Noutati IT, energie regenerabila, alerte

In China, la fratii nostrii cu ochii lunguieti si pielea mai gălbioară, găsim una bucată plantă ce se vinde la bobiţe.

Bobiţele sunt fiecare câte una bucată frunză sau una bucată rămurică cu tot cu frunze. Acuşi… cum or face ei biluţele astea fără să rupă frunzele şi nici rămurerele este una bucată mister.

Vă pun mai jos biluţele lângă frunzele care or binevoit să se ejecteze din alte bobiţe similare.

DECI… ESTE VORBA DE FORMA GRAFICĂ

PE CARE O IAU

FRUNZELE DE CEAI VERDE OLONG

Adică se iau 3-4 bobiţe se aruncă în una cană apă fierbine si ne trezim cu frunzele, respectiv planta în recipientul nostru. Mare mister mare este şi faptul că dintr-una bobiţă cu rânjetul lui Iliescu de dimensiuni minuscule apare ditamai palmierul.

Este clar că din rahat răsar trandafirii…

Si ca să ne întoarcem la concursul nostru putem spune ca Lumi 12 a nimerit-o după multe şi perseverente încercări.

Dar iată premiile şi câştigătorii.

Premiul First Fit – adică ăl de o bunghi primul – Lumi 12

Premiul Second Fit – adică ăl di o spuse al doilea – nu se dă  din principiu că nu ne plac bâlbâiţii

Premiul Ălmost Fit – o ratare la milimetru – Emil Agache (să nu spuneţi că a fost meciul mânărit că ar fi avut răspunsul deja dat mai sus, că nu mă impresionati)

Premiul Never Fit – cei care nu fuseră nici măcar prin cartierul corect – Ana lu Manole, Krossfire, CELLA, Vania, tykryt, Cati Lupascu, Blue

Premiul Cea mai creaţă idee hoaţă -pentru comentariile surprinzătoare – Blue

Premiul de Perseverenţă „Maratonistul” – pentru perseverenţa cu care a căutat răspunsul corect  – Lumi 12

Premiul Galinaceea veselă – pentru insistenţa cu care ne-a purtat prin ficaţii găinilor… chinezeşti – Ana lu Manole

Premiul I cu_cununiţă la geologie – (nu are legătură cu ce am avut noi pe aici, dar ne-au impresionat cunoştinţele în domeniu) – Krossfire

Premiul Orange pentru cartelele Vodafone folosite în telefoanele Cosmote – pentru persoana care s-a dus să sune un prieten şi a fugit cu el – CELLA

Premiul Vania – i se acordă lui… Vania

Premiul pentru Cea mai generală descriere – Matei

Premiul Off Topic, Off-TICĂ-TE  – merge la Iasi

UPDATE de uitare (am uitat pe cineva) iaca acuşi am corectat mistacheul:

Premiul Marinarul şi Bunicuţa – pentru viziunile acvatice ale zâmbetului provocator – Athe

Comments on: "Raspunsul la… presupusul" (33)

  1. Lumi 12 said:

    Aaa,multumesc…m-am mai linistit.Daca nici cu ceaiurile nu-mi iesea treceam la categoria etnobotanice.Cum ar spune insusi domnul Hill:”efortul isi arata roadele dupa ce o persoana refuza sa se opreasca”.

  2. @ Lumi 12
    Felicitari, ai muncit si ai castigat. 🙂

  3. Lumi 12 said:

    Multumesc mult,in sfarsit pot dormi linistita…m-a intrebat odata un copilas:”daca aveti ochii verzi inseamna ca vedeti verde?”
    Cam asa incepusem eu sa vad in ultima perioada-verde in fata ochilor.:)din cauza imaginilor de mai sus(postarea trecuta).

  4. […] Clipe de Cluj, Gabi123, Schtiel, Theodora Marinescu, Shayna, Răzvan Şerbu, Ana Usca, Ilarie Caius, Vania, Jocuri cu cuvinte, Teo Negură, Simion Cristian, Gabriela Savitsky, […]

  5. A prize fore meeee 😛 ?

    Culmea, am baut ceai oolong dar n-am avut curiozitatea sa ma holbez vreodata la bobite.

  6. @ krossfire
    Chiar 2 buc. premii for you 🙂
    Pai, bine tovarase, se poate?
    Sa nu te uiti matale la bobite? Ai vazut unde se ascundea rictusul lui Iliescu?

  7. Nu ma gandeam la ceai verde never ever.

  8. Aproape că am bănuit că voi fi sigur că nu am cum să ghicesc. 😆

  9. Mă tot uit la acele imagini şi la astea.
    Astea mai treacă de la mine, dar cu celelalte… m-ai lămurit să nu beau ceai verde câte zile am (nu că aş fi băut vreodată)…
    Deci, pe prinţipul: „Decât zama lor de plojniţe, mai bine pălinca noastră şi decât broaştele lor, mai bune porcul nostru”, zic: decât etnobotanicele lor, mai bine prunele noastre. Pun pariu că dacă bei un ceai de prune uscate în cuptorul de pită cu o jumate de deţ de rom picurat în cană nu mai vrei să auzi de ceaiuri chinezeşti.
    Se spunea că ei (chinezii) au ochii aşa de mici de la orez (orezul constipă deh… :)) ) Acum, dacă am văzut nenorocirile alea mucegăioase, cred că e şi de la ceai. 😀

  10. Aţi auzit de Teofil Voievod din Coaş?
    Dacă n-aţi auzit, citiţi aici:
    http://www.click.ro/actualitate/din_tara/palinca-robinet_0_1155484547.html

  11. @ Adda
    Deci da, asta e….

  12. @ andryusha
    Acum… ai banuit ca te-ai lamurit, nu?

  13. @ Blue
    Bobitele astea sunt de fapt frunze intregi din planta de ceai si sunt mult mai scumpe decat praful maturat de pe vapor si bagat in pliculetele ce ni le dau noua.
    Oricum, sunt de acord ca un deţ de pălincă face cât un vapor de ceai.
    Referitor la instalatia lui Teofil putem spune ca e OK daca ne da si nouă abonament de utilizatori.

  14. Şi io nik, nik? Ce nasol 😦

  15. @ Athe
    Stiam eu ca lipseste cineva… Nu-i bai, facem un update imediat. 🙂

  16. Ooooooooooooooooo, mulţumesc, mulţumesc 😀

  17. Răzvane, azi au fost să-mi facă revizie la gaz. Unu tot mesteca nişte spumă cu un pămătuf. Asta mi-a amintit de ceai, mai precis de ritualul ceaiului la japonezi. E spectaculos, e ceva extrem de elaborat, se vehiculează percepte de-ţi stă mintea în loc.
    Legat de chestia ci Teofil ăla, eu am râs de m-am aspart când am văzut prima dată chestia. Cred că la PROtv. Dar mai văzusem ceva similar. În serialul Moştenirea familiei Guldenburg(Das Erbe der Guldenburgs). Ăia erau mai şmecheri, avea tavă trasă direct de la fabrica de bere. 😀

  18. @ Athe
    Oricand, cu mare placere 😀

  19. @ Blue
    Da, arta ceaiului e vestita. Je, nu am vazut niciodata un spectacol di asta pe viu. Probabil, pentru ca nu am vazut prea multi japonezi care sa faca si altceva decat poze pe unde am fost.
    Frumos serialul Moştenirea familiei Guldenburg pacat ca au cam aburit-o de la jumatate. Primele episoade au fost senzationale.

  20. Lumi 12 said:

    Mostenirea familiei Guldenburg a fost difuzata intai la bulgari si apoi de TVR. O scena memorabila estea cea in care Achim Lauritzen vine la o prezentare de moda si face scandal; este palmuit si ca rezultat scrie pe perete „Aggresione” cu spray – campania a prins si numele a devenit brand.

  21. Răzvane, te asigur că spectacolul ceaiului nu e pentru noi românii. E un fel de spectacol ca de păpuşi, maestru devine cel care de fapt devine un vel de roboţel care nu se abate de la gesturi tip. Ştii care e diferenţa între noi şi ei. Morcovu care ne e împlântat nouă în dos nu e nici pe departe atât de mare şi de viguros ca al lor. Sunt convins că te-ai simţi mult mai bine la un ritual românesc (tăiatul porcinei, transformarea prunei în elixir, culesul viei şi storsul strugurilor). Pe mine mă înfioară asiaticii. În emisiunea lui Teo a fost odată un japonez. Ăla s-a însurat în Germania cu o româncă şi a hotărât să se mute de acolo pentru că, atenţie, nemţii i s-au părut nişte oameni foarte dezorganizaţi 😀 . Sunt curios cum i s-au părut românii după ce a înţeles cum e pe aici… :))

  22. Mostenirea familiei Guldenburg mie mi s-a părut un fil cam … lustruit. Aminteşte-ţi că uneori imaginile filmate în exterior erau cam la fel de naturale ca o blondă care a stat la „tencuit” o lună. Poate pentru că nu aveam termen de comparaţie, dar Dallas-ul mi s-a părut când l-am văzut prima dată incomparabil mai bun. La alte seriale de gen nu m-am uitat. Mă plictisesc. Mai vedeam totuşi câte un episod din unele. Pe l-a începutul Santa Barbarei a fost o chestie epocală. Într-un episod la final, unul ridică pistolulul şi trage,în episodul următor ni se arată tot felulde imagini şi scene despre care n-am înţeles nimic, abia în al treilea episod pe la mijoc îl arată pe ăla cum cade… 😀

  23. […] Boitan, Lilick, Mihaela di Toscana, Mircea Suman, Nicu, Adele Onete, Oana Clara, Octavia Sandu, Răzvan Şerbu, Gia, Gabriela Ilieş, Elena Agachi, Dragoş Sorin Nicula, […]

  24. @ Lumi 12
    Corect, asta este scena care mi-a ramas si mie in minte. Intr-adevar memorabila.

  25. @ Blue
    Nu stiu daca e vorba de morcov, probabil ca respectul fata de traditie, de ceea ce au invatat e cu totul altul. Asiaticii gandesc altfel, arabii altfel si negrii altfel fata de noi. E greu sa spui cine are morcovul si cine are frunzele si de fapt cum e mai bine.
    Oricum, stiu ca in uzina 23 August au venit odata 5 japonezi sa repare un strung facut de ei. Erau cu hatate albe imaculate, bonetica alba, incaltari si chiar manusi albe. Romanasii nostrii se distrau gandindu-se cat de negri o sa iasa de sub strung dupa o zi de munca. Surpriza a fost mazima cand ei erau la fel de albi ca la inceput. Inclusiv manusile erau imaculate dupa ce s-au bagat prin şpan si prin vaselina o zi intreaga.
    Referitor la dezorganizarea nemtilor… no comment.

  26. @ Blue
    Mostenirea familiei Guldenburg mi s-a parut din contra, mult mai bun decat Dallas-ul cel putin primele 7-8 episoade. Dupa aceea nu stiu ce s-a intamplat, dar cred ca s-a schimbat scenaristul pentru ca ma uitam la un alt film, eram total nemultumit. Personaje secundare deveneau principale si viceversa, linii de story neterminate, un adevarat haos.

  27. […] Boitan, Lilick, Mihaela di Toscana, Mircea Suman, Nicu, Adele Onete, Oana Clara, Octavia Sandu, Răzvan Şerbu, Gia, Gabriela Ilieş, Elena Agachi, Dragoş Sorin Nicula, […]

  28. Aha, deci era o samanta care da sa fiarba. „Teles. Sa traiti!

  29. prietenu’ cu care am fugit zice că-ţi dă o bere:)

  30. @ Cati Lupaşcu
    Deci DA

  31. @ CELLA
    Intrebare:
    Daca dau EU o bere, el da doua?

  32. dă!, că nu-l doare gura :)))
    p.s.- cardu-i la moa

  33. @ CELLA
    Atunci… ce ne facem? care e varianta corecta ca sa puna mana pe card?

Lasă un răspuns

Nor de etichete

