Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Ieri trecura pe la 7 fo’ 3 tramvaie fix pe podul sau pasajul Basarab. Azi s-or si intors. Si s-or dus si altele. Tot azi circa 10-12 camioane incarcate cu pietris s-or catarat pe pod. Cred ca vor sa infiga pilonii de rezistenta mai mult in pamant. L-or fi construit prea inalt?

Azi ne-au desfiintat si trecerea de pietoni. Au pus si gard ca sa ne simtim ca la inchisoare. Podul Basarab are si plancarde prin care ne anunta ca e inchis. La cata politie e si la cati muncitori se fac ca lucreaza prin zona sigur in curand se deschide. Poate maine? Va tin la curen si revin si cu poze cu proxima ocazie.

Comments on: "Pasajul Basarab se deschide" (32)

  1. Lumi 12 said:

    Aaaa,sa nu cumva sa se deschida maine pentru ca n-as vrea sa pierd inaugurarea,taierea panglicii,strangerile de mana,etc.
    Doamne ajuta sa le reziste pilonii de rezistenta si planseul din beton armat.:)

  2. @ Lumi 12
    Sunt zvonuri ca sambata-duminica e maretul eveniment. Tramvaiul n-o sa faca statie pe pod ca au uitat sa puna liftul cu care urca/coboara pasagerii din statie.😀

  3. Lumi 12 said:

    Pai gata atunci,sambata-duminica ma inarmez cu una bucata bascheti,aparat foto,si eventual si cu un zambet tamp…asta ca sa-i fac sa creada ca au realizat o adevarata capodopera.
    Dupa care ii bombardez cu niste intrebari de tipul:
    1.Dar cu trecerea de pietoni ce-ati avut?(am eu o vaga banuiala).
    2.Pasajul de ce nu are trotuare?
    3.Pista de bicicleta pe cand?
    4.Nu are macar jumate de metru de acostament, in cazul in care ti se strica masina o lasi in mijlocul drumului?
    5.Unde a disparut rampa de coborare pe sensul Grivitei-1 Mai?
    6.Sa mai zic?:)

  4. @ Lumi 12
    Eu am una si mai tare:
    De ce mi-au taiat accesul auto in curtea proprie?

  5. Lumi 12 said:

    Da,ce-am enumerat eu este putin pe langa ce patimiti d-voastra.Am sa-i intreb si acest lucru daca am sa ajung la inaugurare,si de nu v-o place…:))

  6. @ Lumi 12
    Eu am prastie si nu mi-e frica s-o folosesc.😀
    Am si pozitia ideala…

  7. Lumi 12 said:

    Si cam pe cine v-ati gandit s-o folositi?
    S-ar putea ca taierea panglicii sa se produca undeva pe la miezul noptii ca asa se procedeaza mai nou,vizibilitatea fiind cam zero pentru pozitia d-voastra ideala.:)

  8. @ Lumi 12
    La gramada ca pe oricine pălesc e bine. E vreunul nevinovat din cei care vin la festivitate? Daca e noaptea tot n-au sanse ca lumina e destula Luxtenul si-a facut treaba iar la caz de nevoie am camera cu inflarosii.

  9. Lumi 12 said:

    Eu sunt una dintre nevinovati,nu ramasese ca merg sa-i scutur putin?
    Pregatit de razboi nu alta!
    Am mai spus-o odata:sunt mai pacifista de felul meu,dar parca nici metodele mai sus numite nu’s de lepadat…thinking.
    Parca tot mai mare succes are prastia,off.

  10. @ Lumi 12
    Era vorba de cei din nucleul de personalitati ce vin sa culeaga laurii. Am to tinta destul de buna ca sa nu ratez grupul pricipal.

  11. Lumi 12 said:

    Important este sa nu ratati momentul,daca trageti si cei din grup incep sa se adaposteasca care-incotro eu pe cine mai ciufulesc?
    Apropo de aceasta zona astazi:aproape de statia de autobuz un batranel…vede venind autobuzul pe care probabil il astepta.Lumea,cum e lumea,care mai de care sa urce sau sa coboare.Cum am spus batranul nu era exact in statie,era undeva pe la vreo 10 metri,mergea greu incercand sa prinda masina,cand sa urce probabil ca i s-a facut rau…a cazut.Domnii si doamnele din autobuz stateau foarte linistiti pe scaunelele lor sa nu cumva sa le cada glicemia sau altceva.(eventual rangul)
    M-am chinuit ceva cu saracul om,sa-l ridic,sa-l pun pe picioare,se lovise foarte tare la cap,l-am ajutat sa urce pentru ca asta dorea,nu vroia asistenta medicala sau altceva.Cred ca avea in jur de 100 kg,si eu o musculoasa de doar un pic mai mult decat jumatatea kg lui…o frumusete ce mai!Scuze,am deviat putin de la subiectul in tema,dar nu-mi iese din minte intamplarea.

  12. @ Lumi 12
    La partea cu ciufulitul e clar, trebuie sa se lucreze sincronizat. Intai ciufulit, apoi prastie.
    Referitor la intamplare pot spune ca e socanta dar nu ma surprinde. Oamenii de multe ori pot sa fie atat de nesimtiti…
    Nimeni nu a sarit sa va ajute? Nici macar cand vedea ca incercati sa-l ridicati pe batran?
    Asa ceva merita filmat si dat la TV sau pe bloguri cu fetele tuturor participantilor, pe rand, in prim-plan.

  13. Lumi 12 said:

    Cine sa sara sa ajute!?Soferul avea treaba cu telefonul mobil,macar din curiozitate putea arunca un ochi…nu de alta dar omul se lovise puternic la cap,pe de alta parte avea un picior sub masina.Cat despre participanti…numai fete plictisite,erau chiar ofuscati ca se pierde prea mult vremea cu ajutatul omului.A aparut la un moment dat un alt batran,mare lucru nu putea face nici el,ma rog…pana la urma m-am descurcat si sper sa fie bine omul nostru.
    Ps:batranul nu era nici om al strazii,nici cersetor,nici baut,din contra:era foarte curat,ingrijit,si cu mult bun simt.Dar si om al strazii daca era…nu stiu…nu lasi pe cineva asa si treci ca nesimtitul gandindu-te ca este beat,sau cersetor sau mai stiu eu cum.
    Ps2Soferul era foarte atent la mine,la ce faceam eu,n-avea ochi pentru omul nostru…ba la final a simtit nevoia sa ma si claxoneze(astea probabil vroiau sa fie aplauze sau cam asa ceva)n-am putut decat sa-i arunc o privire din fundul gradinii cat sa realizeze cam cat de interesant este.

  14. O sa primim machete ale podului cu muncitori din plastic pe ele ?

  15. Eu zic sa aplaudam ca se mai face si ceva in tara noastra, acu ca e inalt si tre sa-l mai ajusteze nitel, de …ca la roamni:))

  16. […] Gabriela Neagu, Cammely, Teodora, Costin, Dan, Ionut, Razvan, Nabadaiosul… si lista e […]

  17. […] Jocuri cu cuvinte, Verovers, Ana Veronica, Anamaria Deleanu, Ana Usca, Vania, Mihai Motrescu, Onu, Răzvan Şerbu, Michaela, Grişka, Dragoş Sorin Nicula, Oigen, Ana Pauper, Nicu, Piperusha, Mircea Suman, […]

  18. deci azi – maine se inaugureaza?

  19. @ Lumi 12
    Incredibil. Unde s-a intamplat asta?

  20. @ krossfire
    Mai rau.. o sa primiti o postare mai evoluata in cinstea deschiderii. Si evident o sa-mi spun punctul de vedere asupra prostiei oamenilor care cu onor ne conduc.

  21. @ sofia
    Eu zic ca nu prea avem ce aplauda, eventual nivelul spagilor.

  22. @ tykryt
    Luni ar fi marea zi.

  23. Lumi 12 said:

    Statia Stoica Ludescu si minunata masina 105,spre Pasajul Grant…

  24. […] Pasajul Basarab se deschide – Razvan Serbu […]

  25. Echipa Clanway te invita sa participi la un concurs de provocari.Te asteptam!Pentru mai multe detalii intra aici

  26. […] de actuala împărţire teritorială: Mana Ciutacu, Umograf, Răzvan Şerbu, Melami, Gabi123, Supravieţuitor, Carmen, Dan Văideanu, Teo Negură, Cati Lupaşcu, Adrian Voicu, […]

  27. Maine la ora 12 cel tarziu se inaugureaza pasajul. Strangerile de mana si taierea panglicii mai devreme, pe la 12 o sa circule motoare in lung si-n lat (poate in lat nu, totusi).

  28. Ba nu. Peste inca 2 saptamani.

  29. Parca s-a si blocat nitel duminica seara🙂

  30. […] Rokssana, Mădălin Ciortea, Theodora Marinescu, Zalmoxys, Schtiel, Shayna, Jocuri cu cuvinte, Răzvan Şerbu, Ragnar, Teo Negură, Ela Roseni, Gabi123, Supravieţuitor, Clipe de […]

  31. @ Darja Cintes
    Ai avut dreptate..

  32. @ krossfire

    Pe ce sens?

Lasă un răspuns

Nor etichete

