Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Dau un laptop, îl vrea cineva?

PROBLEMA: Am un laptop nou-nout, sigilat. Mă-sa când îl cheamă la masă şi-l pune să stea cuminte cu ştecherul în priză, îi spune ASUS Eee 1002HA in valoare de 1670RON.
Pentru că nu sunt hotărât cui să i-l dau, am zis să organizez un Concurs. Am făcut chiar şi un Regulament Oficial. Pe scurt, i-l dau unui blogger chiar dacă e sau nu prieten cu mine. Trebuie să scrii un articol despre Concursul Banipepost, şi evident să te înscrii.
Pentru ca totul să fie cât mai transparent, voi folosi numerele de la loto pentru extragere. Cum? Scrie în Regulament.
Apropos, lista unde-ţi vei găsi numărul se află la banipepost.wordpress.com

Comments on: "Dau un laptop, îl vrea cineva?" (14)

  1. ah, ce pacat ca tocmai mi-am schimbat laptopul cu unul nou.:) dar oricum trec sa vad despre ce e vorba.

  2. off topic :am observat ca la „istoria zilei” ai pus un articol despre sarbatoarea din Bulgaria. eu sunt in Bulgaria acum si intr-adevar e sarbatoare dar fabricile lucreaza in draci. criza asta ne-a anulat pana si sarbatorile 🙂

  3. @ literelibere
    Pai daca nu intrebi si tu inainte sa faci achizitii majore. 😀

    Bulgaria… AAA! tara aceea parasita, care arata ca in Mad Max. Am trecut si eu pe acolo. 🙂

  4. […] Presupunem următoarea situaţie: Eşti blogger şi trebuie să pleci la Iaşi. Ce faci cu blogul? Îl abandonezi pe toată durata deplasării, riscând să-ţi scadă page rank-ul? Cu neputinţă! Mergi prin cafenele sordide după un comp mizer? E degradant! Îţi cumperi un laptop? De aceiaşi bani, poţi bea la Papa-Caffe! Rămâne soluţia să participi la concursul BPP şi să iei un laptop moca. Iar ca să te asiguri că sorţii îţi vor fi favorabili, îi promiţi în prealabil o bere lui Răzvan… […]

  5. O sa incerc si eu sa-l promovez cu prima ocazie 🙂

  6. @ krossfire
    Multumesc

  7. Vorba lui Vania : imi urez succes ! 😀
    Interesant concurs…

  8. O sa-ti dau maine un tweet si poate un P.S sau link (ca nu stiu clar cand scriu)

  9. A zis soţia să întreb dacă primesc şi instrucţiuni de folosire la el…

  10. […] inca regulamentul in revizuire. Daca nu va arde totusi de concursuri, va puteti mereu delecta cual lui Razvan David […]

  11. M-am inscris si eu 😀 , sper sa castig !

  12. @ Vania
    Intr-o masura limitata da, adica iti spune unde sunt tastele, dar nu-ti spune si pe care dintre ele sa apesi. 😀

  13. @Laura
    Succes! Poate vei fi tu norocoasa.

  14. […] Concursul este organizat de serviciul http://www.banipepost.com, sub înaltul patronaj al lui Răzvan Şerbu. Succes!… […]

Lasă un răspuns

Nor de etichete

