Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Vă place să călcaţi pedala de acceleraţie? Vă place să mergeţi cu viteză pe un drum bun şi liber? DN1 se pretează nevoilor dumneavoastră?…. Încercaţi să uitaţi.

Un email, ce se pare că vine de la poliţia română, ne spulberă speranţele. 😦

Pe scurt, am fost învinşi!

1. „aproximativ” 59 de camere (nici politia n-a vrut sa spuna clar cate sunt :))

2. calcularea vitezei fara folosirea undelor radar (computerul imparte imaginea in mai multe perimetre si calculeaza viteza in functie de rapiditatea cu care treceti dintr-unul in altul); so, uitati de detectoarele de radar

3. identificarea numarului de inmatriculare chiar daca e plin de noroi sau a fost modificat (se folosesc niste filtre speciale)

4. posibilitatea urmaririi si calcularii vitezei de deplasare pe toata distanta pe care sunt camere (asa ca sa nu va ginditi ca puteti merge in fata camerelor cu 50 si intre ele cu 150)

Proiectul este cistigat/implementat de Alcatel. Inca este in probe metrologice. Densitatea este de 1camera/5km intre Bucuresti si … Azuga!!!

Iată câteva poze cum sper sa nu primiti acasa. Softul analizeaza automat placutele de inmatriculare asa ca nu prea merge sa dea gres!!!

In afara de viteza mai analizeaza o groaza de alte bazaconii… (ex: depasiri pe linia continua).


Comments on: "Tehnologia care ne doboară" (15)

  1. In sfarsit. Eu as vrea sa fie din 500m in 500m in toata tara. M-am saturat sa merg regulamentar pe drum si sa ma feresc de 100 de ori in 2km de smecherii cu flashuri.

  2. se pare ca la noi nu merge altfel. cu toate ca n-avem autostrazi mergem ca si cand am avea. cate din accidente nu sunt datorate si din cauza vitezei excesive pe niste drumuri care nu mai suporta de mult nici traficul infernal nici masinile cu prea multi cai putere.

  3. inteleg ca – sistemul fiind in starea de testare (si ca e vorba totusi de politia romana) – ce vedem pe-aici sunt postere lipite pe ecranele calculatoarelor? Sa sperie!? :))

  4. @ Liviu
    Nu te contrazic, dar cand nu e nimeni pe o strada cu trei benzi pe sens si ai limitare de viteza la 50 cum e?

  5. @ Oceania
    Ai dreptate, strazile sunt problema si cretinii cu supermasini care nu pot circula normal ci trebuie sa mearga cu 200 prin localitati.

  6. @ Cristi
    Sistemul se pare ca functioneaza, numai ca nu te amendeaza inca.

  7. Sunt cârcotaş. Dacă sunt 3 benzi înseamnă că e oraş. Mai ales cu limitare 50. Dacă nu e nimeni, înseamnă că e noapte. Atunci e suficient să pui limitare la 100 şi s-a terminat cu liniştea celor din jur, de la blocurile aflate la 3m de trotuar.

    Asta e varianta 1. Sau: sunt primul la semafor, ziua, se face verde. Urmează o gloată de maşini gonind cu 80 către următoarea trecere de pietoni unde ghici, trece un bătrân.

    Cum văd eu lucrurile, să fie 50km/h limită. La infrastructura Romaniei am fi ipocrişi să susţinem că putem merge mai repede. Până nu vom avea autostrazi normale, eu prefer să rămână viteza aşa cum e, dacă nu, chiar mai mică.

  8. @ Liviu
    Eu ma refer la DN1

  9. Sistemul devine inutil daca circuli cu numere straine! De vreo doi ani circul cu numar de Italia si n-am avut nicio problema (nici in Italia) neincetinind in dreptul camerelor.
    Mi-am pastrat numerele special.
    Numara restrictiile de viteza pe traseul Ploiesti-Giurgiu apoi calculeaza timpul in care vei parcurge distanta respectiva respectand regulile. Vei avea surprize! Practic, o distanta de numai 150 de Km ajunge sa fie parcursa in 4-5 ore (adaugand traversarea Bucurestiului). Crezi ca-i normal?
    150 de Km in 4-5 ore e o performanta demna de o caruta mai performanta. De ce iti mai trebuie masina? Doi cai si un bici ti-ar ajunge!
    Cat despre infrastructura, nu este chiar asa de neagra situatia! O buna parte din soseaua Bucuresti-Giurgiu (construita destul de recent) permite viteze ridicate.
    Nici Ploiesti-Brasov nu este o sosea cu probleme de infrastructura, numai ca este strabatuta de o gramada de localitati.
    Un prieten imi spunea ca soseaua spre Moldova este ca-n palma.
    Daca esti un tip care circuli numai pana la munte sambata atunci nu resimti prea tare problema restrictiilor de viteza omniprezente, insa daca circuli pe-afara des si esti nevoit sa strabati de la un cap la altul Romania iti dai seama despre ce vorbesc.
    Nu sunt neaparat un vitezoman. In localitati ma inscriu in limita, respect zebrele, acord prioritati chiar cand nu-i cazul, sunt mai generos decat multi alti soferi. Problema o vad doar in afara localitatilor.

  10. @ kraft
    Sunt de acord cu tine 100%. De fapt avem doua probleme. Una dintre ele se refera la vitezomani si mitocania din trafic, iar a doua cu restrictiile penibile de viteza chiar si pe drumurile bune si neaglomerate.

  11. Referitor la mitocania din trafic am o mare problema. Tot mai multe reportaje arata maimute care se dau jos din masini si reactioneaza violent asupra unui alt sofer. Prima masura pe care as lua-o referitor la traficul din Ro ar fi sa dau o lege dura care sa amendeze tocmai acest comportament de jungla. De la 1 la 3 ani pentru asemenea cazuri si retragerea permisului de conducere pe 5 ani. Un prieten grec a fost batut in trafic pentru simplul motiv ca nu a semnalizat pentru dreapta.
    E aberant, nu traim in jungla! Trebuie facut ceva cu maimutele astea.

  12. @ kraft
    Asta e numai un aspect al problemei. Mitocania se exprima plenar in multiple forme si variatiuni.

  13. Este adevarat! Multe nu sunt prevazute inca in legislatie!

  14. totul e ok cand esti urmarit public, numa privat sa ne lase in pace, candva un prieten spunea ca vor urma zile negre in care ” cei negri” ne vor omora intimitatea si ne vor distruge psihic cu tehnica lor sau ne vor determina sa devenim ceea ce vor ei,

    si radeam pe atunci de el

    insa acum stiu ce a vrut sa spuna…..

  15. @ Ana
    La noi e bine, dar sa vezi cum e la americani sau si mai rau, la Londra. Nimeni nu misca in front.

Lasă un comentariu