Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Va propun un sondaj. E primul pe care-l fac si nu stiu daca-mi iese partea tehnica.

Comments on: "50% – educatie si de profesori" (7)

  1. atentie! chiar daca la fiecare acccesare puteti vota, sistemul este „destept”si contabilizeaza doar primul vot dat. deci nu va mai pueti razgandii !!!

  2. interesant! la cat mai multe voturi!🙂

  3. Ultima parte ‘Other’ nu am observat-o decat acum. s-ar putea oare face un pic mai vizibila?

  4. @ mirel57
    Te-ai prins

  5. @ noryshor
    Din pacate nu, e un standard, si eu testez inca sistemul, daca se poate imbunatati o voi face, inca nu-i dau de cap prea bine.

  6. am folosit PollDaddy inca de-acum cativa ani. E bun si vizual, nu prea vad ce vrei sa „testezi” la el🙂

    „Da este corect, cei mai batrani si mai buni profesori vor avea mai mult de castigat”

    Mi-a placut optiunea asta :)) Dupa tine, a fi bun si totodata batran merg mana in mana? Sau vroiai sa ne pacalesti?😛

  7. @ Cristi
    Sintagma initiala era mult mai lunga. Ma refeream la profesorii universitari care au salarii mai mari decat alti profesori. O alta categorie, ar fi cei batrani. Ei au toate atestatele si au salariile semnificativ mai mari decat stagiarii.
    Era prea lunga intrebarea si am amputat-o de a ramas formularea de mai sus. Sunt de acord ca e oarecum ambigua.
    Referitor la PollDaddy inca nu am incercat sa il customizez, sa vad ce ofera ca optiuni, nu am incercat mai multe template-uri ca sa vad care e cel mai bun. E prima oara cand il folosesc asa ca poate nu am ales cea mai fericita forma a sa.

Lasă un răspuns

Nor etichete

