Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Urgent – Disparitie

Am primit urmatorul mesaj de la un prieten pe email. L-am pus pe blog, inca nu am poza, sper sa o am in curand.

Disparut: Dragos 13 ani, inaltime 1.54, parul de culoare neagra, tenul deschis, semnalemente remarcabile : pistrui , ochi caprui. Oricine da detalii despre el, este rugat sa sune la numerele de telefon 0745231689 (tatal) si 07498637152 (mama). Va multumim, va rugam dati mai departe

UPDATE: Baiatul disparut e din Bistrita

Comments on: "Urgent – Disparitie" (6)

  1. Al doilea numar de telefon e gresit, e prea lung.

  2. @ claudiuc
    Multumesc de atentionare voi intreba de numarul corect

  3. nu ti se pare un mesaj, aiurea?

    nume …. canch …. detalii despre el, la fel!
    i-adevarat, nu-s prea multi pistruiati …. dar totusi, sunt.

  4. @ lae
    Eu am pus pe blog toate informatiile care mi s-au oferit. Daca voi sti mai multe, voi face un update.

  5. Ar fi necesara o poza…ce mai recenta posibila

  6. @ Dragos
    Nu am, din pacate

Lasă un răspuns

Nor etichete

