Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Cum imi place muzica indiana

Daca mesterulmanole ma invita la o leapsa eu ii spun parerea mea contrara. Nu aveam de gand sa raspund, dar iata ca am facut-o. Manelele, muzica tiganeasca (cu cateva mici exceptii), muzica arabeasca sau indiana nu-mi plac. Oricum, e o problema de gust asa ca ii respect si pe cei care au alte placeri muzicale decat mine. Sa fie sanatosi si sa-si asculte muzica cu placere.

Totusi, la muzica indiana pot spune ca imi place numai cea cu subtitrare (asa sunt eu mai greu de cap) trebuie sa mi-o explice cineva.😀

Comments on: "Cum imi place muzica indiana" (9)

  1. Razvan, am ras cu lacrimi!!!! Multam!
    Unde Dumnezeului, ai gasit nebunia asta!!!!?Bravo, domnule! :)))))))))))))))))

  2. Asta nu-i nimic ! Uite-l pe tip in ceva asemanator:

    De data asta cine pune traducerea ?

  3. penibil, ca toate filmele indiene.

  4. @ mesterulmanole
    O stiu de mult, nu mai tin minte cine mi-a aratat-o prima oara.

  5. @ Oceania
    Muzica e penibila, dar subtitrarea e de milioane.😀

  6. si inca o leapsa de la mine: ‘Leapsa lepselor’ ;))

  7. Concert Muzica Indiana Clasica – Turya Classical Duo violin sitar

    Joi, 12 martie 2009 Universitatea Natională de Muzică Bucuresti, sala 46C,ora 19.30

  8. Concert Muzica Indiana Clasica – Turya Classical Duo violin sitar

    Joi, 12 martie 2009 Universitatea Nationala de Muzica Bucuresti, sala 46C,ora 19.30

Lasă un răspuns

Nor etichete

