Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Daca ati citit „pauza de nesimtire” atunci stiti ce a patit sotia mea cu un sofer imbecil de la compania Lays.

Acum am si continuarea intamplarii. Suparat fiind, mi-am expus nervii intr-un email pe care l-am trimis la sediul central din SUA al companiei Lays. Dupa cateva zile primesc un raspuns oficial dupa cum urmeaza:

„Ma numesc *** si sant Directorul **** al companiei Star Foods, parte a grupului PepsiCo. Star Foods este producatorul chips-urilor Lay’s in Romania.
Pentru a ne putea da seama cine este persoana care i-a vorbit urat sotiei dumneavoastra o sa va rog sa ma ajutati cu cateva informatii:
Numele magazinului la care soferul facea livrare si, daca se poate, adresa acestuia.
Culoarea van-ului si eventual daca era tip camion(cu cabina separata de duba).
Va multumesc si va voi tine la curent cu informatiile aflate.
Daca doriti va pun la dispozitie si nr. meu de mobil 072*******.
Cu respect,
****** ”

Deja mie imi mai trecuse din suparare si Craciunul era aproape asa ca nu am putut decat sa fi milostiv, stiind ca unii si-au pierdut slujbele pentru lucruri mai marunte. Asa ca i-am raspuns:

” Intrucat sarbatorile de Craciun sunt aproape, am gasit ca este crestineste sa iert orice comportament neadecvat. Totusi, pentru a fi si eu multumit va rog doar sa-i atentionati pe toti soferii dumneavoastra din sectorul 1 sa se comporte civilizat cu oamenii si sa nu-si etaleze nesimtirea pe strada sau in trafic. Email-ul trimis de mine s-a datorat unei stari maxime de iritare pe care mi l-a produs comportamentul soferului dumneavoastra la adresa sotiei mele.
Va urez sarbatori fericite si va asigur ca daca situatia se va repeta, va voi dat toate informatiile exacte asupra magazinului, soferului, inclusiv numarul masinii pe care o conduce.”

La care am primit un ultim email:

Puteti fi convins ca deja toti soferii si delegatii nostri au fost din nou atentionati si instruiti dupa incidentul pe care din nefericire sotia dumneavoastra l-a avut cu unul dintre ei.
Doresc sa va asigur ca firma Star Foods este o companie extrem de serioasa, care tine foarte mult la renumele ei si ne straduim sa nu avem nici un fel de problema cu nimeni.
O ultima rugaminte: v-am transmis nr meu de mobil. Va rog sa nu ezitati sa ma contactati oricand considerati ca este nevoie.
Va multumesc pentru urari si va doresc dumneavoastra, familiei si tuturor celor dragi numai bine si sanatate! La multi ani! „

Din ultima parte a mesajului mi-a fost clar ca s-a starnit ceva agitatie la firma daca omul imi trimite numarul de telefon in speranta ca voi folosi aceasta cale de comunicare si nu pe cea prin email la sediul central.

Comments on: "Pauza de nesimtire – continuare" (5)

  1. Nu ai cu cine dom’le, nu ai cu cine. Niste tarani! Ma refer la sofer. Cand am venit de la Praga am fost tare demoralizat de lipsa de civilizatie din Romania. Idem cand m-am intors din Paris. Nu o sa ajungem niciodata la nivelul celor din vest. Pentru ca problema nu este pe partea economica. Nu dragilor. Este pe partea de educatie. Iar daca o diferenta de 10-15-20 de ani economic vorbind o putem recupera, o diferenta de 7 ani de acasa niciodata. Vorba aia „frumoasa tara avem, pacat ca este locuita”. Noi sa fim sanatosi si poate reusim sa emigram toti cei civilizati. La Multi Ani!

  2. Mi-a placut ideea! 🙂
    Aveam si eu in gand sa trimit o reclamatie unui supermarchet din romania, dar nu mi-a trecut prin gand ca ar fi mult mai util sa ma adresez direct firmei mama, din vestul europei.

    @ Alex: „Noi sa fim sanatosi si poate reusim sa emigram toti cei civilizati.” Nu mi se par emigrantii cei mai fericiti oameni. 🙂 Si o spun din proprie experienta. Cu idea ‘sa dam toti bir cu fugitii’ nu stiu cat de departe ajungem.

  3. @ Alex
    Asa este, si eu cand ma intorc de peste granita ma integrez cu dificultate de cele mai multe ori.

  4. @ noryshor
    Ideea este ca trebuie sa te plangi la varf, indiferent unde este situat varful. Daca ai o problema la un supermarchet poti sa te plangi la sefii mari de afara sau la directorul general din Romania. Se ajunge destul de usor cu cateva telefoane bine tintite. Ceri la secretariat, cauti pe net numele omului si ceri la telefon cu el. Daca nu il gasesti secretara se va oferi sa-ti faca legatura cu altcineva dintre directorii mari, cu greu accepti si ii spui omului problema ta. Functioneaza 100%.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

