Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Publicitate negativa

Vreau, sau nu, am pe mana un canal de publicitate sub numele de banipepost. Dupa intamplarea cu sotia mea ma gandesc foarte serios sa dau posibilitatea cui vrea sa publice si publicitate negativa la adresa unei firme ce activeaza in Romania. Voi ce parere aveti?

Este etic? E moral? Pubicitatea negativa este acceptabila?

Inca nu m-am interesat daca legea permite asa ceva, dar ma voi informa daca e cazul.

Care ar fi limitele acceptabile pentru un asemenea tip de publicitate?

Am vazut un clip in care un cal bea dintr-un butoi sub forma de Coca-Cola, si, in acelasi timp, facea pipi intr-unul pe care scria Pepsi. Un asemena clip a aparut in SUA. In EU nu cred ca ar fi permis.

Comments on: "Publicitate negativa" (6)

  1. Aş face şi eu un clip cu un elefant care bea borş, urinând în Coca-Cola… Caut sponsori!

  2. Gandeste-te ca daca ar fi permis, firma concurenta te-ar plati pe tine sa scrii un post contra unei firme concurente. Evident, nu de tine e vorba, ci in general vorbind.
    Poti incerca, nu vei pierde decat banii de domeniu si timpul necesar crearii sitului. Ma indoiesc ca Romania are deocamdata o lege care sa te opreasca. In fond e vorba de un site in care eu ca simplu utilizator imi dau cu parerea despre serviciile unei firme. Ideea e cum iti dai tu seama ca o firma nu-si baga coada in serviciile unei firme concurente?

  3. @ Vania
    Eu l-as face si gratuit daca l-as vedea dupa aia la TV.😀

  4. @ Parlamentolitic
    Pai asta e ideea. Tu dai reclama negativa si il injuri pe Oracle, el da de tine si zice ca DB2-ul tau e de tot rahatul, Siveco se cearta cu Softwin-ul, linuxistii cu MS, Intel-ul se ia de AMD si de procesoarele Power, si mie afacerea imi merge. Redenumesc site-ul banipepost in „hai sa ii injuram pe bani”😀

  5. interesanta ideea:)

  6. Nu. In acest caz, preiei responsabilitatea denigrarii de imagine…adica pe tine te da in judecata , nu pe concurenta.
    Eu as merge pe intarata-i drace! :)))))

Lasă un răspuns

Nor etichete

