Noutati IT, energie regenerabila, alerte

A aparut noua Dacia, modelul Sandero. Acum o gasiti la sticla de 0,5 litri.

Cine cumpara acum primeste pachetul promotional cu un desfacator gratuit, sub forma de sigla, sau poate o sigla in forma de desfacator….

Dacia la sticla

Puteti prelua aceasta imagine in mod liber cu conditia sa mentionati sursa. Am muncit la ea cateva ore… (daca vreti la rezolutii mai mari sau alt aranjament sa-mi dati de stire)

Comments on: "Noua Dacia – acum la sticla de jumatate" (6)

  1. n-ai cu logan de 16 valve? eu d’ala mi-am comandat 🙂

  2. Felicitari pentru idee si realizare! Mi-a placut atat de mult incat, desi eram deja satul pana peste cap de subiectul asta, ti-am postat creatziunea pe Blogreview. Da’ ce-ti veni sa pierzi atatea ceasuri cu chestia asta? 🙂

  3. razvanserbu said:

    Razvan a raspuns:
    Pai e foarte simplu, am realizat aceasta imagine din urmatoarele motive:
    1. Pentru ca pot
    2. Pentru ca am vrut ca aceasta „viziune” asupra noii sigle sa o impartasesc cu voi.
    3. Sigla nu mi se pare urata, dar e prea amuzanta asemanarea cu un desfacator de bere ca sa nu o semnalam.
    4. Job-ul designerilor si al celor de la marketing si PR este acela de a nu lasa loc de asemenea interpretari in realizarea unui brand. O greseala de asemenea natura se taxeaza. (Voi pune in urmatorul post cum poate castiga Dacia la capitolul imagine de pe urma acestui nou logo)

  4. skorpionblog said:

    salut
    te-am inclus in concurs, si-ti pot face cinste cu o bere, eu zic ca e de datoria noastra sa ne revoltam 🙂

    Noua sigla Dacia Sandero desfacator cu concurs

  5. In semn de pretuire pentru oamenii cu idei din IT, editorul Blogreview isi va face un blog cu breloc de desfacator de Dacie (de bere, pardon) 🙂 Rog toti cititorii comentariilor la posturile lui Razvan despre desfacatorul de bere Dacia sa semnaleze acest fapt istoric 🙂 Nu de alta, dar si editorul Blogreview le face reclama la toti scribalaii cu revista blogosferei, asa ca ar fi cazul ca si ei, in semn de recunostinta sa faca un riviu pentru Blogreview… (glumesc).

  6. […] pe poza pentru marire. De aici si de […]

Lasă un comentariu