Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Un clip favorit

De cateva luni, tot apare la TV un spot care-mi place extrem de mult. Pentru iubitorii de SF acest filmulet este extrem de sugestiv. L-am tot cautat pana cand l-am gasit. Sper sa va placa si voua. Aveti rabdare pana la final.

 

Comments on: "Un clip favorit" (11)

  1. initial …m-au speriat aia 2 ani ramasi…da’ cred ca renunt la cafea:)))))))

  2. @ Manole
    Renunti tu la cafea? Nu-mi vine sa cred. Cred ca ultimele tale 50 de posturi sunt scrise la cafea.

  3. literelibere said:

    daaaaaaa…il stiu de pe axn sf.

  4. Super tare! De-acum înainte, aşa vreau să-mi beau cafeaua!!!😀

  5. nup. ultimele 300:))))
    Daca cumva o sa ajung sa mi se aduca cafeaua de alien…ei bine, cred ca si de tigari!:)))))))

  6. Salutare, spune-mi daca vrei sa facem un schimb de linkuri. Anunta-ma pe oigen11@gmail.com sau pe http://oigen.info printr-un comentariu ca m-ai adaugat iar in cel mai scurt timp posibil vei primi notificarea ca am facut acelasi lucru.

    Multumesc anticipat! Oigen

  7. Dragutel, se putea face chiar mai multa plasare de produs pe el🙂

  8. @ adc
    Da, poate gasim pe cineva care stie sa lucreze la strung si facem o linie de automate de cafea.😀

  9. @ Manole
    Atunci poti spune ca alien e dragut, dar e toxic.

  10. @ Oigen
    Eu nu fac schimb de link-uri. O sa ma uit pe blogul tau, voi decide daca te urmaresc, daca da, atunci te trec in lista, daca nu, atunci nu.

  11. @ krossfire
    Numai la marketing si PR te gandesti?

Lasă un răspuns

Nor etichete

