Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Cel mai bun prieten al omului, cainele, este astazi subiectul pentru „partea horror” a blogului. 😀

Oricum cei care urmaresc serialul „Cele mai urate animale” vor constata ca urmatorii caini vor aduce un nou plus de valoare cuvantului groaza. Cele mai urate pisici sau pesti au fost doar aperitivul.

Deci, stiu ca sunteti nerabdatori, asa ca nu o mai lungesc mult cu prezentarea si incep cu pozele:

Locul 10

Locul 9

Locul 8

Locul 7

Locul 6

Locul 5

Locul 4

Medalia de bronz

Medalia de argint

Si aurul ii revine unui mare campion

Comments on: "Cele mai urâte animale – azi câinii" (42)

  1. Locul 4 e chiar drăgălaş.

  2. Daca zici tu, mie locul 10 mi se pare hazliu

  3. dumnezeule, cainii astia le intrec pe pisiscute in uratenie. cica sa ai un caine ca cel din ultima poza drept animal de companie…

  4. Medalia de bronz e făcută pe calculator.

  5. @ Darius
    Eu cred mai degraba ca e o sculptura, sau modelaj in lut.

  6. da cainele cu locu 8 e chiar dragut…restu…no coment.:))

  7. urati ca naiba

  8. locul 10 e cel mai scump

  9. nu inteleg ce fel de animal este cel cu pui langa el…pare mai degraba o mutatie genetica intre om si animal…imi puteti spune ce fel de animal este ?

  10. @ andrea
    Practic este o mutatie intre o maimuta si un caine. Totusi, se pare ca nu e real, fiind o opera de arta (sculptura) a unui artist chinez (dupa informatiile sumare pe care le am).

  11. petratodoran said:

    locul 7 mi se pare mai normal ,iar „medalia de argint” nu am mai vazut asa ceva pana acum

  12. Urati rau, enervant de urati!

  13. Frumusetea si uratenia sunt doar niste concepte arbitrare inventate de oameni. 😉

  14. locul 7 parca e in transa

  15. utimul animal parca zici ca este cacat imi vine sa vomit:D

  16. cainele pe locul 1 este urat de tot

  17. nu vă interesează said:

    pe bune acum….. eu nu consider un animal urât doar pt că nu are blană…iar ultimii doi sun făcuţi pe clac…reveniţi la realitate oameni!!!

  18. @ nu vă interesează

    Ultimii doi nu sunt facuti pe calculator. Ultimul este chiar un caine celebru care a murit acum cativa ani. El castiga regulat concursurile de „cel mai urat caine”. A fost bolnav de o boala care l-a mutilat in acest fel.
    Singurul fake din lista e posibil sa fie cel de la medalia de bronz. Despre acel caine nu am date certe.

  19. Mihnea said:

    Doar uratenii cel mai tare (madalia de aur) sa nu mai zic vomiti cand il vezi nr 8 si 9 mai cat de cat

  20. madalina said:

    mie mi se pare ca acel caine cu nr 8 este dragutz
    asa e rasa lui dar nu e urat

  21. Trebuie să ai o defecţiune majoră la creier să ai în preajma ta un astfel de câine hidos. Am avut o amică pe care evit s-o vizitez acasă fiindcă are un câine absolul hidos şi-mi strică cheful. De câţiva ani ne întâlnim numai pe terase la un suc.

  22. @ Mihnea
    Corect!

  23. @ madalina
    Tie iti place?

  24. @ Doina Popescu
    Asta e chiar haios. Si daca vine cu cainele la terasa?

  25. Sper să nu.
    Oricum cred că mi-au slăbit nervii. Pagina ta s-a deschis cu ultimul câine în prim plan şi aproape că mi-a zburat laptop-ul din braţe.

  26. @ Doina Popescu
    Ha, ha, ha… trebuie sa tii mai bine de laptop cand treci pe la mine pe blog. Vezi ca mai am si pisicile si pestii.

  27. defapt locul 3 nici macar nu e real,ca si altele dar in fine..locul 9 nu e chiar asa special…doar o corcitura..caine de casa..iar unele poze au fost modificate in photoshop cu siguranta asa ca nu inteleg de ce se iau oamenii de bietele animale..

  28. Locul 9 si 8 sunt f f dragutzi,dar uni dintre ei sunt oribili…saracii de ei

  29. locu 3 cainele ala e ca un om

  30. Există așa ceva? nu se poate!

  31. @ dictaturajustitiei
    Exista, dupa cum se vede.

  32. Florina said:

    Când am citit titlul, eram revoltată. Acum, sunt de-acord.

  33. @ Florina
    Am si seria de pisici, si seria de pesti. Torusi, am vazut ca seriade caini e cea mai populara.

  34. Pune poze cu Ulise – e Cel mai frumos câine, Cel mai cukinte câine, cel mai bun Prieten, …

  35. @ Zamfir POP
    Daca e cel mai frumos caine, nu se integreaza in peisaj.

  36. ultimu este cel mai misto.

  37. sa-mi bag(****)!!!!!!Asta nu e caine…e zombi!!!!!!

  38. giulia scumpa pisicuta5000 said:

    OMG deci sa mor io dac astia-s cainii!!!! Si da ultimu i tare fain

  39. Anonimxx said:

    sunteti niste josnici …

Lasă un comentariu