Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Un card de memorie… mare

De curand, am primit cadou un card de memorie de la cineva care a sosit din China. Un micut USB Flash disk cu o capacitate de memorie ceva mai mare decat ma asteptam. Tin sa mentionez ca persoana detinea acest card de… 4-5 luni. Prin urmare el a fost cumparat prin luna mai 2011 din China. La data cumpararii Kingston tocmai anuntase cu mare pompa lansarea celui mai mare flash din lume, cel de 128GB.

Acum va las pe voi sa ghiciti cat de mare este flash-ul…

Ca o curiozitate pot spune ca valoarea tiparita pe el este mai mica decat spatiul efectiv detectat de sistem.

Comments on: "Un card de memorie… mare" (12)

  1. chiar sunt curios sa ne spui🙂

  2. @ tykryt

    Sa vedem ce voteaza oamenii si va dau raspunsul in cateva zile.😀

  3. Am votat 256 Gb, dar cred că are capacitate infinită, doar vine din China… :)))))))

  4. @ ADC
    Ti-as raspunde… dar vreau sa-i las si pe altii sa incerce.

  5. Am votat şi eu 256 GB.

  6. Am votat 10.000 GB.

  7. @ Vania
    Ce pot a spune… e… o opinie. Am uitat sa precizez ca nu toate variantele sunt corecte.😀

  8. sa vedem daca 300 este varianta corecta =))

  9. @ ganguritu

    Ca sa nu tin pe toata lumea in suspans… pot spune ca 300 nu este varianta corecta.

  10. Se pune daca am mai votat odata?😀 128 tura asta😀

  11. @ ganguritu
    Votul este valabil… rezultatul… ramane de vazut

  12. @ Ulise
    S-a notat. Imi cer scuze ca am vazut atat de tarziu, dar comentariul tau intrase la spam. Nu stiu de ce.

Lasă un răspuns

Nor etichete

