Noutati IT, energie regenerabila, alerte

O dimineata placuta de dumunica. Iata ca la usa suna cineva. Ma reped si imi iau un halat pe mine ca sa pot deschide usa intr-o tinuta decenta. Ma gandeam sa imi pun si cravata, dar soneria devenea din ce in ce mai agresiva. Asa m-am decis sa las cravata sa zaca in sifonier si deschid in sfarsit usa.

Vecina, mestera si atotcunoscatoarea evenimentelor mondene din cartier, era in prag si imi facea semne din mana. Eu stau mirat in usa neintelegand daca cu mana goneste mustele si tantarii de pe scara sau imi face mie semne. Vazandu-ma nedumerit, vecina isi calca pe suflet si deschide gura spunandu-mi cu un aer conspirativ:

– Ati auzit? murmura ea.

– Ce? Intreb eu imprudent.

Brusc, nemultumita de tonul meu, vecina se strecoara in casa. Inchide usa dupa ea si imi spune vizibil usurata:

– De doua zile il urmaresc pe Chiliman.

Valeu! S-a indragostit vecina imi spun eu. Cand vreau, si mai ales daca ma intereseaza subiectul, pot deveni un ascultator perfect. Deci, iau o fata oarecum preocupata, si, mimand indiferenta, o intreb:

– Dar ce aveti cu primarul, v-a suparat cu ceva?

– Pai nu stiti?

– Ce sa stiu? Deja sunt in ceata. Luati-o usurel, cu inceputul, ii spun invitand-o sa stea pe un scaun.

– Ne-au anuntat gunoierii ca nu o sa mai vina sa ne ia gunoiul.

– Ups, asta e grav. Pai nu le platim luna de luna? De ce sa nu mai vina?

– Nu stiti scandalul dintre Chiliman si REBU?

– Ba da, asta a fost de mult. Ce mai e acum?

– Iar s-au certat si acum au reziliat toate contractele, imi spune ea conspirator. Nici factura pentru gunoi nu mai vine.

Ma decid sa iau taurul de coarne si ii spun hotarat vecinei:

– Misiune de cercetare in blocul vecin! Vedeti cum au rezolvat ei problema!

– He, he, am fost deja, mi-a replicat ea.

– Si?

– Nimic, sunt si ei disperati, iata ca nu au nici o solutie. Sunt si ei in aceeasi situatie ca si noi.

– Naspa! O sa ma gandesc cum putem rezolva problema.

– Eu il pandesc pe Chiliman, cand vine sau cand pleaca de la primarie, sa dau cu el de pamant, imi spune ea hotarata.

– OK, e si asta o solutie. Dar ne trebuie un backup pentru cazul in care nu-l prindeti.

– Punem gunoiul langa stalpul din fata casei. O sa-l ridice gunoierii stradali. Nu ati vazut cat gunoi era acolo ieri dimineata?

– Sincer, nu! ii spun eu nedumerit.

Vecina se ridica de pe scaun si se pregati sa paraseasca demn apartamentul. Eu declar oficial sedinta inchisa si o conduc pana la usa.

Imediat cum inchid usa, arunc halatul gros de pe mine si dau drumul la aerul conditionat. Uf, am transpirat tot sub acel halat facut pentru vremurile de iarna. Ies pe balcon ca sa rumeg informatiile cu o tigara. Fara sa vreau, imi arunc ochii in strada si vad un domn in costum si cu o mapa sub brat. O mana tinea mapa, iar cealalta o mica punguta de plastic legata la gura. Cu un gest elegant lasa punga de plastic langa stalp si se indeparteaza.

Raman sa-l privesc cum se urca intr-un Range Rover si demareaza spre Victoriei.

Je, vecina, ceilalti locatari si cu vecinii din cartier, dorim sa-i multumim Domnului Primar Chiliman pentru minunatele zile de vara in care ne asasineaza propriile gunoaie.

Comments on: "Chiliman în războiul gunoaielor" (3)

  1. Eu stau in sectorul lui Negoita si pana acum nu ni s-a intamplat asa ceva. sper ca si de acum incolo sa n-avem probleme de genul asta. e groaznic sa fii napadit de gunoaie in plina vara.

  2. @ Oceania
    Asa e. Unii au noroc ca s-au nascut in America din parinti bogati, altii… cu Negoita, iar altii alearga dupa Chiliman.

  3. unii ar spune ca ai noroc ca te-ai nascut in Italia. dar uite ca nu-i asa. ai auzit ce probleme au aia cu gunoaiele in Sicilia?

Lasă un răspuns

Nor etichete

