Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Comments on: "Cum poate castiga Dacia de pe urma noului logo" (5)

  1. skorpionblog said:

    asta a fost si intentia mea cand am declansat campania.
    si imi doresc nu sa-mi fac trafic la blogul meu , ca n-am nimic de castigat, ci imaginile sa ajunga la cat mai multa lume sa se declanseze ce ai spus tu.
    deci participati la campanie si bem berea🙂

  2. Perfect, Razvane, varianta 3 e cea castigatoare. M-am gandit si eu exact la chestia asta, ma crezi ori nu! E modalitatea cea mai desteapta de a promova Sandero. Insa si eu sunt convins ca baietii de la Dacia-Renault nu-s destul de curajosi sa faca asta. Desi ar da lovitura! (daca ai kwoaie, propune-le tu, poate-i convingi – si mai faci niste bani!🙂 )

  3. razvanserbu said:

    Razvan a raspuns:
    Le-am propus deja de vineri. Acum astept un raspuns de la departamentul lor de PR.
    Dacia mi-a raspuns in felul urmator: „In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca a fost transmisa departamentului abilitat pentru analiza. Veti fi contactat in masura in care firma Dacia este interesata de aceasta colaborare.”

  4. Solutia 1 este cea mai probabila eventual cu schimbare de sigla la urmatorul model.
    Solutia 2 este putin probabila, nu cred ca este vorba de o gresala de macheting.
    Solutia 3 este cel putin neserioasa, nu va fi adoptata nicodata de firma.

  5. @ tadi
    Vezi ce s-a intamplat in campania Mentos-CocaCola si vezi cine a avut de castigat.
    Pentru cine nu stie pe scurt siatuatia a fost in felul urmator:
    Niste copii au constatat ca daca pun Mentos (sau ceva similar, nu-mi aduc aminte exact firma producatoate) intr-o sticla de CocaCola aceasta se transtforma intr-o adevarata fantana arteziana.
    Oricum, s-au facut si campionate si s-a ajuns la o miscare foarte cool. Mentos, si-a facut mare publicitate indemnand tineretul sa practice acest nou „sport” iar CocaCola a ignorat evenimentele.
    Pierderile de imagine pentru CocaCola au fost semnificative, mai ales atunci cand cativa dintre organizatorii acestor evenimente au declarat ca au contactat firma si raspunsul acesteia a fost ca nu este interesata.
    Prea tarziu si-au dat seama de greseala si au incercat cu investitii majore sa reintre in circuitul fanilor. Cheltuieli mari, rezultate aproape zero.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Nor etichete

%d blogeri au apreciat asta: