Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Dupa cum va spuneam intr-un post anterior, iata ca, in sfarsit, mi-am luat una bucata tigara electronica de la amicul de mai devreme. In mod deloc surprinzator, acum fumeghez din ea.

Pretul unei atari investitii depinde foarte mult de modelul ales si de locul de unde se cumpara. Par examplu, tigara electronica cumparatata de mine e de fo’ tri sute si un pic de lei setul. Am vazut si pe la doua sute si fo’ patruzeci pe la altii dar, depinde de producator, de model, de ceea ce contine setul etc. Oricum eu va recomand insistent modelul eGo, indiferent de unde l-ati lua. Toti amicii care au avut rezultate au avut asa ceva.

Acusica, Je am fo’ destul de neincrezator in tigaretele astea dar ma decisei sa incerc. Acum va povestesc experienta mea cu argintia tigara electronica.

Pe la mijocul saptamanii trecute, aveam intalnire cu onor patron magazin tigari electronice. Ma dusei la el in batatura si printre altele ii spusei sa-mi vanda si mie una bucata. Apoi, el, baiat finut incepu sa ma vrajeasca ca sunt bune, ca sunt minunate, ca el fumegheaza vapori de fo’ sase luni.

L-am lasat sa se aventureze in insiruirea de minunatii si l-am intrebat daca in atata amar de vreme nu s-o lasat de fumat, cum crede ca eu o sa pot sa fac acest lucru. Ei, bine, raspunsul lui m-a multumit pe deplin. „Nu ma las, ca mie imi place sa fumez, si nu vreau sa ma las.”

M-a intrebat cat fumez (un pachet si 7-8 tigari pe zi) si ce fumez (Winston light) si mi-a recomandat sticluta cu picaturi Malboro mediu (se pare ca nu exista picaturi de Winston). Apropos, exista solutii tari, medii slabe si fara nicotina. Eu le-am luat pe cele medii.

Acu ceva vreme un coleg si-a cumparat o tigara electronica ieftina, trageam din ea de-mi ieseau ochii din cap ca la melc si nu simteam nimic. Acusi, cu asta situatia era vag diferita. Cand am inceput sa fumez cu incredere, scoteam aburi cu duiumul, dar simteam ca aveam un pitic atârnat de gâtul meu şi în pauze scotea ciocanul şi-mi bătea piroane direct în trahee. Dacă pe vremuri, nu simţeam nimic, acum aveam senzaţia ca mor cu zile.

Visul meu de a lasa instant pachetul cu tigari pentru cele in varianta electronica se spulberase ca un fum, abur sau ce-o fi fost. Trebuia sa le alternez ca altfel ma culegea nevasta cu farasul de prin colturi, evident daca ma mai gasea cu atatia aburi prin casa.

Rezultatul primei zile a fost de 8 tigari normale + x numar de pufuri electronice. Acu’ sa nu ma intrebati cate pufuri am tras ca nu le-am numarat, asta mai lipsea.

Ziua 2 si trei au fo’  oarecum similare, dar senzatia e ca atunci cand schimbi tigarile (cu unele mai tari in cazul meu, nefericita alegere, parol).

Ziua 4 a fost mult mai interesanta intrucat un alt amic, fericit posesor al unei alte dracovenii aburitoare mi-a impins o vizita. El, e mai vechi in bransa si mi-o dat din picaturile lui. Ehhheee, alta viata doamnelor si domnilor. Pai da, seamana mai mult cu Winstonul meu light, dar nicotina era la jumate fata pe picaturile mele.

Prin urmare, concluzionand mi-am dat seama ca amicul de unde am cumparat tigara electronica a vrut ca eu sa nu ma simt defavorizat cu prea putina nicotina in sange si s-o fi gandit ca ar trebui sa fiu impanat cu o cantitate dubla. E drept, eu fumam un pachet si jumatate pe zi, dar erau slabeeee…. si asta mi-a creeat toate problemele.

Dupa tri zili  pachetul meu de Winston a devenit istorie si am purces la achizitionarea urmasului sau. Din punct de vedere economic in loc de 4 pachete a 10,90 lei bucata am consumat doar unul. Pe de alta parte, valoarea pufurilor nu am putut sa o calculez, din motive evidente. Sticluta cu picaturi nu s-a terminat, atomizorul si toate celelalte componente functioneaza fara probleme chiar daca sunt consumabile.

Din ziua 4 am inceput sa ma obisnuiesc mai mult cu tigara electronica si Winstonul meu de toate zilele nu mai e necesar ca inainte. Chiar gustul tigarii a devenit vag… imputit pentru mine.

Ieri, am iesit in parc cu familia si ne-am intalnit cu una pereche de fini, fumatori inraiti. Mandru de mine le-am prezentat beneficiile tigarii electronice. Eram insirati ca margelele pe o banca 4 bucati adulti iar copii se jucau in iarba. Je, mandrul posesor eram in mijloc si puneam cu adanca piosenie picaturi din elixir in dracovenie. Ceilalti tri adulti erau cu gaturile lungite si urmareau cu mare atentie procedeul magic. Am dotat pe fiecare cu un muştuc si am inceput sa poştim electronica. Lumea ne privea si-si dadeau coate. Una bucată bunca şi-a luat degraba nepotul de lângă noi, iar alta scuipa extrem de infocata in san „Ptiu, ptiu fir-ati voi sa fiti, aici v-ati gasit sa o puneti cu etnobotanicele voastre? In parc, sa va vada copii?”

Trebuie sa recunosc ca m-am simtit oarecum… bine, chiar foarte bine.

Bun, dar cred ca azi e ziua cea mare. Adica ziua cand nu o sa fumez nicio tigara clasica. Unde-s vremurile cand fumam Carpati in WC-ul scolii? Unde sunt tigarile Ligeros si Popular? Ehe, de atunci a trecut peste 25 de ani de fumator. Adica, daca-mi reuseste, astazi va fi prima zi fara tigari din ultimii 25 de ani. Ar fi ceva tare, nu credeti?

Comments on: "Preturi tigara electronica – experienta primelor zile" (25)

  1. Foarte tare experienta. :)) Etnobotanice, zici… mi s-a intamplat si mie. :)) Aburi de calitate si da, lichidul trebuie incercat si gasit cel care ti se potriveste cel mai bine. In plus, nu uita sa incarci des cu lichid. 🙂

  2. @ forumtigaraelectronica
    Om trai si om vedea… sigur o sa incerc si alte picaturi

  3. Te-ai interesat daca exista si modele slim?

  4. părerea mea de fumătoare REA:)
    este următoarea:
    – VREI, te laşi!, pa bonjur
    – că cîr că mîr … aia-i altoială pă butaş neperformant de la stres
    ci-i aia ţigară ilictronică şi alte şabadabadude?

  5. Am deja trei colegi cu o masinarie de gen. Nu fumez, deci nu-s in target, dar vad ca a prins 🙂

  6. @ Cati Lupaşcu
    Exista, dar eu pe la toti cunoscutii mei am vazut doar eGo care sa dea rezultate. Cei care or avult alte feluri au abandonat, sau cel putin asta am constatat eu.

  7. @ CELLA
    Dar ce farmec ar mai avea? Eu ce-as mai scrie?
    Titlu: M-am lasat de fumat.
    Post: Ieri. Pa.
    Unde e emotia? unde e suspansul?

  8. @ krossfire
    Om trai si om vedea ca va mai spun despre ea, chit ca vreti chit ca scriu numai pentru mine. 😉

  9. Pfoai, ce amintiri mi-ai trezit cu Ligeros-ul, nene 🙂
    Ca poti doza cantitatea de nicotina din <steclutza pot intelege; si chiar incepe sa ma puna pe ganduri din alea bune ideea. dar ca poti fuma tigarete light (tu sau oricare altul) si sa iti zici fumator,zau, mi se pare putin dubios
    Marlboro light, bere fara alcool… asta imi suna a sex tantric, pe undeva 😀

  10. @ WhiteWolf
    Da, am luat-o cu Popular si Ligeros, Carpati si Marasesti. La ceaiuri megeam cu BT sau Kent daca n-aveam bani mergea si o Bega sau un Timis. Dupa Revolutie Chesterfield, Gitannes, HB si Benson and Haggises. Am tinut-o asa pana acum vreo doi ani cand am zis ca ar fi cazul sa ma las, dar nu eram destul de hotarat asa ca mi-am trasat ca varianta intermediara tigarile light pana le las de tot. Dupa light sa treci inapoi la cele tari e ca si cum te-ai apuca din nou de fumat.

  11. Lumi 12 said:

    Je, mandrul posesor eram in mijloc si puneam cu adanca piosenie picaturi din elixir in dracovenie.Ramanea doar sa scoateti si acumulatorul de pe undeva,eventual sa-l incarcati de la vreun stalp din parc,si daca mai explicati si bunicutei iritate ca nu faceti decat sa protejati mediul…:)

  12. Modelul cu harddisk e pentru cazurile disperate, nu? 😆

  13. @ Lumi 12
    Corect, fara monoxid de carbon, ar fi cazul sa-si trimita nepotelul sa dea la pedale, la bicicleta cu dinam ca sa avem noi energie pentru pufaitoarele noastre. 😀

  14. @ andryusha
    ala cu harddisk consuma prea mult. Pentru cazurile disperate se foloseste cel cu bluetooth. Tu iti aprinzi tigara si la toti cei care sunt pe o raza de 12 metri li se albastresc dintii. 😀

  15. Lumi 12 said:

    Ca principiu aveti nevoie sa redresati tensiunea alternativa obtinuta de la dinam si sa incarcati acumulatorul cu acesta tensiune.:),iar pentru pufaitoare energie regenerabila prin puterea vantului ce-l mana de la spate,el pedaleaza fericit iar bunicuta devine mai permisiva cu asa zisii fumatori de etnobotanice.:)

  16. @ Lumi 12
    Redresarea nu e suficienta, trebuie sa scot 5V CC, adica trebuie sa pedaleze cu grija…

  17. Lumi 12 said:

    Va fixati un perimetru pentru delectare,eventual putem pune si un panou de avertizare cumva,sau vreun limitator de viteza…PEDALEAZA INCET SPRE DELOC.:)O zi buna!

  18. @ Lumi 12
    Incet – incet, dar constant sa fie…

  19. eu astept impresiile dupa ceva vreme de tigara electornica.

  20. @ simf
    Impresiile sunt urmatoarele dupa ce a trecut ceva timp mai-octombrie adica 5 luni:
    1. Ma simt mult mai bine
    2. M-am ingrasat vreo 4 kg (poate nu are legatura cu tigarile)
    3. Nu am mai pus tigara in gura (cu exceptia celor electronice se intelege)
    4. Se simte puternic la buzunar

    Recomand EGo la toti prietenii. Unii dintre cunoscuti fumeaza ca si mine doar electronice, altii le mai combina si cu tigarile obisnuite reducand sensibil numarul de tigari fumate pe zi iar altii s-au reapucat de fumat. In mod sigur depinde si de om. Eu nu m-am fortat aproape de loc ca sa ma las de fumat tigari obisnuite.
    Am inceput cu lichid Malboro mediu care mi s-a parut foarte tare. Am avut o perioada cand am fumat cu diverse arome si am revenit la aroma de tutun, in cazul meu Kent mediu

  21. cand e sa vina cuiva vremea, ii vine! vineri am primit cadou o tigara electronica. o cheama dse 901 si o sticluta de marlboro mediu – 12 mg. experienta mi se pare tare relativ faina, imi aduce un zambet pe chip. in mod normal fumam cam 20-30 de tigari pe zi, iar de vineri seara pana azi – deci 2 zile si jumatate – am fumat vreo 10 tigari normale. in rest am „vaporizat”. o sa-mi ia o vreme presupun pana ma invat cat de des sa pun picaturi, cand trebuie schimbat cartusul sau vaporizatorul etc. (cred ca tigara pe care am primit-o e pentru un fumator mai domol ca mine) dar prevad un viitor interesant. ceva sfaturi, experiente, „nu faceti ca ei” etc. ai pentru mine?

  22. @ simf
    DSE 901 e cea mai vestita tigara electronica (pana la aparitia lui EGO se intelege). Are un atomizor ce a fost preluat si de primele EGO. Problema este ca are bateria mult mai mica si trebuie incarcata mult mai des. Daca i se pune un cartomizor cu doua rezistente sau un atomizor low-resistance se descarca imediat. Oricum, daca simti ca DSE 901 nu e suficient de bun pt tine treci pe EGO ca toata lumea.
    Pana atunci, sfatul meu este sa te gandesti peste 1-2 zile ca nu mai exista alte tigari decat cele electronica si sa renunti definitiv la varianta clasica. Eu asa am facut. Cei care o lungesc mult si cu electronice si cu clasice nu prea mai renunta la tigari si revin la fumatul clasic dupa un timp mai lung sau mai scurt.
    Cam asta pot sa-ti spun din experienta mea. Restul… mai intreaba si pe altii.

  23. multumesc frumos. de aseara doar am vaporizat si zau de nu ma incanta.

  24. @ simf
    O sa-ti mai vina pofta de o tigara din cand in cand. Dar si pofta asta va trece destul de repede 1-2 saptamani. Multa bafta! Eu in curand vreau sa ma las si de astea electronice ca sa termin cu balciul asta definitiv. Sper ca de la anul sa iau decizia. Daca reusesc va spun si voua.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

