Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Aţi întâlnit vreodată un loc unde să fii internat ca pacient şi toată lumea să se poarte frumos cu tine?

Un loc unde asistentele îţi zâmbesc şi unde doctoriţa care răspunde de tine să nu primească şpagă?

Eu am văzut aşa ceva la MedLife dar acolo era o problemă cu tariful exorbitant de cazare şi cu faptul că doctorii se schimbau zilnic. Astfel, fiecare nou doctor când intra în tură o lua de la început cu verificarea analizelor etc. Ca să te faci bine a trebuit să mergem la un spital de stat. În cazul în care trecem peste acest exemplu aţi întâlnit în România un asemenea loc, unde să poţi răspunde afirmativ la întrebările de la început?

Am descoperit acest loc la Institutul de boli infecţioase Matei Balş din Bucureşti.

După ce că toată lumea e amabilă, serviabilă şi cu zâmbetul pe buze, nici nu poţi să le dai nimic.

Deci am încercat cu bani, puşi în tradiţionalul pliculeţ. Refuzul a fost extrem de ferm, fiind imposibil de a evolua în modul clasic. Am fost înfrânt şi a trebuit să renunţ. Pe holurile spitalului am auzit diverse discuţii între alţi pacienţi indignaţi şi ei de faptul că nu reuşiseră să dea nimic.

În aceste condiţii am recurs la varianta de rezervă. Astfel, una cutie bomboane, de mare angajament şi un preţ corespunzător şi-a făcut loc într-o pungă de cadouri. M-am înfiinţat la doctoriţa cea amabilă şi am lansat pacheţelul pe traseu. Returul a fost la fel de ferm ca şi prima dată. I-am explicat că e vorba doar de bomboane ca să-i mai îndulcească ziua. Din păcate, refuzul a fost la fel de ferm.

Prin urmare am câteva întrebări la care v-aş fi recunoscător dacă mi-aţi răspunde.

1) De ce să te faci doctor dacă nu primeşti şi tu o şpagă cât de mică? Ca să trăieşti din banii de salariu?

2) Trebuia să-i ofer altceva? Câţiva prieteni mi-au sugerat să încerc cu droguri sau cu arme. Un AG-7 ar fi bun? Dar un AK-47 cu fundiţă roz pentru fetiţe?

Comments on: "Institutul de boli infecţioase Matei Balş – viziune de pacient" (23)

  1. raspunsul e mult mai simplu…doctorita?Un buchet frumos de flori.
    Da, am intalnit si asa ceva.🙂

  2. literelibere said:

    razvan, mai exista si asa ceva, dar majoritatea…

  3. @ Manole

    Si daca mi le da inapoi ce fac cu ele? Macar bomboanele le mananc, dar cu florile?

  4. @ literelibere

    Da exista, si se pare ca s-au infectat mai multi doctori si asistente de la susnumitul spital.

  5. Nu ştiu cum e la doctori, dar eu nu răspund nici la salut dacă nu primesc şpagă…

  6. @ Vania
    Ce sa zic… Ai o viziune constructiva asupra vietii.😀

  7. Asta li se trage de la vaccin… cred.😀

  8. Hmm, e posibil sa fie si din cauza fluxului mare de pacienti recent. Oricum Institutele au si alte tipuri de finantare.

  9. poate ca erau camere video instalate prin spital si asta era motivul pentru care te refuzau :))

  10. @ adc

    Bun vaccinul asta.😀

  11. @ krossfire
    Sa intre oare si niste banuti de la UE pe la ei pe acolo? Dar oricum ar fi, medicii au si alte surse de finantare?

  12. @ tykryt
    Camere video erau… dar la alt etaj.

  13. Nu , zic Institutele in general primesc si diverse fonduri pentru cercetari, fonduri investite tot in personal de cele mai multe ori (ca nu mai ramane si pentru echipament)

  14. @ krossfire
    OK, am inteles la ce te referi, stiu cum e in institutele de cercetari. Mai neplacut e cand se taie fondurile de la Guvern.

  15. Si eu am nascut la Giulesti, doctorul care m-a asistat la nastre nu a vrut nimic(am incercat de 2 ori)!
    Si eu cred ca e naspa cand esti doctor in Romania, salariu mic, respect zero, munca multa!

  16. am fost internata 3 zile la matei bals cu fetita mea si dr care a urmarit-ope cea mica nu a vrut sa primeasca nimic Nuimi vine sa cred ca mai exista asa ceva .Tot personalul s-a purtat excelent .Felicitari

  17. Ioana said:

    A trecut aproape un an de cand era sa mor… la 30 de ani.
    Daca nu eram transferata la „Matei Bals”, nu va mai puteam povesti…
    Am stat acolo doua saptamani, mai mult moarta decat vie. In acest timp, o armata de medici, asistente si infirmiere, m-au facut sa inteleg, ca in Romania, mai avem oameni de calitate.
    Medicii, au facut imposibilul, au luptat pentru viata mea (o persoana oarecare) cum nu credeam, ca este posibil. Cand s-a prezentat sora mea cu plicul, a fost refuzata categoric.
    Nu au camere video de care sa se fereasca, au ce ar trebui sa avem toti! RESPONSABILITATE, PROFESIONALISM…OMENIE.
    A incercat sa-i dea bani si unui asistent, care a certat-o, dupa care a venit la mine si mi-a explicat, ca nu primeste bani, pentru ca este OM! Si are atata grija de pacienti, pentru ca asta este meseria lui!
    Noi, avem o mare problema! Toate cazurile negative sunt mediatizate la maxim! Daca a murit un om in spital, este NEGLIJENTA! Nu stie nimeni, cat or fi luptat medicii pentru a-l salva. Nu prezinta interes pentru public! Noroiul aduce audienta!
    Am sa le multumesc acestor oameni minunati, toata viata.

  18. @ Ioana
    Ma bucur de trei ori pentru tine si sunt de acord cu tot ce ai spus tu mai devreme.
    1 Ca ai scapat de necaz
    2 Ca ne impartasesti si noua experienta ta
    3 Ca ai citit acest post

  19. astazi ma internez cu fetita. sper sa fie oameni in continuare, caci si asa sunt speriata si stresata ca naiba, caci este caz confirmat de scarlatina. Iar cu o floare frumoasa – asta cu mare drag, oricand. Este intamplator tot ce am primit si eu in diverse ocazii, mi s-a parut de kkt sa accept bani sau altele. multumesc pentru informatii, sanatate multa

  20. am si eu baiatul internat de doua saptamani la institutul matei bals,nu stiu nimic de el,doctorita este rezervata si prea multe informatii nu ne poate da,nici prin telefon nu vor sa ne spuna nimic si nu intelegem de ce atata strictete.suntem parinti si am ajuns la disperare.nu lam vazut de doua saptamani ca nu ne lasa

  21. 9 saptamani am trait alaturi de fetita mea in institut,acesti oameni (cadre medicale) au tot ceea ce este mai bun: profesionalism si valori morale. Le multumesc si ma plec in fata lor. Domnule Profesor Doctor Strain, nu stiu cum va alegeti personalul, dar sunt perfecti! FELICITARI!

  22. Alina Gheorghe said:

    Am fost internata recent, pe 15 ianuarie 2013, cu baieteul meu de 5 luni avand pneumonie, acelasi respect, acelasi profesionalism, FELICITARI, dea Domnul sa ramaneti tot asa si multa sanatate si putere de munca acelor persoane ce au reusit sa „invarta rotitele” unui astfel de sistem.

  23. Nela Simion said:

    Astazi din nefericire ..sau fericire cum sa zic , dupa o luna de tratamente pe bajbaite in Slobozia , am internat-o pe mama la Bals. Oare chiar nu pot sa intru deloc la infectioase ?? cum reusesc sa ajung la ea ? sunt zile de vizita ?? am nevoie sa ajung sa-i mai dau niste bani . Un microb intraspitalicesc de la Fundeni a ajuns in intestinele mamei , si de 1 luna de zile cat a stat in Slobozia internata fara rezultate desigur , au spus ca se ajunge greu la Bals … sper sa o avem curand sanatoasa acasa .

Lasă un răspuns

Nor etichete

