Noutati IT, energie regenerabila, alerte

In zona in care nu sunt locuri de parcare din cauza megasantierului Basarab, distractia e mare. In fiecare sambata se ridica masinile parcate „ilegal”.

Unde sa le punem domnule primar? Chiliman de la PNL e de acord cu Orban? Sau poate asta este „Revolutia bunului simt„?

Urmariti in stanga sus. Exista o camera de supraveghere. Culmea e ca locuiesc in zona si nu stiam de camera, am vazut-o intamplator. Baietii vin la sigur.

Comments on: "Cum va parcheaza politia masina…" (9)

  1. In orasul de bastina (Rm.Valcea) treaba asta se intampla foarte des. Cred ca e si faptul ca firma de ridicari avea legatura cu primarul 😀

  2. literelibere said:

    pai normal sa puna o camera de filmat. ei cum sa mai faca bani la sigur?

  3. @ krossfire
    Asa se explica legaturile inalte.

  4. @ literelibere
    Iti spun eu ca la orice ora vin, acolo sunt parcate minim 4 masini. In momentul in care iti scriu sunt 5 😀

  5. trec si eu des pe acolo. nu mi se pare normal sa se ridice, ot ca nu ai unde sa o parchezi, dar nimic nu mai este normal. faza cu camera mi se pare geniala. probabil ca sunt anuntati prin statie daca sunt mai multe masini de ridicat.

  6. Nu gasesc lojica ridicarii masinilor cand ei nu au facut destule locuri de parcare mi se pare prostesc si nimeni nu face o greva, o petitie ceva

  7. transmix78 said:

    Nu vad legatura cu politia. Parca exista firme private care se ocupa cu ridicarea masinilor (Silviu Prigoana?)

  8. politia trebuie sa vina si sa constate si sa dea si ea o amenda acolo… pt ca nu toti banii se duc la firmele care ridica masini, o parte merg la politia capitalei

  9. transmix78 said:

    Din câte ştiu eu, amenda în asemenea situaţii ţi-o încasezi de la poliţia comunitară (dar s-ar putea să mă înşel). Iar pentru partea cu banii care merg la poliţia capitalei, te-aş ruga să-mi indici o sursă de inspiraţie, pentru că eu nu cred în asemenea afirmaţie.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

