Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Comments on: "Cum poate castiga Dacia de pe urma noului logo" (5)

  1. skorpionblog said:

    asta a fost si intentia mea cand am declansat campania.
    si imi doresc nu sa-mi fac trafic la blogul meu , ca n-am nimic de castigat, ci imaginile sa ajunga la cat mai multa lume sa se declanseze ce ai spus tu.
    deci participati la campanie si bem berea🙂

  2. Perfect, Razvane, varianta 3 e cea castigatoare. M-am gandit si eu exact la chestia asta, ma crezi ori nu! E modalitatea cea mai desteapta de a promova Sandero. Insa si eu sunt convins ca baietii de la Dacia-Renault nu-s destul de curajosi sa faca asta. Desi ar da lovitura! (daca ai kwoaie, propune-le tu, poate-i convingi – si mai faci niste bani!🙂 )

  3. razvanserbu said:

    Razvan a raspuns:
    Le-am propus deja de vineri. Acum astept un raspuns de la departamentul lor de PR.
    Dacia mi-a raspuns in felul urmator: „In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca a fost transmisa departamentului abilitat pentru analiza. Veti fi contactat in masura in care firma Dacia este interesata de aceasta colaborare.”

  4. Solutia 1 este cea mai probabila eventual cu schimbare de sigla la urmatorul model.
    Solutia 2 este putin probabila, nu cred ca este vorba de o gresala de macheting.
    Solutia 3 este cel putin neserioasa, nu va fi adoptata nicodata de firma.

  5. @ tadi
    Vezi ce s-a intamplat in campania Mentos-CocaCola si vezi cine a avut de castigat.
    Pentru cine nu stie pe scurt siatuatia a fost in felul urmator:
    Niste copii au constatat ca daca pun Mentos (sau ceva similar, nu-mi aduc aminte exact firma producatoate) intr-o sticla de CocaCola aceasta se transtforma intr-o adevarata fantana arteziana.
    Oricum, s-au facut si campionate si s-a ajuns la o miscare foarte cool. Mentos, si-a facut mare publicitate indemnand tineretul sa practice acest nou „sport” iar CocaCola a ignorat evenimentele.
    Pierderile de imagine pentru CocaCola au fost semnificative, mai ales atunci cand cativa dintre organizatorii acestor evenimente au declarat ca au contactat firma si raspunsul acesteia a fost ca nu este interesata.
    Prea tarziu si-au dat seama de greseala si au incercat cu investitii majore sa reintre in circuitul fanilor. Cheltuieli mari, rezultate aproape zero.

Lasă un răspuns

Nor etichete

