Noutati IT, energie regenerabila, alerte

1241

Supărarea e un zâmbet, atunci când disperarea te cheamă la apel și sufletul îți este în ruină.

„Ce pot să fac atunci când suferința îmi roade inima precum își roade câinele osul?

Ce pot să fac atunci când am o singură dorință?

Ce fac atunci când dorința este să mor pentru a curma disperarea, pentru a curma negrul cerului, pentru a curma oboseala?

Ce fac atunci când speranța este departe și fiecare pas pe care-l fac, o îndepărtează și mai mult?

Ce fac atunci când lacrimile mă îneacă și hohotele de plâns zguduie întunecatele genuni ale nopții?

Ce fac atunci când soarta este crudă?

Ce fac atunci când nu mai pot?

Ce fac atunci când orice dau, orice ofer, este un dar făcut disperării din mine?

Ce fac atunci când viața tocmai m-a trezit din amorțeli de piatră ca să-mi ofere chinuri multe și disperări mistuitoare?

Atunci mă întorc către cer și spun cu voce tare ce vreau, și poate dorința mi se împlinește:

Vreau să se tremine firul vieții, că vreau ca trupul să fie rupt în mii de bucățele și inima să-mi fie mâncată de câini.

Vreau ca sufletul să mi se piardă în bezna și întunericului etern.

Vreau să fie undeva unde să se destrame ca un fum… și asta pentru că nu mai pot îndura durerea.

E mult prea greu.

Așa spuse țăranul Ion când au năvălit tătarii și i-au smuls de lângă el tânăra-i soție.

Era anul 1241…

Comments on: "1241" (1)

  1. Oare ce ar spune Ion in 2013…:)

Lasă un răspuns

Nor de etichete

