Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Un coleg m-a provocat sa rezolv acest test celebru. Nu incercasem pana acum. Marturisesc cu mare si, evident, falsa modestie, ca am reusit sa-l fac.

Daca aveti timp si placere va astept si pe voi.😀

Voi publica rezolvarea ca UPDATE peste cateva zile.

LA TREABA !

TEST

Prezumtii:
1. exista 5 case fiecare de alta culoare
2. in fiecare casa locuieste o singura persoana fiecare de alta nationalitate.
3. fiecare locatar prefera o anumita bautura, fumeaza o anumita marca de tigari si detine un anumit animal de companie.
4. nici una din cele 5 persoane nu are casa de aceeasi culoare cu alta, nu bea aceeasi bautura, nu fumeaza aceeasi marca de tigari si nu detine aceeasi specie de animal.

Se dau urmatoarele:

a. britanicul locuieste in casa rosie
b. suedezul are un caine
c. danezul bea cu placere ceai
d. casa verde se afla in stanga casei albe
e. locatarul casei verzi bea cafea
f. persoana care fumeaza “Pas Mal” are o pasare
g. locatarul casei din mijloc bea lapte
h. locatarul casei galbene fumeaza “Down Hill”
i. olandezul locuieste in prima casa
j. fumatorul de “Carlbrough” locuieste langa cel care are o pisica
k. locatarul care are un cal locuieste langa cel care fumeaza “Down Hill”
l. fumatorul de “Wind Fill” bea bere
m. olandezul locuieste langa casa albastra
n. germanul fumeaza”Rustguns”
o. fumatorul de “Carlbrough” are un vecin care bea apa.

Cine are acvariul cu pesti?

Albert Einstein a conceput acest test. El sustinea ca 98% din populatia globului nu sunt in stare gaseasca rezolvarea.

Comments on: "Test de inteligenta – Einstein" (22)

  1. Şi eu am rezolvat-o dar, pentru amuzament, am nevoie de o precizare: olandezul locuieşte în prima casă din stânga sau din dreapta?…

  2. ba dreapta
    te rog nu insela omul🙂

  3. M-am luat după datele tale şi ceva nu iese… Îmi dă eroare😀

  4. @ Dan Iancu
    Nu, stanga, zic bine, nu umblu cu fofârlica, parol.

  5. @ adc
    Ma fa odata, si eu am gresit prima data, imi dadea cu zecimale😉 a doua oara am fost mai atent si mi-a iesit.

  6. Cine are acvariul cu pesti???

    germanul, care sta in ultima casa (cea verde)

    cu modestie…l-am facut in 20 de minute!!!😉

  7. @ ich
    Peste putin timp vom vedea daca ai dreptate🙂
    Apropos, a cui e pisica?
    Casa verde nu e ultima…

  8. stiu testul, l-am rezolvat acum cativa ani. Cu uimire am am constatat ca si tata & sor’mea l-au rezolvat.

    Cred ca faza cu 98% se aplica pe vremea lui Einstein, ca prea multi vad ca i-au venit de hac testului🙂

  9. @ Marketosaurus
    Eu cred ca oamenii inteligenti provin din familii inteligente si se imprietenesc cu altii asemanatori.😀

  10. 😀 e bine! L-ati rezolvat voi toti!:))))

  11. Germanul, casa verde, penultima, iar pisica e la olandez

  12. @ Manole
    E cazul sa te apuci si tu😀

  13. @ Bogdan Marchidanu
    Cand ma linistesc o sa verific

  14. Wow super tare testul : verdele->german->cafea->rutsguns->acvariu😀 (penultima casa)

    Acum sper sa nu fi facut vre-o apreciere gresita🙂

  15. Este super tare testul, mi-a placut…dar sper sa nu ma insel in privinta lui.

  16. eu abia azi am dat de tine. mi-am dat si eu cu parerea:
    1-galben-olandez-apa-down hill-pisica
    2-albastru-danez-ceai-carlbrought-cal
    3-rosu-britanic-lapte-pas mal-pasare
    4-verde-german-cafea-rustguns-pesti
    5-alb-suedez-bere-wind fill-caine

    e bine?

  17. @ dennis
    Il rezolvasem pe o hartie pe care am pierdut-o. Mi-a fost lene sa refac rationamentul. Totusi, mai tin minte ca neamtul avea pestii. Deci, presupun ca si tu ai dreptate.

  18. adakiss said:

    doamne… nu mi-a ieșit niciodată :))

  19. @ adakiss
    Mai incearca!

  20. adakiss said:

    o să.. da, cândva. Nu acum😀

Lasă un răspuns

Nor etichete

