Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Pisica Pufy

Mica, dulce, dragastoasa, cu blana lucitoare si pufoasa sta la mine in brate cat e ziua de lunga. Pufy, partenera mea de televizor, partenera de iubire si de viata ma priveste adesea lung si dragastos inainte de a se cuibări in inima mea
Zi de zi torsul ei imi topeste inima. Bucuria mea e sa o privesc dimineata cand se intinde dezmortindu-si spatele. O urmăresc in cele 20 de minute de spalat labutele, de tolanit in fotoliul ei.
De când era un ghem de blană pe care-l puteam ține în palmă nu m-am despărțit nicio zi de ea.
Acum sunt trist. Trebuie să plec din țară. Voi zbura cu avionul. Voi lipsi 10 zile. Este prima dată când nu o pot lua cu mine. Trebuie să o las cu cineva, dar grija mă termină. Dacă nu va fi bine tratată, dacă îi va lipsi ceva? Dar nu am de ales.
Zborul este mâine și azi trebuie să rezolv problema. Pun mana pe telefon si imi sun fratele:
– Dorele!
– Da, mă! Care ești?
– Sunt eu, fratele tău!
– Aha, salut!
– Măine plec și n-am cu cine s-o las pe Pufy.
– Cine e Pufy?
– Pisica. O știi, pisica mea.
– Aha, nașpa frate.
– Mă gândeam s-o las la tine până mă întorc.
– Da, ce nu poate să stea singură? Îi este frică de întuneric? Lasă lumina aprinsă!
– E un animal, nu poate sta singur, trebuie să i se dea să mănânce știi și tu…
– Aha, nașpa!
– O ții?
– Trebuie?
– Da, la câte am făcut pentru tine…
– Gata, mă, o țin, vino cu ea dimineață, dar să-mi spui ce trebuie să fac, că eu nu am animale prin casă în afară de gândaci. Asta, prinde gândaci?
– Cum să prindă, ești nebun? E pisică, nu insecticid.
– Bine mă, o iau și cu defect!
– Uff… vorbim mâine dimineață.
– Salut!
Și așa am lăsat-o pe Pufy la Dorel. M-am urcat în avion cu inima îndoită. Totuși, Dorel are inima bună, chiar dacă e mai din topor. Nimic rău nu se poate întâmpla.
Zilele au trecut pe rând. Mai sunt doar trei până la bucuria revederii. Pisica mea iubită mă va aștepta cu ochii ei minunați și cu micuta mustăcioară tremurând de dorul meu.
Telefonul sună:
– Alo!
– Salut bă!
– Dorele, tu ești?
– Da bă frate!
– S-a întâmplat ceva?
– Da. Ți-a murit pisica!
– Pufy?
– Da bă! Ce mai ai și alta?
– Nu. Cum a murit?
– A călcat-o o mașină! Până am ajuns eu, doi maidanezi trăgeau deja de ea. Îi mâncau mațele. N-ai grijă, i-am alungat și am recuperat-o aproape pe toată.
Genunchii m-au lăsat și m-am așezat distrus pe scaun.
– Alo! mai spune Dorel.
– Da, te aud, spun eu cu un glas sfârșit.
– Credeam că s-a întrerupt.
– Nu.
– Dar ce-ai pățit?
– Dorele, îmi spui că draga mea pisică a murit și ce te aștepți să mă bucur? Și mi-o spui în felul ăsta. Ce fel de om ești? N-ai milă? N-ai sentimente, de mă anunți așa?
– Bine bă, și ce-ai fi vrut să-ți zic că este bine?
– Nu, dar nici așa.
– Bine, cum ar fi trebuit să spun?
– Trebuia să mă pregătești un pic. Să spui că s-a urcat pe acoperiș și nu o poți da jos. Eu reveneam atunci cu un telefon peste câteva ore și îmi spuneai că a căzut de acolo și e bolnavă. Peste alte câteva ore puteai să-mi spui că a venit doctorul și o tratează. Apoi în dimineața următoare îmi spuneai că a murit liniștită și împăcată în somn.
– Bine bă, am înțeles.
– Altfel, ce mai e nou pe la voi?
– Toate bune, cum le-ai lăsat, aia micii cu școala, cu notele, cu lecțiile.
– Și mama ce face?
– Păi… s-a urcat pe acoperiș…

Comments on: "Pisica Pufy" (1)

Lasă un răspuns

Nor etichete

