Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Won Park nu este decat numele unui om ce a devenit celebru datorita unei vechi arte japoneze origami. Oricine stie ca din banalele servetele se pot face minunatii daca persoana este talentata. Totusi, ceea ce l-a facut celebru pe Won Park este arta de a face adevarate bijuterii miniaturale din hartii de un dolar.

L-am descoperit datorita unui email primit de la un prieten. Acest viral era compus din doua parti. Prima se referea la realizarile lui Won Park, iar cea de-a doua ne spunea ca acest tanar talentat isi petrece viata intr-o rulota (initial camion de gunoi) cu care colinda lumea. Ulterior am aflat ca Won Park locuieste in Honolulu, Hawaii si ca nu are nimic comun cu rulota.

M-am gandit ca un simplu filmulet impreuna cu o multime de poze va pot trezi intreresul pentru aceasta arta. In plus, in finalul acestui post veti gasi email-ul lui Won Park, unde ii puteti scrie daca doriti lamuriri suplimentare (intrucat nu stie a vorbi in minunata noastra limba, incercati in engleza – for best results😉 ).

Inainte de a incepe cu pozele veti vedea ca si Won Park mai are de invatat de la marii maestrii ai acestei arte. In plus, veti observa ca el nu respecta exact conceptul origami de a folosi o singura bucata de hartie. Celelalte reguli ale artei origami, de a nu folosi adeziv si de a nu taia hartia sunt respectate.

Sa incep cu pozele:

Iata cum se face un trandafir (am facut si eu la fel si mi-a iesit)

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
  • Current Residence: Honolulu, Hawaii
  • Interests: Money Origami,Anime,Cycling,Cosplay and Martial arts.
  • Favourite movie: I can’t choose just one, I have too many.
  • Favourite band or musician: Pink Floyd
  • Favourite genre of music: Psychedelic Rock
  • Favourite artist: M.C. Esher
  • Favourite poet or writer: Shel Silverstein
  • Operating System: A work computer, I have no idea.
  • MP3 player of choice: Ipod
  • Shell of choice: Ones I find on the beach
  • Wallpaper of choice: The padded kind
  • Skin of choice: I very happy with my own skin, thank you.
  • Favourite game: Gran Turismo 5
  • Favourite gaming platform: Playstation 3
  • Favourite cartoon character: Marvin the Martian
  • Personal Quote: „I’m not crazy, I’m an eccentric artist”
  • Tools of the Trade: My Hands

Si email-ul lui este:

orudorumagi11@yahoo.com

Pentru final l-am pastrat pe Eric Joisel care respecta toate cele trei reguli ale origami si ale carui bijuterii incanta pe oricine.

O fotografie:

Pentru mai multe minunatii ii puteti vizita site-ul personal.

Cumparati-va servetele, sunt ieftine.😀

Comments on: "Origami cu Won Park si Eric Joisel" (16)

  1. anndryusha said:

    Eu ştiu să fac avioane de hârtie şi… şi cam atât. :)))))
    P.S.: superbe pozele, mai ales dragonul, crabul, scorpionul…

  2. @ anndryusha
    baga-te la trandafir… e usor de facut.

  3. anndryusha said:

    Neah! Când vine vorba de din astea, am două mâini stângi… :))))

  4. foarte interesante. mi-ar placea si mie sa am un talent din asta.

  5. Racusorul si razboinicul sunt geniale🙂

  6. ştiu să „fac trandafiri” mult mai „trandafir” din şerveţele😉
    eu „fac şi spini”😀
    băiatu’ ăsta e fain dar a folosit 2 coli la făcut trandafirul nţ! nţ! nţ!
    şi pun pariu că nu ştie face coifuri de zugrav în barem🙂

  7. @ anndryusha
    un transplant crezi ca ar rezolva problema?

  8. @ tykryt
    Sunt carti, tutoriale… se invata.

  9. @ krossfire
    multe sunt superbe, eu am postat doar cateva, netul e plin

  10. @ CELLA
    Am vazut si eu, mai incalca regula, dar la coifuri e meserias, locuieste intr-unul.

  11. Vechii dolari dau intr-adevar o alura ”vintage” creatiilor.

  12. io stiu sa fac pahare din hartie, avioane si daca ma straduiesc s-ar putea sa-mi iasa de-o broscuta!😀 😀
    Sunt absolut superbe, insa cred rabdarea asta-i specifica natiei aleia…zau!😀

  13. […] Madi, Anavero, Sebra, Anamaria, Elena, Nataşa, Vlady, Ana Veronica, Athe, Black Angel, Alexandru, Răzvan şi mulţi alţii – nu ştiu. În sfârşit, poate nici nu-i interesează, dar eu mă simt […]

  14. […] Veronica, Athe, Black Angel, Alexandru, Răzvan şi mulţi alţii – nu ştiu. În sfârşit, poate nici nu-i interesează, dar eu mă simt […]

  15. e foarte greu

Lasă un răspuns

Nor etichete

