Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Un Indian in epoca IT

Indienii americani sunt extrem de conservatori. Ei isi pastreaza propriile legende, limba si cultura. Totusi, cativa dintre ei au scapat din rezervatie si s-au angajat la companiile de IT. Ca sa celebreze acest eveniment epocal, ei isi pun vesmintele cu care merg la servici, dupa cum urmeaza:

Comments on: "Un Indian in epoca IT" (6)

  1. da, am vazut si eu de-astia!
    …Vezi cate se arunca la gunoi prin State? 😛

  2. @ Cristi
    Eu am vazut doar in poze. 😀
    Oricum de unde stii ca asta e din State si nu din Canada?
    Deci la voi indienii se arunca la gunoi?

  3. la noi indienii nu merg la servici. Sunt platiti bine din banii statului, sa stea la ei in rezervatii 😛

  4. imi plac si mie amerindienii au acel ceva car si noi il avem insa stiu sa si-l valorifice mai mult, in noi samnata daca tace si rabda, infloreste doar atunci cand cerul parca stie sa-i dea o bucurie sau un miracol ca SA FIE ceea ce este

    o zi buna

  5. Indieni in epoca noastra… 😀 click pe link TiSport

  6. @ TiSport
    …ezact!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

