Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Greva magistratilor

Adica vezi doamne ei sunt oropsitii acestei tari. Au salariile prea mici comparativ cu guvernul si parlamentarii. Ca atare intra in greva.

Poate nu stiati, dar sporurile depasesc cu mult salariul unui magistrat:

– Spor de ochi albastri

– Spor de stres

– Spor de confidentialitate

– Spor de munca grea

– Spor de costum

– Spor de peruca… etc.

Comments on: "Greva magistratilor" (2)

  1. sal, vezi man in blogroll ca am renuntat de mult la Megapega

    Din cate imi amintesc te-am anuntat acum cateva luni in urma🙂

  2. @ Marketosaurus

    Nu m-ai anuntat, te-am cautat pana acum de mi-a venit rau si nu te mai gaseam prin blogosfera. Oricum, de lene nu am sters link-ul catre tine (fostul blog). Acum pot sa-l actualizez.

Lasă un răspuns

Nor etichete

