Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Ieri am dat o raita prin blogosfera si am gasit ceva minunat. Mi-a placut atat de mult incat l-am revazut de nenumarate ori. Este vorba de un cantec celebru, intr-o interpretare noua. Blogul unde l-am descoperit ii apartine lui Cati Lupascu (sau asa cred eu din ce-am vazut eu pe acolo) iar postarea la care ma refer este aici.

Evident, ce cititi acum a publicat ea inainte, dar nu m-am putut abtine sa nu impartasesc aceasta minunatie tuturor celor care trec pe aici. Prin urmare, va voi oferi melodia in celebra interpretare a lui John Lennon ca sa ne obisnuim urechea.

In continuare, va ofer si cireasa de pe tort, adica motivul real al acestui post. Sper sa va placa cel putin la fel de mult cat mi-a placut si mie.

P.S. Avem 2 new entry in blogroll la sectiunea ce citesc. E vorba evident de Cati Lupascu si de Cella, treceti si pe la ele, veti gasi lucruri interesante.

Ati trecut pe la ele?… Da?

V-am prins, nu-i asa ca nu ati fost? Daca treceati pe acolo va dadeati seama ca link-urile sunt inversate… Acum o sa spuneti ca le-ati accesat direct din blogroll, dar eu nu va mai cred. 😉

Comments on: "Și am zis: Stand by me!… tovarăși" (14)

  1. Esti un dragut, mi-ai inveselit dimineata. O zi vesela si tie! Trec si eu in blogroll.

  2. cu mine e o problemă de „(a)comod(are)”😉
    majoritatea celor din blogrollul meu mă ştiu, îs cam anapoda, iar blogul ăla nu-i blog e pretext pentru orice altceva.
    … DAR … mereu bucuros de OAMENI FRUMOŞI pe care „îi vreau întîlnindu-se” ei, altfel, avînd (pre)ocupări(virtual) complementare
    de cîteva ori chiar mi-a reuşit
    (nu)orIcum, merci tare şi îndesat😀

  3. @ Cati Lupaşcu
    Sa ne bucuram si noi, doar e criza pe-afara!

  4. @ CELLA
    Pai ce, ăsta-i blog ce am eu?
    E locul unde ma distrez cand am putin timp.
    Nu respect aproape deloc regulile blogosferei.
    Nu scriu regulat, am cateodata pauze lungi de cateva luni, nu fac link-exchange, nu alerg dupa trafic.

  5. elena agachi said:

    Razvan, e super videoclipul 2!! Pe 1 il stim cu totii!!🙂

  6. Deci, ba da, am vazut😛
    ba, initial am crezut ca ai pus-o pe Cati in ambele linkuri😀

  7. @ elena agachi

    Si mie mi-a placut mult. Pe primul l-am pus doar ca sa ne acomodam cu atmosfera.

  8. @ Manole
    Sa te cred/sa nu te cred. Am ales varianta 1 in cazul tau.

  9. E preferata mea… Am publicat-o şi eu pe blog de mai multe ori. Îmi dă puterea să mai sper, să mai cred în faptul că oamenii încă mai cred în iubire şi solidaritate doar că sunt…amorţiţi.

    Frumos… Mulţumesc de vizită şi, bine ai venit între oamenii mei frumoşi din blogroll :)!

  10. anndryusha said:

    Mda, sună bine Metallica asta… :))))

  11. @ Ramona-Sandrina Ilie
    Interpretarea mi s-a parut geniala

  12. @ anndryusha
    Yep

  13. @ WORDCHICKEN
    I like this clips too.

Lasă un răspuns

Nor etichete

