Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Websock – a trecut

Am fost si eu invitat la Websotock ca sa prezint sistemul BaniPePost, pentru asta ii multumesc lui Manafu. Evenimentul a fost excelent organizat de Evensys (Manafu) si sponsorizat de Vodafone, LG si Adobe. Din pacate, nu am avut timp sa stau intreaga zi, asa ca am participat la unul dintre cele mai animate workshop-uri. Evident, cand vine vorba despre bani, spiritele se inncing. Bobby Voicu mi-a reprosat, mai spre final, ca am venit sa distrug blogosfera si ca stric piata cu preturile mele. Totodata, mi-a spus ca nu ajut cu nimic la cresterea pietei, ca nu sunt profesionist, etc. Cuvinte grele…

Sa nu ma intelegeti gresit, erau doar divergente de opinii, nimeni nu a folosit cuvinte nepublicabile.😀

Cu o singura remarca ii ramasesem dator lui Bobby, dar s-a terminat timpul. Cum de nu ajut la cresterea pietei, cand trei dintre advertiserii care lucreaza cu mine nu si-au mai facut NICIODATA reclama pe bloguri? Dar asta nu mai are nicio insemnatate.

Oricum, mie mi-a placut foarte mult, atat evenimentul, cat si participantii, inclusiv de la Yahoo.😀

Ajuns acolo, m-am uitat prin batatura si nu am zarit pe nimeni cu ochii oblici, sau cu un ziar pe cap, asa ca l-am ratat pe Chinezul. Pe de alta parte, m-am reintalnit cu Victor Kapra cu care am mai vorbit de ultimele noutati. Nu o sa va plictisesc cu cine si ce am mai vorbit… ca erau acolo foarte multi oameni din online-ul romanesc.

O singura intrebare ar merita sa fie pusa celor care se sfiesc sa dea pieptul cu blogurile:

DOMNILOR, NE MISCAM SI NOI MAI CU TALENT?

Webstok, ne vedem la anul… daca ma mai invita cineva.😀

Comments on: "Websock – a trecut" (17)

  1. Aia 3 au venit pentru 2E/post. Mersi, mai bine nu. Cand cei care doresc sa scrie ca lumea, pe bani cum trebuie, se vor duce la aceleasi firme, li se va spune: „Plecati de-aici, stiu eu pe unu’ care vinde cu 2E postul”.

    Eu nu scriu posturi platite, deci putin ma intereseaza direct, dar piata nu va creste niciodata cu posturi de 2E. Calitatea va fi proasta, clientii vor fi nemultumiti si nu vor mai incerca. Si gata.

    Cat despre „distrugerea blogosferei”, eu nu am folosit niciodata asemenea cuvinte… sa fim seriosi, daca un neavenit reuseste asta, atunci asa merita blogosfera.

  2. @ Bobby Voicu
    Acum ca ai zis de 2E pe post chiar o sa am necazuri, o sa vina lumea sa imi ceara asa ceva si nu am de unde sa le dau. E mai scump la mine, in niciun caz 2E.
    Oricum, am incercat sa pliez preturile cu ce se practica atat in piata romaneasca cat si in cea de la fratii nostri mai mari de la PayPerPost. Asa ca daca vrea cineva sa primeasca aceeasi audienta pe care o ofera Zoso sau altul dintre bloggerii mari va trebui sa scoata din buzunar aceeasi bani pe care ii dadea si inainte sa apar eu in piata.
    Oricum, sistemul este mult mai complex decat pare la prima vedere iar scimbul nostru de opinii chiar mi-a facut placere.

  3. asta cu dumingul la scris eftin si cum da al de sus nu e o inventie a blogurilor. deocamdata aici pretul, iar nu calitatea, dicteaza.

  4. […] Evident că întâlnirea cu Gramo-ii se trece la loc separat de cinste. Unde ar fi intrat şi cea cu Turambar dacă ar fi fost să fie… Şi, evident, cea cu Răzvan Şerbu. […]

  5. @ Dan
    Aici ai dreptate, daca ar fi sa ne luam dupa numarul de vizitatori, cand judecam calitatea, atunci Libertatea ar fi mai tare ca Romania Literara, iar Patapievici, Cartarescu si altii ca ei ar face analize literare la fata de la pagina 5.

  6. Chiar daca nu sunt prea priceputa in acest domeniu,am si eu un cuvant de spus.Nu citesc blogurile acelea cu trafic mare,dar am vazut cum arata si cate reclame sunt.
    Mai cred ca nu ar trebui ca noi sa postam tot felul de mizerii doar de dragul unui trafic mai mare.
    De cateva saptamani cand intru pe wordpress si ma uit la top 100 posturi,vad o multime de titluri cu Mihaela,Ana,Andreea A.Apoi sunt si cele despre sau cu politicieni;au aparut foarte multe in ultima perioada si au succes.
    P.S.Da` motanei ai vazut pe acolo? 🙂

  7. @ g1b2i3
    Cu traficul problema este urmatoarea: daca nu ai trafic mare putini oameni vor citi reclama.
    Cu BaniPePost cei cu trafic mare au acces la reclamele mai bine platite, cei cu trafic mai mic se multumesc cu bani mai putini.
    Advertiserul decide daca da o reclama pe 100 de bloguri sau doar pe 10, la acelasi numar de cititori si la aceiasi bani.

  8. Stiam asta si e normal ca aleg pentru reclamele lor blogurile cu trafic mare.
    Eu sunt multumita cu ce am si sper sa ma descurc bine.
    Acum ma laud putin.Cel mai mare trafic la mine a fost 556. 🙂

  9. De vizite, vizitatori sau vizitatori unici? Pe zi, saptamana sau luna?

  10. Nu stiu sa spu.Am citit la Statistica ,scrie acolo si ziua.

  11. Ok, la statistica din WordPress, nu?

  12. Da,din WordPress.
    La Weblog e altfel.

  13. Razvane, cu advertorialele ai vazut poate ca nu ma impac nici eu bine, in general. Om trai si-om vedea, dar tare mi-e ca or sa duca treptat la o pierdere a credibilitatii prin blogosfera, cand oamenii or sa-si dea seama ca-s trasi pe sfoara si facuti sa-si piarda timpul cu cititul unor reclame. La care nici macar nu se spune ca-s reclame.

    Ce faci tu e o chestie desigur excelenta, si-o sa ajute ceva pe bloggerii „mici” (asta-i problema vreunuia de-ala „mare”, nu de „spart piata” :)). Eu n-am aderat la programul tau, doar fiindca nu-mi pun reclame pe blog (nu-mi castig viata din asta). Sunt curios insa daca bloggerii acestia „mici” nu-si vor da singuri cu stangul in dreptul, ca am picat peste unele advertoriale chiar si pe la amici, iar „umpluturile” acelea iti spun sincer ca m-au facut in timp sa trec mai rar pe la ei. Nothing personal si n-as crede sa fiu singurul ce resimt asta, dar fiecare cauta totusi pe web continut „sanatos”, real🙂

    Eu iti zic insa iar succes si …vedem ce iese🙂

  14. @ Cristi
    De ce se presupune intotdeauna ca daca e reclama trebuie musai sa fie o minciuna. Adica daca eu te platesc pe tine ca sa scrii despre un subiect care e problema? Il scrii cum vrei tu. Evident nu-l injuri pe ala care da banul. Daca vrei sa-l injuri nu iei oportunitatea o lasi altuia. Tu le iei pe alea care-ti convin.
    Mentalitatea ca tot ce e reclama e fake am intalnit-o deseori si mi se pare incorecta. In schimb, daca gasesc pe un site o informatie falsa mi se pare de mii de ori mai grav. Deci, eu cand citesc un articol nu stau cu clopotelul deasupra ca sa zic daca e reclama sau nu. Ma uit daca e corect sau nu.
    Daca-l vad pe unul ca spune azi ca Audi e cea mai tare masina si maine ca BMW-ul este, atunci nu mai trec pe la el pe site. Daca-mi spune ca ii place Audi si ca ii place si BMW-ul e OK, nu ma minte.

  15. Razvan, eu nu prea citesc decat blogurile unora pe care-i stiu onesti. Cand unul imi spunea pana mai ieri ca o anume carte e misto, stiu ca era sincer, fara vreun conflict de interes. Acum au inceput sa scrie 2-3 advertoriale, la unele „uita” sa spuna clar ca-s advertoriale (iar tu chiar sfatuiai pe oameni sa ascunda asta!), iar eu nu pun pret pe sfatul unuia care, dintr-o mie de carti citite, incepe sa imi „recomande” de-acum una care vine si cu ceva malai in buzunar pt el.

    E simplu conflict de interes si mi se pare ridicol sa discutam pe mentalitati aici🙂. Plus ca am mai spus: trec tot mai rar pe blogurile unora care am vazut ca incep sa vanda reclame. Si nu ma deranjeaza AdSense-ul, bannerele sau altele clar mentionate ca publicitate, ci povestioarele la care pierzi timpul, pt ca sa-ti miroasa abia dupa cateva randuri bune ca e hocus-pocus cu timpul tau.

    Inca odata, nu zic aici de banipepost (ca initiativa e buna!), e vorba doar de mentalitatea consumatorului si de-a intelege clientul. Sa nu-mi spui ca tu pierzi timpul constant la reclamele de la TV, ca nu te cred :)). Sunt alte lucruri mai bune de facut pe lumea asta decat sa citim …reclame😀

  16. […] bloggarilor la evenimentul numit WebStock, am gasit acum o reactie pe blogul lui Razvan Serbu, aici Am mai citit dimineata o prezentare ampla a evenimentelor pe blogul lui Manafu, aici Am sa trag […]

Lasă un răspuns

Nor etichete

