Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Am inceput scoala!

Promit sa-mi completez studiile, asa ca am intrat acum in clasa I. Sa vedem cum m-am descurcat in prima zi.

Lume buna, una bucata ministru si una bucata primar, ne-au vorbit de ne-au adormit. Cate au facut ei pentru noi scolarii, ca ne-au facut bazin de inot – cool! Tata filmeaza de zor. Vrea sa-l prinda pe ministru cand danseaza pe mese sau cand face accident, cica vrea sa-l dea pe blog.

Nu a dansat si nici nu a facut accidente, tata e suparat, dar mie mi-a placut cum ne-a spus ca are si el un baietel in clasa a III-a. Nu, nu e la noi in scoala, eu cred ca e in scoala de ministrii.

Acum sunt in clasa I-a si ma intreb de ce ne bat la cap astia mari, tata si cu mama m-au tarat pana in clasa unde doamna ne-a dat ghiozdane, culori, penar, carti si caiete – cica de la Primarie. Eu m-am bucurat, pentru ca vin sa le completeze in mod fericit pe cele deja cumparate de mami si tati.

Prima zi de scoala a fost frumoasa, doamna ne-a aratat VC-ul, ne-a spus cum sa ne spalam pe maini, ne-a aratat pe unde coboram ca sa iesim in curte, si ne-a mai spus si altele, dar le-am uitat. Deocamdata, ne-am asezat in banci cum am vrut noi. De maine o sa ne aseze ea. De ce? – Nu stiu.

Mami ma pupa, bunica se uita lung la mine iar tati face poze si filmeaza. Tati mi-a spus ca asta, care a intarziat, e nenea primar, adica e nenea pe care nu am pus noi stampila, cand am fost la vot. Mie imi place ca ne-a dat ghiozdane si ca o sa facem orele de sport la bazin.

Colegii mei de clasa, inca nu i-am cunoscut, pentru ca fiecare dintre noi era inconjurat de parinti si bunici.

Pa! Eu plec acasa! Ne vedem maine!

Va pun si cateva poze 😀

Aici va las sa ghiciti care sunt eu

Comments on: "Ludovic Orban si Chiliman la deschiderea anului scolar" (6)

  1. lasa ca ai avut noroc. la mine, vorba vine, alt personaj a deschis scoala:)

  2. @ Dan
    cine? cine?

  3. sa inteleg ca de anul asta trebuie sa pui mana pe abecedar si pe aritmetica ca sa tii pasul cu clasa intai :).

  4. Da, ai dreptate, sper ca invatatoarea sa fie blanda cu mine, doar are 25 de generatii la activ 😀

  5. ai avut noroc! voi ati fost tratati omeneste, uite chiar aveti si pe ce sa stati….
    Copile, noroc si multa bafta!
    Tie tatic, ce sa-ti urez? Sanatate si sa-ti vezi copilul la facultate! 🙂

  6. pai nu citisi pe blog?

    p.s. ai inceptu sa faci teme:)

Lasă un răspuns

Nor de etichete

