Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Fotografie HDR din Bucureşti

Am facut si prelucrat o fotografie, de fapt sunt trei cadre combinate intr-o singura fotografie. Sunt curios daca va place.

Poza HDR

Strada in centru

UPDATE: Cativa amici m-au rugat sa pun si originalul pozei de mai sus. Am postat cadrul cu expunerea normala.

Comments on: "Fotografie HDR din Bucureşti" (27)

  1. Radu Lazar said:

    NU :))

  2. anndryusha said:

    Ai prelucrat-o pe un 486, nu? De-aia a durat o lună şi două săptămâni… :)))))

  3. @ Radu Lazar
    Atat am putut. 😀

  4. @ anndryusha
    Pe un 386… ca mi s-a stricat Cobra. Da’ tu cred ca nici nu ai auzit de astea. 😀

  5. literelibere said:

    da, imi place. doar firele alea suspendate pe stalpi parca strica ceva din aerul de fotografie de revista care se respecta.

  6. @ literelibere
    Ai prins esenta. In firele acelea sta hautenticul… 😀 Fara ele nici nu ai sti ca fotografia nu e din Bucuresti.

  7. anndryusha said:

    Primul calculator pe care m-am jucat a fost un TIM-S (parcă aşa se chema) prin optzeci şi ceva. La liceul de informatică am avut ceva asemănător cu TIM-S, dar nu mai ţin minte cum se chema. Apoi ne-au adus 286, după ’90. Aşa că am mai auzit şi eu, de una-alta. 😉 :))))

  8. ce frumos este Bucureștiul în poza asta 😀

  9. anndryusha said:

    În prima poză, Audi-ul are cu cel puţin 50 de cai mai mult decât în a doua. Garantat! :)))

  10. @ anndryusha
    TIM-S erau facute la Timisoara? Noi ne faceam Cobra din bucati. Aveam schema si lipeam piesele pe placa, puneam procesorul, tranzistoarele etc. Ne jucam cu el cand era gata si il vindeam. Faceam altul dupa aceea. Era destul de profitabil. Programele le incarcam de pe o caseta pe care erau instructiunile. O puneam pe un casetofon si apasam pe play. Se auzeau numai piuituri, pacanituri.. etc, a fost sarbatoare cand a aparut unitatea de disc pe care puteai sa pui 72kb -era mare cat un bloc de desen.
    Asa era in primii ani de facultate. 😀

  11. anndryusha said:

    La Timişoara, de unde vine şi numele. Iar programele se încărcau de pe casetofon, într-adevăr. Ce vremuri… :)))

  12. @ tykryt
    Era o poza banala. Tehnica HRD sa traiasca.

  13. Sti, este o amestecatura de extreme. Noul cu vechiul. Atmosfera s-ar potrivi cu sarete, cai si pistolari…nu cu Audi, fierbetoane…si semne de circulatie.
    Da, mie imi place ca realizare, dar nu-mi place ce se vede in ea.
    Costume cu opinci 😀

  14. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani! VA MULTUMIM SI VA ASTEPTAM

  15. literelibere said:

    Razvan, nu sunt de acord! :))

    dar sa revenim la subiect. da, firele alea stau marturie ca e vorba de Bucuresti. si placutele de la masini, dar alea sunt faine. fara fire Bucurestiul ar arata in poza ca orice alt oras european. adica bine!

  16. Te pricepi sa faci realitatea sclipitoare, nu vrei o poza cu soacra mea? Nu-i strica niste sclipire….

  17. Interesant, nu știam că aveți talent și la prelucrarea fotografiei! Felicitări! 😀

  18. foarte tare poza editata sau ce i-ai facut

  19. chiar foarte misto

  20. @ sofia
    Astept… poti trimite. Poza nu soacra. 😀

  21. @ matei
    studiem, mesterim, invatam indiferent de varsta. Fac ce pot. 😀

  22. @ bibabum
    Poza este HDR. Adica am facut trei cadre cu expuneri diferite. O expunere cu -1 (poza intunecata) pentru a capata toate informatiile din zonele luminoase, un cadru cu expunere normala il vezi mai sus si un cadru cu expunere +1 (poza luminoasa, supraexpusa) pentru a capata informatii din zonele care in mod normal sunt intunecoase. Am alterat un pic culorile pe pozele supra si sub expuse in sensuri contrare. Toate trei s-au combinat in Photoshop intr-o singura poza. Am aplicat un filtru de la Photomatix (pentru Photoshop). Am ales expunerea care sa dea cel mai puternic efect artistic si gata.

  23. @ mihnea
    Am avut si un aparat bun. Cu o savonieră nu-ti iese.

  24. Asta ca sa explici mai bine de ce HDR-ul si iluminarea dinamica au un efect real asupra imaginii finale (ca tot se intreba cineva ce face HDR in jocuri).

  25. Felicitari! Cum spune si Manole mai sus, e o imbinare de nou si vechi, de toata frumusetea zic eu! Suprarealism realizat doar prin schimbarea culorilor…f tare!

  26. arata bine, se putea si mai bine

  27. foarte tare , lucrezi bine , imi place

Lasă un răspuns

Nor de etichete

