Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Iata ca putem sa ne distram si fara prosti, tampiti sau fara sa vizualizam diferite accidente. Umorul nu este intotdeauna grobian. Exista si o componenta culta. Acum va propun un astfel de umor, in care sa admiram si sa ne distram impreuna cu ei.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „ClipMoon – Rossini cats duet Video„, posted with vodpod

Comments on: "Rossini în varianta pisicească" (7)

  1. Foarte, foarte tare!!!…😀 miau!

  2. @ adc
    si mie mi-a placut

  3. literelibere said:

    miau, miau, miau placut:))

  4. Buna ziua sau salut, nu stiu daca nu cumva fac o mare prostie cerand un link exchange dar stiu ca mi-ai (mi-ati) citit blogul de fiecare data cand am postat pentru banipepost. Sau cel putin asta a fost iluzia mea. Nici nu stiu daca merita blogul meu onoarea de a fi referit de Razvan Serbu, dar totusi incerc sa cer lucrul asta. Asa ca astept un raspuns de orice fel de la tine (dvs.) : http://www.lainceputdedrum.com

  5. Foarte amuzant!

  6. @ claus86
    Nu e nicio onoare, e vorba doar de blogurile pe care le citesc si le apreciez. Eu nu fac link-exchange. Ti-am revizitat blogul si m-am hotarat ca intr-adevar merita urmarit. Prin urmare, ti-ai mai gasit un cititor.

  7. :)) foarte funny. din pacate avem parte numai de un umor care nu face altceva decat sa intristeze

Lasă un răspuns

Nor etichete

