Noutati IT, energie regenerabila, alerte

Evolutia omului

Exista mai multe variante ale evolutiei umane. Care credeti ca se apropie cel mai mult de realitate?

sau

sau

Comments on: "Evolutia omului" (8)

  1. probabil de aceea sunt oamenii diferiti, cred ca toate sunt valabile.🙂

  2. S-ar putea sa ai dreptate😀

  3. da’ Make & compania, au dat ortul popii?? Te plictisisi? Era amuzant, prosteala de copii mari.🙂

  4. @ manole
    Am fost in concediu o saptamana ce a aparut pe blog era programat dinainte.😀

  5. uff, ma trecuse fioru’!rece rau!😛 Bine ai venit!🙂
    Dar, am si eu o intrebare, ii mai aducem (Make& compania) la punctul de plecare? Tu mai tii minte de unde a plecat povestea, ca eu mai am un pic si uit!😀

  6. @ mesterulmanole
    Punctul de plecare era atunci cand Make a primit bani de la Mircea sa construiasca biserica, si, evident, nu a facut-o.
    Make va trebui sa mai astepte cateva zile ca acum am ceva mult mai interesant de lansat. Am lucrat destul de mult la asta si in sfarsit e gata: http://www.banipepost.com

  7. am citit. am vazut.
    cat despre Make, cam ar trebui sa mai inchidem din cercurile astea, ca ne-am tot dus in papuris,ce zici? zidim pe cineva ori ba???😀
    nu, nu azi , nici maine, cand o fi.

  8. @ mesterulmanole
    lasa povestea sa se desfasoare ca de zidit e usor.

Lasă un răspuns

Nor etichete

