Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Cu ocazia vizitei mele de lucru în ţara vecină şi prietenă am luat cu mine o cadână… sub formă de imagini. Ca să vă fac ziua mai bună, vreau să va fac cadou aceste imagini. Filmarea am facut-o la hotelul Ephesia în seara turcească.

Această cadână am impresia că am mai văzut-o acum 5-6 ani ca solistă principală la Caravanseraiul din Kuşadasi.
Dupa cum se vede, acum au mai trecut anii şi „prestează” doar la serile turceşti ale hotelurilor.
Daca vreunul dintre voi recunoaşte interpreta să lase un comment. Mersi.

Comments on: "Din Turcia cu drag… o cadână în HD" (22)

  1. Dansează frumos.

  2. Cum de ai tinut minte o cadana de acum 6 ani? Suspect de suspect!
    Oricum arata bine, si se misca bine- poate de asta ai tinut-o minte:D

  3. @ dictaturajustitiei

    E cam la apusul carierei

  4. Am dat rezoluția la 400 și am văzut că ai dreptate.

  5. @ sofia

    Da, e adevarat, aminitirile ma chinuiesc 😀
    De fapt, tin minte ca la Caravanserai au fost 3 cadâne in program. Toate erau spectaculoase. Totusi cand a intrat a patra si a inceput sa danseze a fost un moment magic. Nimeni nu mai respira, momentul a fost absolut senzational. Din pacate, nu am avut un aparat de filmat sau de fotografiat performant ca sa pot face poze sau filmari de calitate. Stiu ca femeia era blonda, cu parul lung si semana cu cea prezentata mai sus.
    Din pacate, acum la acest numar se pot observa cu usurinta anii de exercitii, dar lipseste magia de atunci. Numarul este bine executat… si atat.

  6. Mi-am pregătit narghileaua şi am vise… orientale.

  7. Eeee … aşa da… a la turca bre…
    îmi pare genul care după ce lasă un batalion de bărbaţi leşinaţi se îmbracă şi se duce să-şi bea cafeaua unde i-ar povesti unei prietene cât e ea de plictisită…
    Periculoasă femeie… Am văzut odată la Istanbul una …

  8. @ dictaturajustitiei

    Nu era mai bine sa o vezi in HD?

  9. @ Vania

    Mai bine orientale decat orientate 🙂

  10. @ Blue

    Trebuie musai sa-mi povestesti…

  11. Bun, de mişcat se mişcă, da’ de gătit, găteşte?… Asta-i întrebarea. 😆

  12. @ ADC

    Cum sa nu, gateste. Daca TU esti pricipalul fel de mancare.

  13. Lumi 12 said:

    Pana si nenea Napoleon a fost cucerit de farmecele dansatoarelor orientale prin 1798,in schimb soldatii francezi au fost de-a dreptul socati,si nu era chiar belly-dance-ul de acum…un pic de dreptate are si Blue.:)

  14. Nu stiam acest aspect. M-ai facut curios spune-ne mai multe

  15. @ Claudiu Savu

    Multumesc pentru gandurile bune.

  16. Lumi 12 said:

    Napoleon a descoperit dansul oriental dupa campania de cucerire a Egiptului asa cum am relatat si mai sus in 1798.
    Soldatii francezi au considerat ca miscarile languroase ale dansatoarelor precum si costumele sunt de-a dreptul socante…au luat-o ca pe un afront sexual.
    Soldatii,exponenti ai unei societati franceze puritane, in care biserica vremurilor de atunci desconsidera dansul, au facut o interpretare eronata alimentata desigur si de fanteziile lor…si au vazut in dansatoare (nu mai retin exact cum erau numite atunci)niste femei usoare.
    Ce facea nenea Napoleon in 1798 prin Egipt?Cauta o ruta alternativa catre India.
    In consecinta,pe la inceputurile lui,dansul era interpretat de catre femei pentru femei.:)

  17. Lumi 12 said:

    Off topic:Tot ce va doriti,tot ce va lipseste si foloseste,sanatate,prieteni adevarati,copii sanatosi si multa bucurie!La multi ani!

  18. @ Lumi 12

    Multumesc pt. lamuriri. Eu stiam de puritanismul englez, de cel francez nu aveam cunostinta. Oricum francezii erau mai aproape de zonele mai libertine din Italia.
    Nenea Napoleon la vremea respectiva trebuia sa-si arate muschii. In Europa inca nu putea asa ca a facut o excursie pana la piramide.

    Multumesc pentru urari. (De unde stiai ca e ziua mea?)

  19. Lumi 12 said:

    Cu drag,pot spune doar ca ma ajuta foarte tare memoria,am retinut ce am citit acum vreo 2 ani,intentia era sa surprind pe cineva intr-un mod placut,dar am ramas cu vaga impresie ca intr-un fel…a deranjat.Oricum,toate bune!

  20. @ Lumi 12

    Nu a deranjat deloc. Doar surpriza a fost mare… si evident placuta.

  21. Danseaza bine si e frumusica
    Nu se apropie deloc de sfarsitul carierei, daca se perfectioneaza constant si ii place dansul – exista dansatoare de 50 de ani care intrec in gratie tinere neexperimentate de 20
    Depinde de ea – daca danseaza din placere sau din alte considerente

Lasă un răspuns

Nor de etichete

