Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Mi-e foame!

Chiar daca scriu un post asta nu inseamna ca tin post. Este ora pranzului si mi-e foame. Prin urmare, m-am gandit ca ar fi frumos sa impartasesc cu voi urmatoarele bunatati. Evident, mai sunt si altii care sunt in aceeasi postura ca si mine.

Noul restaurant se bazeaza pe conceptul Heart Attack – adica pe lucrurile care iti fac „bine” la inima.😀

Vegetarienii sunt indemnati sa sara peste acest post

As manca si un taur, dar sa fie cu cartofi prajiti

As manca si un taur, dar sa fie cu cartofi prajiti

Mancaul asta se bucura de portia mea

Asa o sa ajung daca mananc asa ceva

Asa o sa ajung daca mananc asa ceva

Sfaraie in bucatarie

Sfârâie în bucătărie

Reclama

Reclama

Servirea

Servirea

Si PRODUSUL

Si PRODUSUL

Comments on: "Mi-e foame!" (8)

  1. salivez deja in fata monitorului cu toate ca nu ma dau in vant prea tare dupa hamburgheri dar cartofii prajiti arata demential:)

  2. chiar ca este „Heart Attack” – si bun si urias – si cu fete de-l fac sa sfarie. sunt sigur ca succesul este urias!! aviz amatorilor cu mini chitelute de la noi pe post de hamburger.

  3. arata bine. daca asa e in realitate…

  4. …sau nu esti tu cel din poza!?😀

  5. @ noryshor
    Nu sunt eu cel din poza😦
    Un prieten cu care am vorbit la ora 12, auzind ca mi-e foame, a avut amabilitatea sa-mi trimita pozele prin email. A trebuit sa ma ridic urgent de la birou si sa ma infig intr-o shaorma imensa.
    M-am gandit sa impartasesc aceasta bucurie culinara si cu voi.

  6. inseamna ca am inteles eu gresit! :)) … scuze pentru confuzie.

  7. @ noryshor
    Nu ai de ce sa-ti ceri scuze. Intr-adevar recitind postul si urmarind pozele mi-am dat seama ca tu ai dreptate. S-ar zice ca eu sunt cel care mananca bunatatile alea. Abia acum am realizat asta. Probabil asa mi-a iesit pentru ca eram infometat cand l-am scris.😀

Lasă un răspuns

Nor etichete

