Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Și azi e sărbătoare…

A fost ziua mea, mi-a plăcut mult. Am primit cadouri, am băut, am mâncat, m-am veselit cu familia. Am biruit tristețea TVA-ului de 24%, a impozitelor mărite și a crizei economice.

Prin urmare, m-am hotarât să sărbatoresc și astăzi cu și mai multă voioșie.

CE?…

Simplu, numărul 26.370:

DE CE?

Sărbătoarea la număr fix sau la multiplii de 10, 100, 1.000, 10.000, 100.000 este ternă și plicticoasă. E momentul să facem o schimbare. Prin urmare, am decis că 26.370 este cool. Prima cifră este de trei ori mai mică decât următoarea iar dublul celei de-a treia o formează pe a patra (plus 1, ca să fim mai exacți), mai adaugi un zero și ai obținut numărul ce reprezintă:

Spam  Akismet has protected your site from 26,370 spam comments.

Vedeți cum blogurile ne aduc numai bucurii?

HAI NOROC!

Comments on: "Și azi e sărbătoare…" (28)

  1. Daca te intereseaza sa faci un link exchange si cu http://statusurimistopemess.blogspot.com/ ma poti trece – Statusuri Noi – si apoi lasa un comentariu pe la mine cum sa te trec. Mersi .

  2. Eu imi sarbatoream ziua de dupa ziua de nastere la un punct : fericirea ca a mai trecut o zi de nastere😛

  3. anndryusha said:

    Nu-i spam, omule! Atâtea mesaje ţi-am lăsat eu cât ai fost plecat… :)))))

  4. oooo ce te mai iubesc spammerii😀

  5. @ Statusuri Pe Mess
    O sa intru sa vad…

  6. @ krossfire
    Pai cum asa? Ziua nu ti-o sarbatoreai? Sau era preludiu la distractia adevarata?

  7. @ anndryusha
    Si cred ca tot atatea iti doresti de la mine la chinezariile tale.😀

  8. @ tykryt
    Recunosc ne iubim… Asta e! Daca-i prind, sa vezi cum le impartasesc eu dragostea… cu lopata prin batatura.

  9. culmea este ca primul comentariu este tot un fel de spam :))

  10. literelibere said:

    eu cred ca tu incerci sa faci sarbatoare din orice. ai ramas „logat” la ziua ta :))

  11. @ tykryt
    Nu e culmea… e ceva obisnuit. Oamenii mai incearca.

  12. @ literelibere
    Si e ceva rau in asta?

  13. Orice intamplare poate fi motiv de petrecere. Important e sa petreci temeinic. Mai mult, atatea jdemii de spamuri, chiar nu-s de colea.

  14. Cosmin Chiriac - Zi de Zi said:

    La multi Ani atunci

  15. sa fii sanatos!

  16. @ Cati Lupaşcu
    Corect, e greu sa petreci temeinic. Trebuie sa te tii tare. Traiasca spamurile care ne unesc!

  17. @ Cosmin Chiriac
    Sa fie primit! L-am trecut la catastif, mulțam!

  18. @ dennis
    Si urarea ta a fost primita, apropritarul multumeste.

  19. Hmmm, au dat succesurile spam-ististe peste tine:))))

  20. @ Manole
    Ma descurc si eu cum pot.

  21. adakiss said:

    La mulți ani!
    Puțin mai târziu, dar eram ocupată să urez altora😆
    Interesant număr. Mi-a amintit de problemele de la olimpiadă la mate, cu dublul și adăugat și…
    Da, deci La mulți ani!

  22. @ adakiss
    Olimpiada la Mate? Vezi testul lui Einstein cateva postari mai jos. Mersi pentru urari.

  23. @ wordchicken
    So-so.
    Da’ vorbeste dom’le romaneste ca vazusi ca stii s-o spui.
    In this place we all speak romanian if you don’t like this… you are invited to leave. Dupa cum spunea poetul „la vita e bella” adica vaca e frumoasa.

  24. Hai noroc, la multi ani si la mai putine spamuri.

  25. Desi mai tarziu, iti urez si eu La Multi Ani si numai bucurii.

  26. @ geocer
    Multumesc! De ce la mai putine spamuri? Astea macar iti creeaza iluzia ca te baga cineva in seama.😀

  27. @ Aby
    Multam si tie, bucuriile le primesc oricand cu mare placere.

Lasă un răspuns

Nor etichete

