Noutati IT, energie regenerabila, alerte

XDrive se inchide

Sa-i ia Gaia pe cei de la AOL ca inchid serviciul XDrive. E clar, a cazut criza pe capul lor. Aveam si eu acolo 5 GB online storage ca tot omul, si de pe 12 ianuarie se evapora in neant.
Daca aveti documente la XDrive ati face bine sa le descarcati cat mai repede sa nu ramaneti fara ele. Pana la urma, pentru acest serviciu o sa ma mut la Microsoft, cu al lor Windows Live, ce iti ofera nici mai mult nici mai putin de 25 GB online storage gratuit. Evident, mai sunt si altii, dar de mine se lipesc mai mult serviciile gratuite asa ca… o sa-l testez pe acesta si sa va spun cum e.
Daca sunt altii care deja l-au incercat, nu ar strica sa le aflu parerea.

Comments on: "XDrive se inchide" (17)

  1. La Windows Live poti stoca doar fotografii sau orice altceva?

  2. @ Parlamentolitic
    Orice altceva, dar am avut parte si de un dus rece. Dimensiunea maxima a fisierelor e de 50 MB. 😦

  3. eu personal nu prea am incredere in stocare pe net…

  4. Sunt si altii care-si inchid servicii diverse: acasa.ro adrese e-mail, de exemplu. Inca nu ne dam seama ce va urma…
    Multumesc frumos pentru urari de tot felul:)
    Sarbatori fericite, sanatate, realizari si mai ales, prosperitate!

  5. @ alex
    Pana acum nu am avut niciodata probleme. In general este mai sigura chiar si decat stocarea pe HDD-ul propriu, totul e sa nu uiti parola. 🙂

  6. @ forevergreen
    Cu placere, altadata sper ca mosul sa aiba sacul mai plin. 🙂

  7. Eu incerc o urare cu drag: Sarbatori fericite! 🙂

  8. craciun fericit razvane 🙂

  9. Sărbători fericite!

  10. Craciun fericit! la multi ani!:)

  11. la multi ani 🙂

  12. un an nou fericit! …Ce-ai facut, te-ai dat la fund? 🙂

  13. @ Manole
    Multumesc mult, si tie un an nou minunat.

  14. @ Vania
    Sarbatorile au trecut pana am reusit eu sa raspund, dar un an nou fericit este o buna urare si pentru tine

  15. @ Oceania
    😀 Scurt si la obiect. Multumesc, si tie la fel.

  16. @ Cristi
    Tot binele din lume sa vina si la tine in casa. Am avut atat de multa treaba incat am lucrat si intre doua sarmale. Am o predare de proiect la inceputul anului asa ca timp nu am avut deloc. Acum sa ma ierti ca m-am dat la fund.

  17. bine te-ai intors! Un an bun minunat si tie! Si stai linistit, ca si io am „produs” din an in pashte. E poate semn bun, ca ne-am gasit si altele mai serioase de facut 🙂

Lasă un răspuns

Nor de etichete

