Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Poză

Fumez pe balcon o tigară.

Un porumbel se așează pe stâlp.

Ne privim reciproc.

Ne evaluăm.

Eu fumez tacticos în continuare… el se scutură de ploaie.

El e ud, eu nu.

ASTA DA VIAȚĂ!

Porumbel in ploaie1

Porumbel in ploaie2

Comments on: "Poză" (16)

  1. @ danutchidon
    Mai fan era faptul că el era ud, nu eu.😀

  2. literelibere said:

    pentru el e ca un fel de baie bine venita dupa o luna in care aproape ca n-a plouat:)

  3. chiar faine pozele!🙂

  4. @ literelibere
    Mai stiu eu unii care se spala numai atunci cand ploua…😦

  5. Mai ales ţigareta dă farmec vieţii!…

  6. @ Vania
    Corect, si afara era cam racoare…😀

  7. Porumbel avantaj!
    Tu lucrezi…..el zboara toata ziua!
    Tu fumezi…..el sta relaxat dupa baie!
    El nu cred ca vrea sa fumeze, dar tu sa zbori ca el …..cred ca da!

  8. @ sofia
    Am uitat un mic amanunt… afara era frig, in casa era cald si bine.
    Acum cine e in avantaj?😀

  9. Tot porumbel avantaj………..el are aceleasi pene si iarna si vara si se adapteaza!

  10. @ sofia
    Da, dar eu am prastie… el nu.

  11. :)), da, dar nu ai experienta la tras cu prastia!

  12. @ sofia
    Culmea e ca am, sunt chiar un pastias experimentat. Daca doream, era tinta sigura.

  13. Of, dar sunt sigura ca nu aveai prastia la tine! Iar porumbelul nu mai trece sa te salute, stie ca i-ai pus gand rau!

  14. @ sofia
    Aveam prastia pe balcon… si evident ca nu i-am pus gand rau porumbelului. Poate el crede altceva, de vreme ce nu a mai venit de atunci.

  15. Deci….tu aveai toate conditiile(prastia) sa-i arati porumbelului ca poti, dar pentru ca traiesti in armonie cu natura l-ai pozat si ai sperat sa mai treca sa-ti inveseleasca ziua!
    Foarte frumos, am si eu o vecina care tine 4 caini in apartament….cred ca si ea in capul ei traieste in armonie cu ceva…..dar nu cu vecinii!

Lasă un răspuns

Nor etichete

