Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Sau mai corect spus cel mai mare flash de care am auzit eu vreodata este cel pe care din intamplare il detin.

Prin urmare, ca un raspuns la un post anterior, pot spune ca nimeni nu a ghicit cat de mare este, si anume 800 GB.

Ca o mica demonstratie va atasez doua capturi de ecran. Cand o sa-mi treaca lenea o sa-i fac si o poza.

Eu am pus pe el ca un mic test 180 GB dupa care m-am plictisit. Are o viteze de scriere de 11-20MB/s si ca sa-l umplu ar trebui sa scriu pe el non-stop timp de 16 ore. 🙂

Ca o curiozitate pot spune ca pe el crie 600 GB. Si cand te gandesti ca cel mai mare flash anuntat este de 256GB te pufneste rasul. Verificati la toti producatorii.🙂

In plus, un card de 256 GB costa astazi  3500 lei. Unul de 800 GB cat o costa?

UPDATE:

Iaca si pozele promise:

Comments on: "Cel mai mare flash disk USB din lume" (21)

  1. Mie imi vedea la un punct DVD-urile drept ”flash disk”-uri, pe XP-ul vechi🙂

  2. Ăla-i harddisk de-acuma, nu-i stick… :)))))

  3. @ krossfire

    DVD-uri de 800 GB ar fi tare sa ai

  4. @ ADC
    Cam asa ceva. Abia astept anuntul lui Kingston din iarna asta cu stick-ul de 512 GB.🙂

  5. 800? Al meu e de zece mii, credeam că au deja toţi…

  6. @ Vania
    Inca nu.🙂

  7. =)) 800…=)) ..bine domnule😀 sa te bucuri de el..acum stau si ma gandesc ce timp de raspuns are ..

  8. uau… chinezii ăștia… aștept să-ți treacă lenea să văd și ceva poze

  9. Wow! Asta-i aduce aminte de discheta detectata gresit de un Windows NT 4.0 server, care „vedea” pe ea o capacitate de 1.2 TB. :)) Evident, dupa o formatare cap-coada capacitatea si-a revenit la normal. Dar m-a amuzat.😛

  10. @ ganguritu
    Tmpul de raspuns este normal, ca la orice alt stick, dar ca sa-l umpli iti ia ceva mai mult timp. Pacat ca nu e USB 3.0.

  11. @ tykryt
    Mi-a trecut lene si am pus si pozele.😀

  12. @ kneekoo
    L-am formatat de multe ori si tot asa a ramas. Totusi, nu vrea sa se faca NTFS sub nicio forma. Doar exFAT 32 si FAT32.
    La FAT 32 nu merge formatat decat cu un utilitar de la HP.

  13. Windows nu „vrea” sa formateze cu FAT32 partitiile mai mari de 32GB, chiar daca le poate folosi fara probleme. Formatarea merge si cu programe Linux precum GParted.

    Dar sa revenim la subiect. Cum obtinem si noi un astfel de stick?😛

  14. […] Cel mai mare flash disk USB din lume este al lui Răzvan Link! […]

  15. Asa! Dati-i lui Kingston peste nasuc…am votat si eu in necunostinta de cauza de data aceasta.Unul de 800 GB cat o costa? Paaaai,aaa…12856.32 Ron! 🙂

  16. O fi vreo chestie din aia macho si cocosheasca de tip „marimea conteaza”; zic ? Poate ca da… poate ca nu…. Dar cu siguranta, asa si asa😛
    Pentru ca „vinovatul” din aceasta postare a trebuit sa stea la rand; sau poate inca sta daca n-are parte de usb 3.0 si tot la un 2.0 e condamnat sa se lase … stors. Chiar daca el deja are vise aspirationale de gen 4.0 ,… or higher. Desigur, ca sa fie utilizatorul satisfacut si vanzarea sa acopere costurile tehnologiei
    Bun. Insa n-ai cum sa nu te intrebi cat mai supravietuiesc de vreme ce , deja, portabile in jur de 1 kg si baterii care sar de 14 ore ca durata de utilizare zburda cu SSD-uri enorme la care accesul se face aproape instantaneu. Sigur, trebuie s aplatesti si sigla Sony si mai trebuie sa fie si cel putin din generatia Z
    Insa, una peste alta, enervanti astia de la Sony, bre :))

  17. @ WhiteWolf
    Deci da! Ai dreptate!
    1. E 2.0 nu e 3.0 – naspa, dar asta e o sa ma impac cu ideea.
    2. Evident este o chestiune macho. Adica ce folos ar fi sa am un USB atat de mare daca nu stie nimeni? E clar, ar fi degeaba. Unde e bucuria, unde este freamatul… unde?
    3. Sony ca Sony, dar stickul e cumparat dintr-un cartier… din China.😀

    P.S. Scuze, dar acusi am observat ca intrasei la spam. Cred ca te-ai certat cu Askimetul.

  18. E super fain sa ai cu cine glumi; sa sti ca o poti face si ca repectivii pot si altceva decat sa se incordeze🙂
    In rest, ai si tu dreptatea ta; la ce bun freamat neimpartasit ?🙂 Si intre noi fie vorba, ar fi chiar culmea sa se mai gaseasca Sony produs altundeva decat in China
    Insa la sfarsitul zilei o singura chestie ramane; it’s all about love. N-ai cum te opune🙂

  19. @ WhiteWolf
    Blogul e „for fun”. Adica sa intri pe net si sa te certi cu necunoscuti… e penibil. Desi poate fi si asta un sport funny, dar totul e sa nu te enervezi. Prinţip-ul e simplu, nu-mi place de ochişorii tăi, nu te mai vizitez.
    Dar sa revin la ale noastre. „freamat neimpartasit” zici? Adica un freamat platonic? Sau freamat plantonic (sa stai de planton frematand). Interesant oricum, trebe studiat.
    At the end of the day – Să mă opun nu, dar să dau o contră, da!

  20. Astea sunt fake-uri chinezesti; am strticat si eu 27$ pe unul de 128G si, dupa cateva utilizari, nu am mai reusit sa deschid nimic de pe el. L-am reformatat cap-coada si-a ramas la….4 G!!!

Lasă un răspuns

Nor etichete

