Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Computer Power Test

Dan Iancu mi-a dat un link catre unul dintre cele mai exacte si mai utile teste ce pot fi facute online.

Cunoasteti deja testele de memorie, de IQ sau cele in care sunt testate diversele componente ale computerului dumneavoastra. Minunat este ca nu trebuie sa instalati nimic local, totul se desfasoara online.

Testu pe care mi l-a trimis Dan, este un test mult mai general si se refera la intregul dumneavoastra sistem.

Deci, testati:
http://computerpowertest.com/

Va ia doar o secunda, rezultatul afisat este extrem de exact.

Comments on: "Computer Power Test" (5)

  1. Într-adevăr, este extrem de precis. Uimitor!… 😀

  2. Uluitor! A ştiut că-mi merge compu’! Oare cum face?

  3. @ adc
    Ti-am spus eu.

  4. @ Vania
    Nu stiu, e un mister si pentru mine. 😀

  5. Ai avut dreptate. Tot ce mi-a spus a fost foarte clar msi foarte corect 😀

Lasă un răspuns

Nor de etichete

