Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Oferte la banipepost

De astazi, 1 octombrie, site-ul www.banipepost.com si-a deschis portile si pentru advertiseri. Primele oferte le  puteti accesa online. Va urez sa castigati cat mai multi bani cu acest serviciu.

Principiul este simplu: primul venit, primul servit.

Baga un ochi si fii pe faza ca sunt altii mai rapizi decat tine. Ofertele se epuizeaza rapid.

Comments on: "Oferte la banipepost" (4)

  1. Multumim pentru informatie!Acum sa vedem cum ne descurcam!

  2. Razvan, nu m-am inscris, cred deja ca stii asta. Am stat si m-am gandit, destul de mult recunosc, dar daca as face asta…inseamna ca n-as mai fie eu, ca n-as mai scrie cu acelasi drag.
    Succes tuturor celor care s-au inscris!
    Bravo, tie! 🙂

  3. @ mesterulmanole

    Eu iti garantez ca vei scrie cu acelasi drag intrucat vei putea alege ce oferta iti place. Practic, nu te obliga nimeni sa scrii ceva ce nu doresti. Ofertele sunt atat de variate incat este imposibil sa nu gasesti ceva care sa satisfaca pana si cel mai carcotas blogger

  4. Stimate domnule Razvan Serbu, sunt coordonatorul portalului de actualitate stiintifica http://www.StiintaAzi.ro, cu peste 500 de vizitatori unici pe zi, targetat pe adolescenti si adulti tineri pasionati de stiinta, tehnologie, mediu. Daca m-as inscrie ca si blogger BPP, inteleg ca nu as fi platit pentru articolele de popularizare a stiintei, sau articolele de stiri stiintifice ce le scriem de obicei, ci doar daca am scrie articole despre oferta firmelor cliente dvs. Am inteles bine? Daca da, aveti deja clienti interesati de promovare pe un site de stiinta? Librarii online pot fi un exemplu. Firme de produse IT pot fi un altul. Puteti sa dezvoltati ce oportunitati ar fi pentru siteul meu de stiinta? De asemenea, puteti sa ne aratati cateva bloguri deja in sistem si care au scris astfel de articole, pentru a imi face o idee mai buna? Multumesc mult, Adrian Buzatu, doctorand in fizica universitatea McGill, Canada, coordonator http://www.StiintaAzi.ro.

    Ps. Va rog sa ma contactati prin formularul de la Contacte de pe siteul StiintaAzi.ro.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

