Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Concurs chinezesc

Arunc o ochida in gradina vecinului apropritar de picaturi chinezesti si observ un mic concurs cu un premiu mare. Initial mi-am spus ca nu e cazul sa ma bag, dar m-am hotarat sa ma distrez (si evident sa-i distrez si pe altii) cu o scurta povestioara in stilul lui Make.
Pentru ca mi-e tare lene o sa fac miscarea caracteristica Ctrl-C, Ctrl-V si o sa pun si aici comentariul meu de la Chinezul. La poza m-am obosit vreo 20 de minute si sper ca a iesit bine (Photoshop-ul sa traiasca).
Apropos, concursul chinezesc se refera la… dar mai bine sa-i dau cuvantul Chinezului:
„Serios. Dau un litru de pălincă pentru cel care îmi dă cea mai bună motivaţie pentru gestul de maxim prost gust al lui Elwis Săftoiu de a-l da în gât pe Băsescu-securistu-degrabă-ascultătoriul-de-telefoane.”

#

– Sa moară şi capra vecinului, zise Saftoiu după ce trase o duşcă de pălincă.
– Bă da prost mai esti, hotarâ Make dându-l cu capul de masă printr-o mişcare bruscă.
– Nu dădea buierule, ce te-ai plictisit de Chinezul? De ce te iei de mine?
– Dobitocule, te iei de Chinezu?
– ….mmm…
– Asta e prietenul meu! Am zâs! El dă pălinca făcută din prafurile lui aduse din China.
– Şi? miji ochii bulbucaţi de băutură Săftoiu.
– Aha, ai pierdut şirul vorbelor mele?
– Îhâ, îngăimă Săftoiu frecându-se de zor la frunte, în locul unde deja începuse să-i iasă un cucui galben-vineţiu.
– Dacă nu ai ţinere de minte pune mâna şi notează. Am rămas la momentul în care îţi spuneam că eşti dobitoc, spuse Make în timp ce făcea aceeaşi mişcare rapidă a mâinii prin care capul lui Săftoiu se lovi din nou cu zgomot de masă.
– Au, au buierule, de ce dăduşi?
– Păi, aici rămăsesem, spuse Make cu un surâs machiavellic.
– No, bine, şi de ce zici asta?
– Ce te apucaşi să te iei boule de Băsescu?
– Motivul meu e clar, ţi-l spui acuma…
– Hai zi-l, că iar te dau cu capul de masă.
– Păi… păi… şi nu apucă să mai zică nimic că o văzu cu coada ochiului pe Oceania care intră pe uşa cârciumii.
– Te-am găsit! strigă Oceania la Mache, văd că te înhăitezi cu toţi borfaşii.
– Eu, stimată doamnă sunt om serios mormăi Săftoiu cu capul plecat.
Din păcate pentru el, Oceania se uită cu furie în direcţia lui şi vrând să elibereze terenul pentru o confruntare cu Make îl apucă cu ambele mâini de ceafă şi îl dădu cu capul de masă. Era prea mult pentru Săftoiu, creierul zăpăcit de băutură şi de încrâncenarea mesei se hotărâ să ia o pauză şi leşină.
– Muiere, vroiam să aflu şi eu secretul de la omul ăsta.
– Ce secret?
– Dă Chinezul o butelcă de pălincă la cine ştie ce a avut ăsta în cap când s-a luat de Băsescu.
– Hai să vedem! spuse complice Oceania ascuţindu-şi toporul…

Si dupa multa munca si chinezeasca incrancenare ei descoperira raspunsul la intrebare

Si dupa multa munca si chinezeasca incrancenare ei descoperira raspunsul la intrebare

Apropos, nu am nimic cu Saftoiu sau cu cearta lui televizata cu Basescu. Sincer, nici nu ma intereseaza. Aceasta povestire este „only for fun”.

Comments on: "Concurs chinezesc" (5)

  1. Dumnezeule, ce apriga sunt la manie:)))

  2. @ Oceania
    La mine in scriituri aşe’ figurezi. 😀
    Credeam ca te-ai obisnuit cu tiparul asta. Poti spune ca cei care intra la tine pe blog sunt ori nespus de curajosi, ori inconstienti.

  3. […] a comment » Apoi aşa ceva numai Make ştie. Bine că am aflat şi io cu ocazia […]

  4. […] This entry was posted on 15 septembrie 2012. Bookmark the permalink. Scrie un […]

  5. […] https://razvanserbu.wordpress.com/2009/01/24/concurs-chinezesc/ Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like […]

Lasă un răspuns

Nor de etichete

