Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Clipmoon – video sharing

M-am hotarat sa incerc serviciul de videosharing Clipmoon. De cand s-a inchis Xdrive sufar dupa servicii similare. Am uploadat un video, sa vedem cum merge.

Oricum, va astept sa-mi spuneti daca va place acest clip.
M-am uitat cu atentie sa vad daca e trucaj si am vazut ca filmarea e continua, omuletul da din maini si din picioare intr-un mod natural cat e in aer.
In timpul zborului, cred ca-i fluturau ochii ca la melcul care merge cu viteza.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „ClipMoon – Saritura MORTALA Video„, posted with vodpod
Comments on: "Clipmoon – video sharing" (7)

  1. merge f bine.
    Cat despre clip, am o singra nelamurire: cate esecuri a avut inainte de aceasta reusita? si cat de dureroase?

  2. nu se poate, chiar a nimerit la fix. cred ca se alegea praful de el daca nimerea pe de laturi. sau astia sunt invatati sa cada?:)

  3. Cum sta cu limitarile de spatiu si timp de desfasurare 🙂 ?

  4. @ mirel57, literelibere
    Daca intri la Clipmoon vei observa ca asta ii intreb si eu pe oamenii care comenteaza. Sincer, eu cred ca au avut un lot de 20-30 de cascadori. Cine rata… era clar ca se infigea direct la 2 m in pamant. Nu mai trebuia decat sa-l astupe si sa-i puna crucea.

  5. @ krossfire
    Pai… eu zic ca se simtea ca SG1 din Stargate cand treceau prin Poarta Stelara.

  6. Nu se poateeeee! :)))
    Evident, am avut aceleasi intrebari am citit raspunsurile de aici…Doamne si ce cascuta de porumbel zburator avea! 😀 😀 😀

  7. Lol! Cand l-am vazut decoland am fost convins ca se infige. Oricum, cum zicea si Razvan mai sus, ori au avut cascadori fara numar, ori pana a reusit au trecut cativa ani (infipt, ghips, vindecat, tentativa 2, infipt, ghips, vindecta, etc)

Lasă un răspuns

Nor de etichete

