said:

    Eeee,insistenta…doar cateva comentarii,marit/micsorat imagine,colorat/decolorat,intors monitorul cu susul in jos,raspuns final:putin probabil sa descopar.
    Ps:apreciez- aprecierea

  34. @ Lumi 12
    Iti mai dau un indiciu, e din China

  35. Gata, ştiu… unul din nenumăratele ouă a lui Bonbo … (Strâns cu termopanu’, de acolo cicatricea)😀

  36. *Lumi** zici: „Se poate sa fie creier pane inteligent?:) ”
    ______________________________
    Asta e de pus la muzeu…😀

  37. Lumi 12 said:

    Acum pare creier pane de chinez inteligent…gandesc…

  38. @ Blue
    Situatia e clara, n-ai nimerit…………..
    Dar im place cum gandesti!
    Stii ce ma uimeste pe mine?
    Faptul ca daca mi-ar fi aratat cineva imaginea asta m-as fi gandit la ceva scabros.
    Niciun comentator nu a mers in directia asta, ma gandesc ca sunt defect.😀

  39. @ Lumi 12
    Pane, pane sa fie, dar chinezu fuse tranşat sau inca mai misca? Hotaraste-te.

  40. Lumi 12 said:

    Eu in toate lucrurile urate caut frumosul,si tot cred ca este ceva dragut,doar vreti sa ma ametiti mai rau decat sunt…ma trimiteti pe o pista falsa,dar nu ma las.:)

  41. Lumi 12 said:

    In imaginea 3 pare transat,in celelalte doua se pare ca…inca mai misca(a se citi zambetul).

  42. @ Lumi 12
    Pista era falsa evident, nu te lasa ametita. Dar la comentariul urmator te pot intreba dupa cum ar spune Blue – Iliescu, dupa zambet pare transat, mumificat sau inca mai misca?

  43. Lumi 12 said:

    Nu stiu daca ar sta pe masa asa cu zambetul pe buze de bunavoie,pare transat si dupa aceea lucrat in asa masura incat sa induca cititorii in eroare(teroare).

  44. @ Lumi 12
    Rictusul i l-au batut in cuie inca de la sedintele de partid. Asta va fi o mumie zambitoare, numa buna de plimbat prin talcioc precum vin tiganii cu ursu’

  45. Lumi 12 said:

    Ramane de vazut cine se incumeta sa o plimbe,pe mine sa nu conteze.:)

  46. @ Lumi 12
    Se face coda la tras cu lantul. Inscrierile au inceput deja cred ca se dau si bonuri de ordine😀

  47. Lumi 12 said:

    Ce-i mai pasa atunci…tras cu lantul sau nu,zambetul ramane in istorie,vor invata copiii la scoala candva despre acest zambet de 16 mm.

  48. Pipota de pui?!😀

  49. @ Lumi 12
    Din pacate, ai dreptate

  50. @ Ana lu’ Manole
    Ai ghicit!!!!
    Glumeam. Nu-i asa, mai incearca.😀
    Vezi ca in comment-uri am dat si indicii. Ce are pipota de pui cu_China?

  51. Apăi să ne dăm cu presupusu’. Şi presupunem că zâmbetu’ lu’ bunicuţa e vr’un pui de algă. Deshidratat. Din China🙂

  52. @ Athe
    Esti pe aproape… dar nu ai ghicit.
    Vineri dau raspunsul la ghicitoare.😀

  53. Lumi 12 said:

    Ceai verde chinezesc?

  54. Lumi 12 said:

    Am castigat stiu!?!?…multumesc parintilor ca ma facura,multumesc fratelui meu ca ma suporta,multumesc echipei sustinatoare(adversa),cu aleasa consideratie si multumiri iarasi pentru organizatori,multumesc atentiei mele distributive…care si de aceasta data m-a fentat…:)

  55. Este o leguma deshidratata din China. Sau ceai NEGRU chinezesc😀

  56. Cum ce are?! E pui de China!😛
    Habar n-am!😀

  57. @ Toata lumea
    Concursul se inchide.😦
    In momentul acesta pregatesc raspunsul. Veti vedea daca a nimerit cineva sau cine a fost cel mai aproape de raspunsul corect.

  58. Cred că e ceva cu nume tare lung dacă pe mine m-a anunţat la 10:18 PM că ai scris:
    „In momentul acesta pregatesc raspunsul. Veti vedea daca a nimerit cineva sau cine a fost cel mai aproape de raspunsul corect”.
    Acum e 23:08 şi încă probabil scrii… ţîţîţî… sper că scrii în româneşte…

  59. @ Blue
    Fac un post cu raspunsul mai am un pic si ii dau drumul….😀

  60. Sunt „trase” cu un NIKON D7000 si putin „manarite” in Adobe Photoshop CS3 (sub Windows). Mai sunt si recente, fix din 2011
    In rest… fie te-ai priceput sa topesti restul informatiilor , fie chiar nu au fost niciodata prezente.
    Nu stiu raspunsul; dar tocmai pentru ca am pierdut ceva vreme incercand sa-l descopar, raman pe aici pana il vei dezvalui

  61. @ WhiteWolf
    Crezi ca scriam in Exif ce contin?
    Oricum, raspunsul l-am dat deja in postul urmator.😀
    Adica aici: https://razvanserbu.wordpress.com/2011/05/19/raspunsul-la-presupusul/

  62. Ar fi fost absurd sa ma duc „acolo” si sa o dau la modul „pfoai, n-as fi ghicit in 1000 de ani”. Nu ?🙂
    Nu cred nimic. Sau, sa zicem, n-am fixuri preconcepute dar, sincer mi-s: am gasit destui mioritici care isi populau manual, singurei si ca pe un gen de copyright metadata-urile; IPTC, XMP, egal. Si-atunci, strica sa incerc ? 😀

  63. @ WhiteWolf
    Mi-as popula si eu EXIF-ul, ca in IPTC, XMP nu prea pot sa bag, daca as avea timp.
    E o chestie foarte utila cand ai multe fotografii si vrei sa le gasesti repede. Dai un search si ai gasit poza. Dar, pentru asta iti trebuie mult timp sa scrii la fiecare ce e, si cateva cuvinte cheie.

  64. Fara nici o conotatie geek pentru ca nu-i deloc in topic, daca ai timp mai mult vreodata, incearca IrfanView; in meniu, la „image/information” ai sectiune de IPTC. Suporta si scriere si editare/ salvare
    In rest e adevarat ce zici; fara batch option chiar iti trebuie timp
    Seara faina

  65. @ WhiteWolf
    Sunt mai multe programe, nu numai IrfanView care fac lucrurile astea inclusiv varianta de la Adobe sub numele de Adobe Bridge, am chiar si pogramele specializate de la Nikon si Sony. Problema e ca la un eveniment faci 2-300 de poze si trbuie sa dai de poza corecta.
    Cu batch poti spune evenimentul si datele generale care sunt valabile la toate pozele. Daca vrei sa gasesti poza X si doar pe ea, atunci dupa ce termini descrierea generala trebuie sa faci cate una particulara pentru fiecare fotografie in parte.
    Asta consuma timp.

  66. @ WhiteWolf

    Apropos, acum vreo 9-10 ani am facut o aplicatie bazata pe Visual Basic care permitea descrieri complexe de poze cu mai multe variante, cuvinte cheie, culori dominante etc.
    Dupa ce s-au lansat o padure de asemenea programe ce permiteau scrierea informatiilor direct in fisierul cu poza, programul meu de arhivare a devenit inutil.😦

  67. Eu am crezut ca e un deget de mumie, ma gandeam cum ai pus mana pe el sa-l pozezi, si de ce ne intrebi pe noi ce e?

  68. @ sofia
    Stiu, era evident un deget de mumie, din pacate nu era si raspunsul corect. :))

Lasă un răspuns

Nor etichete

