Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Ucide-l pe infractor!

Câţi dintre noi nu am văzut epoca de gheaţă pe calculatorul nostru? Un program rebel care nu vrea să se închidă, sau care a îngheţat pe ecran ne forţează câteodată să resetăm computerul… inevitabil şi cu câteva documente nesalvate.
Nişte unii de peste gârla ce o numim de obicei Atlantic au fost suficient de enervaţi de această caracteristică a computerelor de azi încât au decis să ia măsuri.
Practic, au pus ochii pe Xkill din lumea UNIX şi i-au făcut o clonă pentru Windows. Soft-ul minune care ucide programele blocate se numeşte „One Click App Killer” şi poate fi descărcat de aici.

Totuşi, câteodată, ca utilizator frecvent de computer pot spune că mi-aş dori să se inventeze programul-minune care ucide creeatorii softurilor care se blocheaza. 😛

Comments on: "Ucide-l pe infractor!" (2)

  1. ei nah :). Esti automatist, deci tre sa stii ca nu exista practic program fara potentiale bugs-uri. Nici Windows-ul nu se mai blocheaza acum complet, ca l-au facut cu izolare de kernel si „adevarat” multi-tasking. Pana si blocajele vechi ale NT-ului („the blue screen of death”) veneau in special de la producatorii OEM de hardware, ce scriau drivere care plantau tot sistemul de operare.

    Stiu ca e frustrant (am injurat si eu de zeci de ori), dar sa punem degetul pe rana care este.

    Mai mult m-a terminat in viata cate un crash de disc dur ori cate un virus in urma caruia iti pierzi toate datele. Asa mi-ar placea ca software-ul sa evolueze spre backup+restore automat, care-ti salveaza si recupereaza totul transparent si in timp real. O sa-mi spui ca exista, dar n-as zice: pierdem inca prea mult timp cu administrari, instalari si configurari pe calculatoarele astea, si tot ne lovim de chestii nefiabile… 😦

  2. @ Cristi
    Ai dreptate in ceea ce zici. Totusi, eu de multe ori i-am trimis la origini pe multi creeatori pentru porcariile debitate de ei pe post de software.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

