Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Restul este … castigator

La extragerea loto de astazi 1 noiembrie au fost extrase urmatoarele sase numere:

7,   35,   25,   37,   31,  15

Prin urmare, calculul pentru aflarea restului castigator, este urmatorul:

7 x 35 x 25 x 37 x 31 x 15 = 105380625

Acest numar se imparte la numarul de participanti (138) si obtinem:

105380625 impartit la 138 = 763627 si REST 99

NUMARUL 99 ESTE DECLARAT CASTIGATOR!

FELICITARI BLOGGERULUI

CHITACU CATALINA

detinatoarea blogului kata-sybelle

Imi pare rau de prietenii mei: Dan Iancu, Vania, Adc, Alex, Henrich, Mihnea, Elena, Emil, Dragos, Darius, Marius, Chinezu,  si multi altii pe care nu-i voi mai enumera aici.

Comments on: "Restul este … castigator" (12)

  1. eh, felicitari kata-sybellei🙂

  2. @ mihnea
    Am sunat-o si era foarte fericita. Cred ca-si pierduse graiul cateva momente, eu ma bucur pentru bucuria ei.😀

  3. literelibere said:

    bravo, felicitari castigatoarei🙂

  4. Să nu-ţi pară rău! Felicitări Cătălinei!

  5. Felicitări câştigătoarei!

  6. @ literelibere, Darius cel Tulbure, adc
    Puteti sa-i transmiteti felicitarile direct pe blogul ei.

  7. pfiii am vazut trackbackulde la mine de pe blog si am crezut ca am castigat :))…. mi-ai dat emoții.
    mi-a placut metoda prin care s-a decis castigatorul.

  8. @ tykryt
    Lasa ca si emotiile sunt bune😀

  9. eu totusi cred ca ai masluit concursul😀

    Felicitari castigatoarei!

  10. Felicitari Catalinei. De data asta norocul a fost de partea ei.

    Noi ceilalti ne consolam cu ideea concursurilor viitoare😀

  11. @ Emil
    Evident, am aranjat cu cei de la loto, le-am spus ce numere sa iasa, ca sa castige cine vreau eu.😀
    Chiar m-am gandit ca următorul concurs să fie măsluit, dar pe faţă ca să ştie toată lumea. Îi voi spune „Concurs măsluit” şi câştigă cel care îmi dă cea mai mare şpagă. Totul în direct, online ca o licitaţie.
    La sfârşit va avea loc tragerea la sorţi.

  12. apropo de linkul de mai sus de la „emil”. Ai ramas cu vechiul link, am trecut pe .ro😉

Lasă un răspuns

Nor etichete

