Noutati IT, energie regenerabila, alerte

In parcare

Baiatul din imagine a stat trei ore incercand sa plece cu masina neagra din parcare. A clacsonat toata dimineata, a chemat politia si tot degeaba. De la balcoane vecinii deja faceau pariuri.

Cele mai dese pariuri se refereau la doua variante: cate ore va mai sta baiatul pana va reusi sa plece si care masina, dintre cele care il inconjurau va pleca, facandu-i loc sa iasa.

hpim6762

hpim6763

hpim6764

Bineinteles, politia pe care o vedeti in imagine a venit, s-a uitat, a dat niste amenzi si a plecat.

Unul dintre politai punea mai mult suflet, dar partenerul lui i-a taiat-o rapid.

„Haide ba sa plecam, ca aici nu avem ce face.” .. Si dusi au fost.

Acum va las pe voi sa ghiciti.

Rezultatul la exit-pool:

10%

30%

40%

20%

Oricum, nu conteaza ce ati votat, conteaza adevarul istoric. VW din stanga a plecat primul, cel pe care l-ati creditat cu 20% sanse.

Comments on: "In parcare" (19)

  1. gaseau 6 oameni, mutau hyundai-ul din fata o tzara si gata.

    sau v2. spargeau toate geamurile jeep-ului, dar asta-i deja urat, taranesc, becalian.

    btw, sefu, apropo de ce-am vb noi doi la tilifon, e GO, ca sa zic asa. deci astept un semn de la tine 🙂

  2. @ mihnea
    Apropos, au venit vreo sase hăndrălăi, prieteni cu impricinatul, dar nu le-a dat prin cap sa impinga Hyundai-ul. 😀
    Refreritor la ce am vorbit, te anunt, dar vom face mutarea dupa Pasti. Stai in stand by te anunt eu, daca e OK la tine atunci o comitem. 😀

  3. cred ca Dacia a plecat. oricum astept sa ne spui…

  4. @ tykryt
    Va mai tin in suspans pana maine, ca sa vad rezultatele de la sondaj

  5. dai premii? poate scazi din impozitul pe „profit” 🙂

  6. nu ma, castigatorul ii scoate masina din parcare 😛

  7. ceea ce am vazut in pozele tale sunt lucruri la ordinea zilei in Bucuresti. si mie mi s-a intamplat acelasi lucru, la mine in parcare, unde am un loc platit la primarie. in fata mea s-a asezat o masina si n-a plecat toata noaptea. in seara aia trebuia sa merg la aeroport, sa atept un prieten. a trebuit sa iau un taxi.

  8. pe pariu ca stiu care e ultima????
    O fi a mea , nu de alta! 🙂 🙂 🙂

  9. @ Dan Iancu
    Eu zic sa mai punem un impozit, ca profit au numai unii.

  10. @ mihnea
    daca doriti, eu nu ma opun 😀

  11. lasa ca venim in ceas de seara, i-o schimbam omului cu un tico, in aceleasi conditii de blocaj. si va iesi 😛

  12. @ Oceania
    sa vezi ce frumos e cand vin muncitorii si iti sapa locul de parcare platit de la primarie, si cand o duci ceva mai incolo te amendeaza politia ca e parcarea interzisa.
    Evident, te consolezi cu gandul ca toata strada a fost amendata.

  13. @ manole,
    incearca, sa vedem ce iese 😀

  14. @ mihnea

    de ce nu cu un scuter ?

  15. :)) Eu nu am nimerit-o, nu stiu de ce credeam ca va fi totusi dacia.

    Citind comentariile m-am amuzat, si parca totusi nu prea. Asta referitor la inlocuirea cu un scuter. In cazul lui ar fi avut noroc, dar eu azi am ramas cu scuterul blocat in parcare la munca, inconjurat de un zid si 3 masini. :)) Cum naiba sa ramai blocat cu scuterul ?!

  16. @ Jorjel
    Nu ai nimerit-o chiar deloc. Dacia si acum e nemiscata in aceeasi pozitie. Referitor la scuter, asta e chiar tare.

  17. […] nu ne mai putea da nici măcar bună ziua, pentru că nu ne mai credeam. […]

  18. Nu stiu daca sa rad sau sa plang?! In tot cazul, ma avant. Rad de cinci minute cu ochii la poza cu pricina…

  19. DOMENII .INFO GRATUITE PLUS HOSTING SI EL GRATUIT PENTRU BLOGGERI – http://www.kaypunkt.ro/domenii-info-gratuite-plus-hosting-si-el-gratuit-pentru-bloggeri/

Lasă un răspuns

Nor de etichete

