Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Cine e Patrick KW Chan? Nu-l cunoasteti? Ce coincidenta! Nici eu!

Credeam ca pe email-ul de firma voi avea ceva mai multa liniste, din pacate, nu e asa. Email-ul pe care l-am primit, tocmai din Honk Kong, imi da niste detalii interesante. In primul rand, ca acest domn vrea ca eu sa intru intr-o combinatie cu el, in care, in mod evident, eu voi fi cel care va fi pacalit. Clasicul castig enorm pentru care trebuie sa platesc cateva zeci sau sute de dolari este inca la moda.

Dar, pentru inceput, ar fi util sa studiem un pic email-ul.

Patrick (ne spunem pe numele mic, nu se supara)  imi cere sa vorbim pe email-ul privat si nu pe cel de firma, de la care, vezi Doamne, ar fi trimis acest email.

Coform campului FROM: email-ul vine de la  –  „Mr. Patrick Chan” <chpatrkwc@aol.hk>. O firma din Honk Kong cu un cont pe AOL? – Suspect!

Dar, de fapt, email-ul provine din serverul „kardinal.t-com.sk” dupa ce a plecat tocmai de la „stonline.sk” ce se afla in Slovacia!  Pe de alta parte, nici acolo nu gasim vreo firma, serverul fiind inregistrat la „Admin-name = Slovak Telekom, a.s.”, adica Romtelecomul slovacilor.

De remarcat ar fi si faptul ca mesajul este in limba romana, cu largi aproximari,ce vrea sa dea senzatia unui strain ce nu cunoaste prea bine ortografia romaneasca. Totusi, varianta cea mai probabila este ca acest text a fost tradus cu Google. 😀

In rest, doar o banala „scrisoare nigeriana” (pentru cei care nu stiu termenul ii sfatuiesc sa caute pe Google).

Si, evident scrisoarea:

Attention

Eu sunt Domnul Patrick KW Chan, director executiv & principal de credite financiare
ale Hang Seng Bank Ltd, Hong Kong.
Am o propunere de afaceri profitabile de interes comun sa оmparta cu tine;
Aceasta implica transferul de o suma mare de bani.
M-am referinta dumneavoastra оn cautarea mea pentru cineva care se potriveste
relatia mea propus de afaceri.
Daca sunteti interesati sa lucrati cu mine sa ma contactati prin intermediul
email-ul meu privat (mrpatrickchan13@yahoo.com.hk) pentru detalii suplimentare

Raspuns mai devreme dvs. la aceasta scrisoare va fi apreciat.

Dl Patrick Chan
E-mail: mrpatrickchan13@yahoo.com.hk

Comments on: "Patrick KW Chan încearcă să ne păcălească!" (13)

  1. Ce porarie, crezi ca mai cade cineva in plasa?
    Stiu ca acum 4 ami imi opream studentii sa nu-si trimita contul cardului si pinul …..pentru ca erau fericitii castigatori al unui concurs inexistent!

  2. @ sofia
    De vreo 2 ani circula pe net scrisoarea nigeriana. Asta este doar o noua varianta a ei. Totusi, este prima in limba romana, acesta este si motivul pentru care am postat-o.

  3. Va propun o forma de promovare reciproca a site-urilor noastre. Va ofer link din toate paginile unuia din urmatoarele site-uri, la alegerea dvs. (…)
    Astept detaliile linkului dorit si site-ul unde doriti sa fie plasat
    Cu stima,
    Nidelea Cristian

  4. @ Nidelea Cristian
    Stimate domnule, eu nu fac link-exchange, in blogroll-ul meu sunt efectiv cei pe care-i citesc, pe care ii recomand cu draga inima si cei pe care din anumite consideratii ii promovez gratuit(Reclame gratuite).
    V-am trimis un email cu mai multe detalii, pe adresa specificata de dumneavoastra.

  5. servus…
    aproape in fiece zi ma trezec cu cite un spam de genul acestui Chan… ma intreb daca si musca cineva… 😉
    toate cele bune!

  6. @ i.o.flavius
    Si eu primesc multe, dar asta era primul in limba romana.

  7. Da, mai erau si alea cu ”I am Nigerian Royalty, with webmail from Texas” !

  8. @ krossfire
    Exact!

  9. iaca de „scrisori nigeriene” traduse inca nu am auzit 😀

  10. constantin popescu said:

    e simpatic dl patrick dar e bine ca si dvs ati luat initiativa de a-l posta pe blog . poate evitam vre-un naiv sa intre in joc cu el.
    salutari

  11. Am primit si eu la fel o scrisoare in limba romana de acest domn Patrick K. W. Chan si inca il tin in suspans el vrea multe dar nu stiu ce va obtine. Este credul daca mai poate pacali

  12. Acesta ar fi mailul:

    De la: dl Patrick K. W Chan
    (Director executiv)
    Hang Seng Bank Limited
    83 Des Voeux Road, Central
    Hong Kong SAR.

    Este de оnteles ca ati putea fi un pic mai receptiv pentru ca nu ma cunosti, dar am o propunere de afaceri profitabile de interes comun sa оmparta cu tine. M-am referinta dumneavoastra оn cautarea mea pentru cineva care se potriveste relatia mea propus de afaceri.

    Eu sunt Domnul Patrick K. W Chan, director executiv al Hang Seng Bank Ltd. Am o sugestie ocultat de afaceri pentru tine. Am avea nevoie de tine sa ma asiste оn executarea unui proiect de afaceri din Hong Kong оn tara dumneavoastra. Aceasta implica transferul de o suma mare de bani. Totul cu privire la aceasta tranzactie este din punct de vedere facut fara zgudui. Va rugam sa оncercam sa respecte discretia cea mai mare masura оn toate aspectele privind acest aspect.

    Odata ce fondurile au fost transferate cu succes оn contul dvs., vom cota-parte din raportul care urmeaza sa fie convenite de ambele dintre noi.

    Eu voi prefera sa ajungeti-ma pe adresa mea de e-mail privat de mai jos (ppkchan75@yahoo.com.hk) si, оn sfвrsit, dupa care am trebuie sa furnizeze mai multe informatii despre aceasta operatie.

    Va rugam, daca nu sunteti interesat de a sterge acest e-mail si nu vвna mine, pentru ca eu sunt punerea cariera si viata familiei mele оn joc cu acest risc. Cu toate ca nimic nu este aventurat gained.Do nimic nu-mi trimiteti urmatoarele detalii atunci cвnd se raspunde оnapoi la mine.

    Your completa Nume:
    Telefon si fax:
    Tara.

    Raspuns mai devreme dvs. la aceasta scrisoare va fi apreciat.

    Cu respect,

    Mr.Patrick K. W Chan.

    La o săpătură mai adâncă:

    Return-Path:

    Received: from User (dhcp-077-250-024-018.chello.nl[77.250.24.18]) by mail.esmpoint.ge

    Message-ID:
    To:

    1. Mail-ul a fost trimis la „undisclosed-recipients”, deci nu ţi-e adresat doar ţie, dar nu vrea să vezi cui i l-a mai trimis.

    2. Mail .ge este un domeniu de internet de nivel superior, pentru Georgia (ccTLD).

    3. chello.nl este un serviciu Olandez. Prea multe punţi pentru un mail normal.

    Aveţi grijă.

  13. ––Original Message––
    From: patrick chan [mailto:infohangseng339@yahoo.com.hk]
    Sent: Wednesday, March 31, 2010 1:57 PM
    Subject: {Spam?} Propunere de afaceri.
    Importance: High

    De la: dl Patrick K. W Chan
    (Director executiv)
    Hang Seng Bank Limited
    83 Des Voeux Road, Central
    Hong Kong SAR.

    Este de оnteles ca ati putea fi un pic mai receptiv pentru ca nu ma cunosti, dar am o propunere de afaceri profitabile de interes comun sa оmparta cu tine. M-am referinta dumneavoastra оn cautarea mea pentru cineva care se potriveste relatia mea propus de afaceri.

    Eu sunt Domnul Patrick K. W Chan, director executiv al Hang Seng Bank Ltd. Am o sugestie ocultat de afaceri pentru tine. Am avea nevoie de tine sa ma asiste оn executarea unui proiect de afaceri din Hong Kong оn tara dumneavoastra. Aceasta implica transferul de o suma mare de bani. Totul cu privire la aceasta tranzactie este din punct de vedere facut fara zgudui. Va rugam sa оncercam sa respecte discretia cea mai mare masura оn toate aspectele privind acest aspect.

    Odata ce fondurile au fost transferate cu succes оn contul dvs., vom cota-parte din raportul care urmeaza sa fie convenite de ambele dintre noi.

    Eu voi prefera sa ajungeti-ma pe adresa mea de e-mail privat de mai jos (ppkchan75@yahoo.com.hk) si, оn sfвrsit, dupa care am trebuie sa furnizeze mai multe informatii despre aceasta operatie.

    Va rugam, daca nu sunteti interesat de a sterge acest e-mail si nu vвna mine, pentru ca eu sunt punerea cariera si viata familiei mele оn joc cu acest risc. Cu toate ca nimic nu este aventurat gained.Do nimic nu-mi trimiteti urmatoarele detalii atunci cвnd se raspunde оnapoi la mine.

    Your completa Nume:
    Telefon si fax:
    Tara.

    Raspuns mai devreme dvs. la aceasta scrisoare va fi apreciat.

    Cu respect,

    Mr.Patrick K. W Chan.


    For Safety reason, this message has been scanned by MailScanner.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

