Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Primele imagini cu Windows 7

Iata ca pe Internet, evident pe un blog au aparut primele imagini cu Windows 7.

Va prezint si eu cateva, restul le gasiti pe blogul lui Ed Bott. Tot aici veti gasi si explicatii mai amanuntite, el fiind unul dintre primii care au reusit sa vada acest sistem de operare.

Comments on: "Primele imagini cu Windows 7" (13)

  1. Calculatorul meu se uita cu jind la asemenea imagini. E prea invechit ca sa mai viseze la Vista si alte asemenea minunatii. Se multumeste cu un amarat de XP Media Center…

  2. @ atirdea
    Fiecare dintre noi ajungem la groapa de gunoi 😀
    Poate e cazul sa-i sune ceasul.

  3. mai toate tampeniile astea le am acum in Vista. Si deja injur de toti dzeii ca au complicat Windows Explorerul de nu-l mai recunosc. Honnestly, NU-MI TREBUIE atata complexitate, briz-briz-uri si prostioare care doar iti iau ochii, ca functionalitatea si necesitatea sunt zero 😦

  4. @ Cristi
    E adevarat ca multe le ai in Vista, dar nu pe toate. S-a mai modificat pe ici pe colo. Poate tie si mie nu ne trebuie toate noutatile astea, dar, trebuie sa recunosti ca sistemul e mai „cool” si ia fata la oameni. Cu cat il ambaleaza mai frumos, cu atat au mai multe sanse sa il vanda.
    Totusi, ca sa nu fim chiar carcotasi, au bagat si unele chestii utile. (vezi la pagina catre care am trimis link-ul)
    Pe de alta parte iti dau dreptate, ca eu nu imi mananc tipul cu sistemul de operare, mi-l mananc cu aplicatiile care ruleaza peste SO. 😀

  5. Razvan, m-am uitat si la pagina cealalta si-ti zic ca NU ARE destule chestii utile. E doar alt ambalaj frumos (cum zici tu), la care clar ca unii vor lua iar plasa si-or sa-l cumpere, in timp ce cunoscatorii or sa-l injure. Se-ntampla, deh. Eram in grupul Windows 2000 (care a fost un sistem bun!), dar tot in timpul acela scosesera in paralel, pe desktop, porcaria de Windows Me (iti amintesti ca a fost alt esec lamentabil, iar noi cei de la MS …o stiam).

  6. @ Cristi
    Din cate stiu eu, Me s-a vandut mult mai bine decat 2000 😀
    Oricum era si un urmas al lui 98 SE care era dezastruos. Me-ul a fost net superior lui 98 SE. Recunosc ca a fost un pas inapoi fata de 2000.
    In unele banci si acum se mai lucreaza cu 2000.

  7. Razvan, compari grotesc merele cu portocalele :)) Ca 2000 si Me nu sunt din aceeasi bransa!

    „Me” vine din bransa „Windows Desktop” (pentru tot poporul), aceeasi cu Windows-ul 3.11, Win95, Win98, …WinXP.

    2000 era bransa de „Windows Servers” (pentru companii, pret mult mai scump!), urmas al lui NT si precursor al lui 2003 sau chiar Vista.

    De pe la XP incoace au cautat sa combine bransele. De fapt, XP-ul a fost chiar un esec intern la MS, ca n-au reusit s-o faca atunci 🙂

    „Me” a fost intr-adevar un esec jenant la MS si pe piata. 2000 a fost una din versiunile cele mai stabile si fiabile dupa NT. Era mai bun si decat Vista de azi, ti-o zic eu :))

  8. uh, scuze 🙂 Eu eram cel de dinainte, nu stiu de ce mi-a aparut altceva la nume si site web

  9. @ Cristi
    Mi-am dat seama dupa poza 😀
    Stiu la ce te referi, cunosc foarte bine gama de produse Microsoft. Am si fost invitat la lansarea XP mondiala a Windows XP de la New York, am fost si la Redmond, in barlogul MS (dealtfel frumos loc).
    Deci cand am comparat Me-ul cu 2000 a fost la incasari, nu la performate. Din punct de vedere al performantelor 2000 era cu 10 clase peste Me, cu o singura exceptie, daca mai tii minte la plug-and-play nu prea recunostea mare lucru din hardware-urile de pe piata.

  10. Hmm, sincer ma surprinde. Ca marele efort la Win2K (pe langa fiabilitate si eliminarea „ecranului albastru al mortii” :)) a fost tocmai sa suporte cei peste o mie de OEM care scriau de fapt driverele ce plantau NT-ul 🙂 Efortul s-a vazut desigur ulterior imbunatatit la XP, dar e clar ca Plug&Play-ul era mai important pt desktop.

    Cat despre vanzari, cred ca cele din gama desktop vor incasa mereu mai mult decat serverele (piata e mult mai larga). Interesant insa ca MS nu si-a scos niciodata grosul banilor din vanzarea de produse, cum multi poate isi inchipuie. Ci din servicii! Consultanta.

  11. @ Cristi
    Evident ca plug&play e mai important pentru desktop. Apropos, dintre toate Windows-urile pe care le-am vazut, mie mi-a placut cel mai mult 2003-ul.
    Stiam ca MS are o prezenta puternica pe piata de servicii si consultanta IT. Totusi, mi se pare uimitor ca acesta sa fie chiar atat de mare.

  12. Oare de ce interfața seamănă așa de mult cu KDE?!

  13. @ Trebuia sa semene cu ceva. Windows 95 la lansare semana cu Apple. 😀

Lasă un răspuns

Nor de etichete

