Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Ghici…

M-am gandit sa fac un mic concurs, avand in vedere ca n-am mai scris de mult pe blog. Inca nu m-am hotarat ce premiu sa dau insa astept sugestii.

Oricum, la acest concurs sunt doua persoane care nu au voie sa participe, unul dintre ei fiind Dan Iancu iar cea de-a doua persoana a fost langa mine cand am facut poza.

Concursul este simplu.

GHICI ce este in fotografia de mai jos:

In cazul in care ai nevoie de mai mult ajutor, poti descarca varianta prelucrata a fotografiei de AICI sau ORIGINALUL.

Acum e cazul sa va las sa ghiciti si sa-mi faceti sugestii pentru premiu.

CASTIGATORUL este ATHE care a fost cel mai aproape de adevar. A vorba de icre negre. Nu se transforma in pesti ci stau cuminti pe o felie de paine. Icra este sparta din motive necunoscute mie.

Deci, premiul pe care ti l-ai ales este sa fac ceva cu iarna asta sa se mai incalzeasca afara. Intrucat ai castigat, am rezolvat problema ta si de maine se va incalzi.

Comments on: "Ghici…" (38)

  1. O nucă într-un jet de apă! Un milion de dolari?😆

  2. un ochi, maro, de molusca?
    asta pen’ ca tot adusasi vorba de dan, si stiin’ ca cine nu papa bataturica… etc!

  3. o boabă de cafea care scoate limba
    (la) ceAI😛

    poţi da ‘bunăZIUA’? … fără să fii guv.🙄

  4. Icre care se transforma in pesti. Daca am castigat sa faci ceva sa plece iarna🙂

  5. @ andryusha
    Nope, dar ideea cu milionul de dolari nu e de lepadat, dar… nu.

  6. @ niku_elektriku
    Nu, dar imi place ca ai imaginatie.

  7. @ Athe
    De ce nu un peste care se transforma in icre? Ar fi mai amuzant.

  8. @ CELLA
    Eu stiu? Poate… Dar NU!

  9. O insectă maro!😀

  10. maskirovka said:

    un mugure.

  11. Dupa parerea mea poate fi:

    O boaba de cafea
    O samanta de la ceva in apa
    sau tabac de la tigara..probabil apa aia e fum:P

  12. Gheata cu ochi!

  13. Lamuriti-ma si pe mine domnule serbu dece trimite-ti mailuri utilizatorilor cu informatii eronate legate de serviciul bani pe post?

  14. Atunci boabe de Tchibo!

  15. @ cineva
    nu tin minte sa fi trimis vreun email cu informatii eronate. Va rog sa fiti mai explicit. Nu stiu la ce va referiti.

  16. Citez „Va rugam ca cei care au accesat ultima oferta sa verifice in contul lor de la banipepost daca articolul lor a fost inregistrat in sistem. Am constat ca sunt bloggeri care au intampinat dificultati in preluarea ofertei si articolul lor nu si l-au inregistrat in sistem. Mentionam ca aceste articole nu vor fi platite.

    Alte informatii utile:
    1. La inceputul lunii februarie toti bloggerii vor fi platiti indiferent daca au ajuns sau nu la suma de 200 lei.
    2. In acest moment, o oferta este inca activa.

    Cu respect,
    Echipa BPP ”

    Suntem in data de 2, inspre 3. Am 90 RON in cont, si se pare ca nu pot sa-i ridic pana nu ajung la 200 RON , ceea ce este in contradictie cu mailul dvs

  17. @ cineva
    Va referiti la punctul 1?
    Plata va fi facuta in perioada 1-15 februarie. Mai exact, asteptam intrarea unor fonduri in conturile noastre, si plata unor facturi pe care le-am emis si care au termenul de plata in aceasta perioada. Din pacate, fara aceste incasari nu avem posibilitatea sa platim pe toata lumea, asa cum dorim sa o facem.
    Oricum, va promit ca imediat ce vor sosi banii de la clientii nostri vom face plata. In mod normal, noi nu procedam asa, dar sumele restante pe care trebuie sa le incasam sunt extrem de mari, si ne-au cam blocat.
    In concluzie, stati linistit ca va vom plati in urmatoarele zile si nu va trebui sa ajungeti la cei 200 de lei pentru a va ridica banii. Inceputul lunii februarie reprezinta partea de inceput a lunii (1-15) si nu data de 1 februarie.

  18. @ PaulBlog
    Nu, dar in mod sigur nu e apa in poza.

  19. @ sofia
    N-ai ghicit.

  20. @ matei
    Nici…

  21. @ maskirovka
    Nu.

  22. @Razvan – v-am dat comentariu pe 2 :)) , iar in ceea ce priveste inceputul lunii, trebuia specificat in mail, dar ma rog. Cat despre poza eu zic ca e o stafida😀

  23. @ cineva
    Greseala mea… nu am fost prea limpede.
    Nu e o stafida… dar, mai incearca.

  24. Si daca nu se incalzeste ce sa-ti fac?!

  25. @ Athe
    Nu se poate asa ceva, am hotarat sa se incalzeasca de maine si asa va fi.

  26. aha, deci nimeni… mde…

  27. @ Dan Iancu
    Doar ti-am spus ca asa va fi.

  28. Offff, adultii astia! E o nastere in direct. Offf, nu Monica Columbeanu. O albina!

  29. şi TOTUŞI ce aia bip-bip lunggg
    era ?

  30. @ Cati Lupaşcu
    Unde? unde?

  31. @ CELLA
    Icri negri pi paine

  32. yoy ! şi fryr’s măy
    oy-oy-oy🙄

  33. Intre timp am aflat raspunsul,initial crezusem ca este o duda.:)))
    Este clar,ochii mei culoarea vantului turbat n-au dorit sa ma ajute.

  34. @ Lumi12
    Interesanta culoare…

  35. Lumi 12 said:

    Da,un verde spre albastru…depinde de starea de spirit.

Lasă un răspuns

Nor etichete

