Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Cel mai bun prieten al omului este un termen cu care ne-am obisnuit. Noi romanii spunem ca acest lucru se refera la caini. Totusi, pe alte meleaguri, poate ceilalti considera altceva. Poate indienii spun la fel despre vaci. Chiar si unii dintre noi s-ar putea sa considere ca bautura, tutunul, drogurile sau mai stiu eu ce alte vicii pot da o noua definitie termenului de prieten. Pe de alta parte nici caii, pisicile sau alte animale ce companie, pana la cele mai exotice precum serpii, crocodilii, sobolanii sau chiar soparlele, nu sunt de lepadat.

Deci, daca voi ar trebui sa dati o definitie termenului de „cel mai bun prieten al omului” care ar fi aceea? Ce ati alege?

Comments on: "Cel mai bun prieten al omului" (6)

  1. Kaniakul, evident!

  2. 🙂 Am dat ieri peste o chestie simpatica la pagina Despre a amicului de pe aiurea.eu:

    „Am ceva prieteni de nădejde dar unul singur nu m-a înşelat niciodată: Google.”

  3. cel care nu te tradeaza. si sticla poate fi goala, si la google poate nu ai cum sa ajungi.
    poate tu insati, ori poate Cel de Sus!

  4. @ Vania
    Asta sa i-o spui lui mutu… el prefera prafurile. 😀

  5. @ Cristi
    Pe mine m-a inselat de mai multe ori. De exemplu l-am intrebat unde mi-am uitat cheile si nu a stiut sa-mi spuna.

  6. @ mesterulmanole
    Tu nu-ti poti fi prieten sau dusman. Oricum eu cautam ceva care sa nu fie nici uman nici imaterial. Mai incearca.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

